No problem, as far as they're concerned... http://www.upc.cz/klientske-centrum/vypadky/
Also, try calling their customer service line :))
Tohle nikdy nepochopim. Proc maji lidi individualne ziskavat informaci pres nesmyslny, omezeny a predrazeny kanal jako je telefon, kdyz na webu by si ji mohli precist vsichni hned.
Mozna by neskodilo, kdyby melo UPC i kontakt pres Skype. Umi to dokonce uz i nektere zdejsi banky.
Pokud Vám nejede web (jakože UPC nejel, teď je to o trošku lepší), tak by oficiální twitter kanál (využívající ne-UPC konektivitu, s možností okamžitého zásahu tisíců lidí a ovládáním z každého smartphonu) zafungoval hodně dobře :)
Samozžejmě, když už naběhl web, mohla by ta informace být i na něm. Tedy, pokud web s něčím jako "informační headline" počítá - pokud ne, tak než korporátem projde požadavek na změnu webu, bude ta optika zavařená.
Jenze me by v zivote nenapadlo hledat nejakou seriozni informaci na Twitteru (stejne jako na seznamce, fejsbuku, libimseti atd.). Kdyz nejede web, je to dostatecna indikace ze je asi nekde problem. Pokud mi ale stranka "Výpadky služeb UPC" hlasi "Ve Vaší lokalitě neevidujeme výpadek služeb UPC", tak to povazuji za nejapny zert :-)
A moji babičku by zase nenapadlo hledat nějakou seriozní informaci na webu. Je to snad nějaký argument?
Twitter je poměrně vhodný informační kanál na prezentování aktualit - včetně výpadků. A mnoho firem ho tak využívá.
Že nejste schopen odlišit twitter od facebooku, líbimseti a seznamky, to je jenom váš problém.