Vlákno názorů k článku Seznam ve válce s inzerentem od Leo - Statistiky na Seznamu (a to i ty klientske...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 5. 2005 9:39

    Leo (neregistrovaný)
    Statistiky na Seznamu (a to i ty klientske pro platici inzerenty) jsou naprosto nepruhledne, a graf zverejneny Seznamem je uplne o nicem. Vice prokliku je nepochybne dane taky touto medialni kauzou, takze se argumentuje necim, co argumentace ovlivnuje... Navic micha ruzne zpusoby zobrazeni webu a reklamy. Verte tomu, ze reklamni produkty Seznamu jsou tak chaoticke, ze se v nich nevyznaji ani samotni jejich zastupci. Pravdou zustava, ze vyhledavani na klicove slovo (to je to, co je nahore zcela nenapadne v Seznamu jako Seznam doporucuje) bylo pred zavedenim noveho fulltextu s otisky obrazovek podstatne napadnejsi nez po nem - a za zvyrazneni na strance vuci ostatnim webum si inzerent platil. Leo
  • 17. 5. 2005 10:05

    Radim Smička (neregistrovaný)
    Jádro sporu s firmou AMA se však týká období před nasazením nového fulltextu (polovina března) viz graf
    http://www.seznam-a-reklamace.cz/pict/statistika04_seznam.gif

    To že ty výsledky vyhledávání byly na Seznamu nesmyslně nenápadné si Seznam uvědomil a pokud vím tak je zvýraznil a hodil je ještě naspod. Ale to se probíralo v jiném článku.
  • 17. 5. 2005 10:10

    Leo (neregistrovaný)
    Ony jsou nesmyslne nenapadne porad, uzitecnejsi pro inzerenty jsou uz pak placene odkazy v pravem sloupecku, Leo
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).