Zásilkovna je super, vadí mi jediná věc. Při ztrátě zásilky hradí odesílateli ne prodejní, ale nákupní cenu. Pokud je ale odesílatel zároveň výrobce té odeslané věci a výrobek se kládá z x surovin, obalů, etiket, krabiček, práce atd., není schopen výrobní cenu doložit a dostává náhradu 0. To je celkem překážka ve spolupráci.
tak není to překážka.. pokud je daný "výrobce" chytrý, tak má dceřinnou společnost - aka "prodejní oddělení" a prodává za tržní cenu své prodejní společnosti a teprve až ta odesílá konečnému zákaznkoví. Tím pádem je schopna doložit nákupní cenu. Aby se zabránilo podvodům typu "holdingové převodní ceny", tak si "prodejní oddělení" může dát na nákup od "výrobního oddělení" 10 procent marži a pustit zboží dále.. vše naprosto legální a v pohodě.
Takže sice dosud jsem to nepotřeboval, ale kvůli Zásilkovně budu zakládat dceřinnou sro, 2x tolik administrativy, platit 2x účetní, atd... a to jen kvůli náhradě za ztracený balík u Zásilkovny... Fakt knížecí rada...
Kolik znáte z těch jejich 28 tisíců eshopů, co si takto komplikují život?
12. 2. 2020, 16:42 editováno autorem komentáře