Vlákno názorů k článku Škodí výměnná reklama českému Internetu? od Jiří Navrátil - Myslím, že článek je trošičku o něčem jiném...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 10. 2001 9:28

    Jiří Navrátil (neregistrovaný)
    Myslím, že článek je trošičku o něčem jiném než srovnání různých systémů a cenách inzerce či levnějším prodeji. Podle mého jde o princip!!!

    Podívejte se na příklad: Jsem z "nějakého" serveru, který v klidu natočí x desítek tisíc impresí za den (klidně z oblasti firemních WEBů ...) někde velmi dole na stránce. Natočím si x miliónů a pak v klidu rozpustím imprese na specializované servery, které potřebuji. Takže máte tyto paradoxy:

    * jsem-li "chytrá" firma nemusím do internetové inzerce investovat a mám ji...
    * jsou nesrovnatelné umístění reklamy na stránce (definice "nahoře" / "dole" prostě nestačí..)
    * poskytovatelé obsahu na NETu, místo aby zkvalitňovali své služby, se zaměřují na rozšiřování "množství" stránek....


    - jika -
  • 30. 10. 2001 19:14

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Ano, reklamu máte :-) ale jakou?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).