Odhlednu-li od teto kauzy, ke ktere jsem se jiz vyjadril pod p. Suchym, mohu bohuzel rici, ze jsou zakaznici, se kterymi se neda domluvit a v klidu se rozejit (a to navic plne v dikci platne smlouvy) jinak nez emotivne a to i za predpokladu, ze jako dodavatel byste snasel zlata vejce... - proste at udelate cokoli v dobre vire, ze se v maximalne mozne mire a schopnosti snazite uspokojit potreby a vyjit vstric zakaznikovi, stejne se to obrati proti Vam dle hesla kazda dobra snaha bude po zasluze potrestana... Dokud to clovek nezazije na vlastni kuzi, tezko tomu uveri...
Se Seznamem nemám (kromě toho, že nám po stránkách občas proběhne jejich robot) žádnou zkušenost, obecně však mám velkou nedůvěru k firmám, které jsou ve sporu se svými zákazníky. Je to hloupé, ubohé a dlouhodobě kontraproduktivní.
Pokud ve sporu firmy se svým zákazníkem není naprosto zřejmě a plně vina na straně zákazníka, pak je dle mého názoru na straně firmy.
A ještě jednu drobnou poznámku k chování. Nemám rád arogantní šéfy firem, ale když si nemohou pomoci a musí se chovat sprostě a arogantně, tak mají být arogantní vůči těm, kterým platí oni, a ne vůči těm, od kterých dostávají zaplaceno.