Se Seznamem nemám (kromě toho, že nám po stránkách občas proběhne jejich robot) žádnou zkušenost, obecně však mám velkou nedůvěru k firmám, které jsou ve sporu se svými zákazníky. Je to hloupé, ubohé a dlouhodobě kontraproduktivní.
Pokud ve sporu firmy se svým zákazníkem není naprosto zřejmě a plně vina na straně zákazníka, pak je dle mého názoru na straně firmy.
A ještě jednu drobnou poznámku k chování. Nemám rád arogantní šéfy firem, ale když si nemohou pomoci a musí se chovat sprostě a arogantně, tak mají být arogantní vůči těm, kterým platí oni, a ne vůči těm, od kterých dostávají zaplaceno.
Odhlednu-li od teto kauzy, ke ktere jsem se jiz vyjadril pod p. Suchym, mohu bohuzel rici, ze jsou zakaznici, se kterymi se neda domluvit a v klidu se rozejit (a to navic plne v dikci platne smlouvy) jinak nez emotivne a to i za predpokladu, ze jako dodavatel byste snasel zlata vejce... - proste at udelate cokoli v dobre vire, ze se v maximalne mozne mire a schopnosti snazite uspokojit potreby a vyjit vstric zakaznikovi, stejne se to obrati proti Vam dle hesla kazda dobra snaha bude po zasluze potrestana... Dokud to clovek nezazije na vlastni kuzi, tezko tomu uveri...