Nevím, co je novinářsky zajímavé na kauze "seznam.cz překročil 1 000 000 unikátních uživatelů za den". Novináři jak známo dávají přednost negativním zprávám a kauzám. Lupa.cz není PR blog ani ILBlog. To bych sem nechodil pravidelně číst :o)
Pan Fiala vypada jako prototyp tech lidi, kteri se pripoji zadarmo k freenetu a kdyz pet minut nebezi, tak rvou ze prisli o miliony, ze jim to nekdo musi nahradit a tak podobne.
Silne pochybuju, ze ma pravdu.
A co se tyce firem, pokud se boji, tak si nic jineho nez ignorovani a okradani nezaslouzi. Je osklive okrast starenku v parku, okrast firmu jejiz management se boji je zcela legalni a v obchode bezne.
Jednání pana Fialy není pochybné!!Má zcela pravdu. Problém je v tom, že firmy mají strach se do této kauzy zapojit, protože ví, že seznam může zasáhnout do výsledků hledání tak, že se jejich weby již nenajdou..Stejné je to i s obchodníky Seznamu, kteří se nemohou vyjádřit k situaci, protože by u Seznamu skončili. Kdo je tedy ten co vydírá?
Aktuální události Lupa sice sleduje, ale velice zvláštním způsobem. Pro Lupu není aktuální to, že Seznam překročil 1.000.000 unikátních uživatelů za den. Zároveň medializuje velice pochybné jednání nespokojeného klienta Seznamu.
Taky jsem precetl celou kauzu a musim s Vami souhlasit.
Jen mi pripada zajimave, ze se p.Fiala priznava k utajene kompenzaci (v clanku oznacovane jako vypalne)
z jeho stranek:
kauza 20.4.
"..., ale hlavně neposkytnutá kompenzace, na které jsme se 24.3.2005 domluvili. Připomínám, že kompenzace se měla týkat ročního poskytnutí zápisu v sekci "Bydlení". Jelikož neplníte naši dohodu, necítím žádnou povinnost dále uchovávat mlčenlivost o sjednaném plnění kompenzace, o kterou jste mě požádal......"
V puvodnich navrzich kompenzace (podle me rozumnych) totiz neni o tomto ani slovo.
Dobry vecer,
Lupa se zabyva mj. aktualnimi udalostmi a problemy, ktere ovlivnuji deni na ceskem Internetu. Mozna vam pripada, ze tu tropime "mnoho povyku pro nic", ale teto kauze se dostalo znacne publicity (vicemene jednostranne). Chteli jsme zprostredkovat nazory na druhe strane barikady, vnest do pripadu svetlo a prinest dalsi souvisejici informace.
Myslim, ze pro vetsinu ctenaru predstavuje otazka reklamy na nejvyznamnejsim ceskem portale pomerne zajimave tema.
Přečetl jsem si všechny emaily které si pánové mezi sebou vyměnili a až na pár prvních pochybení ze strany Seznamu (účinnost neklesla, atd.), kdy byly výtky oprávněné se mi zdá jednání p. Fialy histerické, nevím, proč se tím vůbec Lupa zabívá?
Seznam nabídl zpětné ukončení kampaně až do data spuštění nového fulltextu, a v tom okamžiku je to snad jesné. Buďto je Seznam nevýhodný a rád jako klient kampaň ukončím (a mám dokonce těch pár dní, kdy kampaň běžela "nevýhodně" zadarmo) anebo je výhodný a pak se nemůžu rozčilovat.
Také jsem takto přerušil kampaň na jednom serveru při nižší než očekávané účinnosti a vše proběhlo tak jak zde - vrácením peněz za přerušenou nevyužitou část kampaně. Pan Fiala vše píše stylem "Já nechci vrátit peníze, já chci návštěvnost XY", ale to je asi trochu mimo. Podmínky se změnily, je možnost na ně přistoupit anebo si nechat vrátit peníze - ber nebo nech.