Jenže proč by Seznam investoval více do něčeho, co by mu přineslo jen mizivé procento lidí navíc? Dokud lidi budou jako ty používat ve velkém služby, které jim nevyhovují, tak nemá Seznam důvod ke zlepšování.
Souhlasím. Jenom bych doplnil, že Seznam má bohužel většinu aplikací dost zoufale navrženu a naprogramovánu. Např sPrace a sReality, které používám, je dost katastrofa. Stejně jako např. Microsoft se Seznam soustředí na marketing a spoléhá na setrvačnost uživatelů. Jsem uživateli dost zklamán, že to Microsoftu a Seznamu žerou.
Je fajn, že si seznam zachovává optimismus. Lidé jsou v podstatě "konzervy" ale na to se nedá spoléhat donekonečna. Technologie google jsou lepší, služeb je víc, akorát je google tak neinzeruje. Je to pochopitelné, google má na vývoj o pár korun víc, asi tak o dva řády. Je to asi jako když večerka vedle, které postaví Kaufland tvrdí, že se nebojí a že se těší jak si budou konkurovat ale nepředpokládá, že by Kaufland získal na místním trhu významější pozici.