Největší nárůst v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku zaznamenala minulý týden televize Nova. V průměru ji denně sledovalo 26,04 procenta diváků starších 15 let, kteří zrovna trávili čas u televizní obrazovky. Naopak největší pokles vykázal sportovní kanál ČT 4, který si oproti předminulému týdnu pohoršil o 4,30 procentního bodu na hodnotu 6,48 procenta. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací (ATO) zajišťuje společnost Mediaresearch.
AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012
V meziročním srovnání s 25. týdnem minulého roku si obě televize pozice prohodily. Nejvíce stoupala sportovní ČT 4 (o 3,61 procentního bodu na 6,48 procenta), zatímco největší pokles vykázala tradičně Nova, tentokrát o 4,34 procenta (z podílu 30,38 procenta). Meziročně si hodně polepšila i Prima love, jejíž týdenní podíl stoupnul o 1,56 procentního bodu na hodnotu 2,50 procenta. O 0,92 procentního bodu na podíl 4,21 procenta stoupla Prima Cool a o 0,79 procentního bodu si polepšila zpravodajská ČT 24 na hodnotu 5,21 procenta.
| Program | Týdenní podíl D15+ | Mezitýdenní vývoj | Meziroční vývoj |
|---|---|---|---|
| ČT 1 | 15,48 | + 1,62 | – 0,49 |
| ČT 2 | 3,56 | – 0,43 | – 0,10 |
| ČT 4 | 6,48 | - 4,30 | + 3,61 |
| ČT 24 | 5,21 | - 0,13 | + 0,79 |
| Nova | 26,04 | + 2,04 | - 4,34 |
| Nova Cinema | 5,23 | + 0,63 | + 0,23 |
| Prima family | 17,05 | – 0,06 | – 0,62 |
| Prima Cool | 4,21 | + 0,11 | + 0,92 |
| Prima love | 2,50 | – 0,05 | + 1,56 |
| TV Barrandov | 4,91 | + 0,17 | – 0,31 |
| Atmedia | 1,67 | – 0,01 | – 0,14 |
| ostatní TV | 7,66 | + 0,41 | – 1,01 |