Chci poprosit nějakou dobrou duši, která mi vysvětlí k čemu je dobrý NetMonitor. Mám projekt, který má návštěvnost cca 2.5mil stran/měsíc dle Google Analytics. Porovnávat čísla z Netmonitoru s Google analytics není zrovna šťastné, ale dle ceníku NM bych měl platit cca 14tis/měsíc za statistiku?
Možná jsem se jen špatně podíval, ale proč platit 14tis? Nějak tomu nerozumím.
Porovnávat je nejde, NetMonitor není měření návštěvnosti podle Cookies - výsledná (RU) čísla NetMonitoru jsou dána panelem a provází je rozsáhlé sociodemografické údaje. A mluvit o tom, že má někdo "2.5mil/stran" za měsíc je uplně irelevantní - pageviews se používaly tak před pěti a osmi lety a o webu neříkají vpodstatě nic (snad jenom to, kolik reklam dokáže zobrazit).
NetMonitor je podstatný tam, kde někdo chce prodávat reklamu - mediálky a reklamní agentury používají hlavně ta sociedomo data - potřebují je pro cílení a plánování.
souhlasím, 2.5 mil stran jsem zmínil jen kvůli ceníku NM. Počet absolutně jedinečných návštěvníků je přibližně 850tis. Ačkoliv NM a GA určitě porovnávat nelze, tak přece jen ta čísla něco přibližují.
Zajímala by mě něčí os. zkušenost s tím jestli mu NM pomohl najít nové zakazníky...
A proc se nesverite, co je to vlastne za projekt? Pokud mate 2.5 mil. stran a 850 tisic jedinecnych navstevniku, tak kazdy jedinecny navstevnik u vas uvidi za mesic 3 stranky. Takze to asi nebude moc zajimavy web pro navstevniky a tudiz ani pro inzerenty.
Nebo je to neco hodne specialniho, co je super. Ale to byste musel prozradit URL sveho webu.
Vnímám pozitivně, že v odpovědi je slovo rozsáhlé a ne např. sofistikované :-)
Ale vážně - zaujala mě část "pageviews se používaly tak před pěti a osmi lety a o webu neříkají vpodstatě nic". Jak si to vyložit v kontextu, že Netmonitor má ceník právě dle pageviews?
předpokládal bych, že počet pageviews je přímo úměrný k zátěži serveru NetMonitoru a zde počet uživatelů nehraje roli, roli hraje pouze skutečnost, kolikrát se nějaký kód ze stránky musí vyhodnotit ;)