Skokanem minulého týdne ČT 24, pomohl jí Zeman. Telka napoprvé s podílem 0,77 %

15. 3. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
UVNITŘ GRAF A TABULKA – ČT 1 pokračovala v poklesu, opět se propadla na nejhorší výsledek v letošním roce. Smíchovu pomohlo zařazení na satelit, poposkočil nad Telku.

Výměna hlavy státu pomohla v uplynulém týdnu zpravodajské ČT 24 k největšímu růstu v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku ze všech českých televizí měřených peoplemetry. Oproti předminulému týdnu si polepšila o 2,21 procentního bodu na hodnotu 6,62 procenta. Naopak největší pokles vykázala ČT Sport, která si mezitýdenně pohoršila o 1,36 procentního bodu na podíl 3,38 procenta. Vyplývá to z pravidelného týdenního reportu Asociace televizních organizací (ATO), zadavatele elektronického měření sledovanosti.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2013

Vůbec poprvé se v týdenních výsledcích objevila Telka, sedmý kanál televize Nova zaměřený na původní archivní pořady Novy. Oslovila v průměru 0,77 procenta dospělého publika, což je o trochu víc než ke konci předminulého týdne, kdy ATO začala zveřejňovat její data. Lepší výsledek ale vykázal Smíchov, zábavný kanál Novy, který je v peoplemetrech o měsíc déle. Minulý týden dosáhl průměrného celodenního podílu 0,85 procenta, což je nejvíc od začátku jeho měření.

K TÉMATU: Zařazení Telky a Smíchova na satelit zvedlo jejich podíly. Telka v sobotu nad Fandou

Z pohledu tří největších televizních skupin v zemi, tedy v souhrnných průměrných celodenních podílech za všechny jejich programy na dospělém publiku, minulý týden vyhrála Nova Group. Všemi čtyřmi jejími volně šířenými programy dosáhla podílu 30,32 procenta, což bylo o 0,40 procentního bodu více než v předminulém týdnu (nebýt Telky, byla by druhá za Českou televizí). Pozice dvojky zůstala ČT, která oslovila v průměru 30,21 procenta dospělého publika. Oproti předminulému týdnu jde o nárůst o 0,58 procentního bodu. Prima Group na třetí pozici jako jediná zaznamenala pokles, a to o 0,40 procentního bodu na hodnotu 24,21 procenta.

WT100 early

Widget obrázku #123982 (přidáno skriptem)

Autor:

Celodenní průměrné podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Pětka, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.

V meziročním srovnání s 10. týdnem 2012 si v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku nejvíce polepšila zpravodajská ČT 24, a to o 1,98 procentního bodu z loňských 4,64 na letošních 6,62 procenta. Největší meziroční pokles potkal hlavní kanál Novy, který si pohoršil o 2,99 procentního bodu z loňských 26,09 na letošních 23,10 procenta. Obdobný pokles ale potkal i Primu family, která si pohoršila o 2,49 procentního bodu (z loňských 18,42 na letošních 15,93 procenta). Významně klesla i TV Barrandov, a to o 1,47 procentního bodu z loňských 5,46 na letošních 3,99 procenta.

Průměrné celodenní podíly televizí za 10. týden 2013 (D15+, %) a jejich vývoj
ProgramTýdenní podíl D15+Mezitýdenní vývojMeziroční vývoj
ČT 115,98- 0,47- 0,22
ČT 24,23+ 0,20+ 0,18
ČT Sport3,38- 1,36- 0,79
ČT 24 6,62+ 2,21+ 1,98
Nova23,10+ 0,04- 2,99
Nova Cinema4,32+ 0,48- 0,58
Fanda1,28- 0,17- nevysílal -
Smíchov0,85+ 0,28- nevysílal -
Telka0,77- nevysílala -- nevysílala -
Prima family15,93+ 0,10- 2,49
Prima Cool3,90- 0,280
Prima love1,91- 0,03- 0,32
Prima Zoom2,47- 0,19- nevysílala -
TV Barrandov3,99- 0,48- 1,47
Atmedia1,92- 0,16+ 0,12
ostatní TV9,35- 0,50+ 1,21

Zdroj: ATO - Mediaresearch

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).