předpokládal bych, že počet pageviews je přímo úměrný k zátěži serveru NetMonitoru a zde počet uživatelů nehraje roli, roli hraje pouze skutečnost, kolikrát se nějaký kód ze stránky musí vyhodnotit ;)
Vnímám pozitivně, že v odpovědi je slovo rozsáhlé a ne např. sofistikované :-)
Ale vážně - zaujala mě část "pageviews se používaly tak před pěti a osmi lety a o webu neříkají vpodstatě nic". Jak si to vyložit v kontextu, že Netmonitor má ceník právě dle pageviews?
A proc se nesverite, co je to vlastne za projekt? Pokud mate 2.5 mil. stran a 850 tisic jedinecnych navstevniku, tak kazdy jedinecny navstevnik u vas uvidi za mesic 3 stranky. Takze to asi nebude moc zajimavy web pro navstevniky a tudiz ani pro inzerenty.
Nebo je to neco hodne specialniho, co je super. Ale to byste musel prozradit URL sveho webu.
souhlasím, 2.5 mil stran jsem zmínil jen kvůli ceníku NM. Počet absolutně jedinečných návštěvníků je přibližně 850tis. Ačkoliv NM a GA určitě porovnávat nelze, tak přece jen ta čísla něco přibližují.
Zajímala by mě něčí os. zkušenost s tím jestli mu NM pomohl najít nové zakazníky...
Porovnávat je nejde, NetMonitor není měření návštěvnosti podle Cookies - výsledná (RU) čísla NetMonitoru jsou dána panelem a provází je rozsáhlé sociodemografické údaje. A mluvit o tom, že má někdo "2.5mil/stran" za měsíc je uplně irelevantní - pageviews se používaly tak před pěti a osmi lety a o webu neříkají vpodstatě nic (snad jenom to, kolik reklam dokáže zobrazit).
NetMonitor je podstatný tam, kde někdo chce prodávat reklamu - mediálky a reklamní agentury používají hlavně ta sociedomo data - potřebují je pro cílení a plánování.
Chci poprosit nějakou dobrou duši, která mi vysvětlí k čemu je dobrý NetMonitor. Mám projekt, který má návštěvnost cca 2.5mil stran/měsíc dle Google Analytics. Porovnávat čísla z Netmonitoru s Google analytics není zrovna šťastné, ale dle ceníku NM bych měl platit cca 14tis/měsíc za statistiku?
Možná jsem se jen špatně podíval, ale proč platit 14tis? Nějak tomu nerozumím.