Statistiky na Seznamu (a to i ty klientske pro platici inzerenty) jsou naprosto nepruhledne, a graf zverejneny Seznamem je uplne o nicem. Vice prokliku je nepochybne dane taky touto medialni kauzou, takze se argumentuje necim, co argumentace ovlivnuje... Navic micha ruzne zpusoby zobrazeni webu a reklamy. Verte tomu, ze reklamni produkty Seznamu jsou tak chaoticke, ze se v nich nevyznaji ani samotni jejich zastupci. Pravdou zustava, ze vyhledavani na klicove slovo (to je to, co je nahore zcela nenapadne v Seznamu jako Seznam doporucuje) bylo pred zavedenim noveho fulltextu s otisky obrazovek podstatne napadnejsi nez po nem - a za zvyrazneni na strance vuci ostatnim webum si inzerent platil. Leo
Jádro sporu s firmou AMA se však týká období před nasazením nového fulltextu (polovina března) viz graf
http://www.seznam-a-reklamace.cz/pict/statistika04_seznam.gif
To že ty výsledky vyhledávání byly na Seznamu nesmyslně nenápadné si Seznam uvědomil a pokud vím tak je zvýraznil a hodil je ještě naspod. Ale to se probíralo v jiném článku.