Teď je otázka, zda to nejsou právě televize, které služby typu VoD nechtějí. TV jako každá firma chce především vydělat, takže pouští reklamu, kterou ve vhodných chvílích přerušuje programem :-). Pokud budou mít lidi možnost si zvolený program pustit kdykoliv, nebudou sledovat ten balast kolem. Zkrátka pokud vím, že v 9 večer začíná pořad, který mne zajímá, tak si ho buď musím nahrát nebo být v 9 večer doma. A protože se mi už tedy nevyplatí jít na pivo, tak mezi zprávami a pořadem v 9 zkouknu i tu hodinu mezitím, která mne nezajímá, nemám-li jinou práci. Jinak bych na to pivo šel, přišel v 10, šel si lehnout a pustil si to ráno. Neviděl bych nic předtím ani potom, ergo ani ty reklamy. Takže TV prodělají, VoD musí být o to dražší, takže si to nikdo kupovat nebude a jsme tam, kde jsme byli.
nevím, školy nemám, ale je takový problém distribuovat vybraný program na VoD současně s balíkem reklam? Reklamy před, reklamy mezi... Prostě normální TV film jen s tím, že si já vyberu, kdy se budu chtít dívat. A dostanu ho holt i s reklamami.
Jaka je pointa? Kdyz na to neprijdete sam, zkuste si parkrat za sebou pustit dvd s nepreskocitelným uvodnim menu :-)
I když ta reklama bude na míru, typuji ze po tak tretim cekani na zacatek filmu a koukani na stejnou reklamu budete mozna trochu nastvany...
Jinak behem 5 minut reklamy v bedne si udelate spoustu veci: vycurate, napijete, nasvacite, ty rychlejsi z nas i pomilujou pritelkyni :-D
Behem 10 sekund se jenom ukousete nudou :-)))
Že je skvělé u úžasné mít vymyšlené bombastické technické řešení, když se lidi chovají uplně jinak a na vaše technické vychytávky kašlou? Protože to jde jinak, jednodušeji a levněji? Nebo si myslíte že počáteční investice a paušální poplatky za pripojení, převýší pro běžného koukače na bednu nad výhodami IPTV? Pouziti VoD je pri podivných licencnich politikách kapitola sama pro sebe, pri této situaci skoro nerealizovatelná :-)
Opravdu se obavam, ze vedeme diskusi v ruznych astralnich rovinach. Mozna se znovu pripojim, az bude v konjunkci Jupiter s Merkurem, coz mi mozna priblizi Vas zpusob argumentace.
Ano jsme kazdy jinde, vy proste myslíte, že lidé ty Vaše nezpochybnitelné plpusy IPTV chtejí, ale ptal jste se jich?
Ale pro většinu populace to plusy nejsou a nebo jsou ty plusy potlacene vysokou porizovaci a udrzovaci cenou.
Pořád to neřeší problém s tím "balastním" programem. Pokud je mezi 2 pořady, které jsem chtěl sledovat nějaká ne příliš významná mezera, tak většina lidí TV nevypne a čumí na ni, nebo u toho třeba uklízí, ale bedna pořád běží a ty reklamy vnímáte, i když nechcete. Kdežto takhle si ty 2 pořady pustím kdy chci třeba hned za sebou, reklam které v nich budou využiju jako dosud a po skončení vypínám.
Mno ono uz se o tom nejakou dobu vi. I v CR se uz tusim nejmene deset let strka reklama dovnitr poradu.
... a za se tu reklamu lidi naucej ignorovat uplne, nastoupi drakonickej product placement ...