Vlákno názorů k článku Skokani a zatracení českého webu - 1 od qwert - Nechci být sprostý, ale v situaci, kdy 2...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 12. 2009 23:22

    qwert (neregistrovaný)
    Nechci být sprostý, ale v situaci, kdy 2 miliony Čechů má nastavený seznam jako výchozí stránku, která se zobrazí při každém staru (event u exploreru při každém otevření nového okna), pak 4 mil. návštev není 4 mil. ale jen 2 mil.
  • 18. 12. 2009 23:44

    qwert (neregistrovaný)
    protože ty návštevy nebyly aktivní, ale pasivní - prosté spuštění browSERU. Jenže v NETmonitoru se ta ZA PENÍZE smíchá všechno dohromady a nijak se to neodlišuje od aktivních přístupů uživatele (čímž myslím prokliky do hloubky stránek, příchody z odkazů, vyhledávaní atp.) Prostě kancelářský myšky přijdou ráno do práce, pustěj kom, atevřou browSER a ejhle, seznam má už 1 milion návštěvníků. A to září? Každého by asi napadlo, že v září se rozjedou internetové učebny ve školách. Copak tam asi maj nastaveno, aby to nebylo závadné. Stránky DollyBuster asi ne, že jo. Takže si tyhle průzkumy strčtě za klobouk, minimálně do doby než budou jasně očištěny ony pasivní a aktivní přístupy.
    BOHUŽEL, DO TÉ DOBY BUDOU INZERENTI PODVÁDĚNI.
  • 21. 12. 2009 12:05

    Marek (neregistrovaný)
    Opravdu si myslíte, že tato souhrnná data, která NetMonitor dává veřejně k dispozici, jsou jejich celý výstup?

    To je typické schéma myšlení řady tzv. SEO expertů, kteří umějí tak akorát spočítat SERP pozice a přečíst GA nebo AwStats a třeba zmíněný panelový výzkum jim vůbec nic neříká. A přesto se cítí býti kompetentní v oblasti marketingu a médií... Čest všem světlým výjimkám.

    P.S. Kdyby někdo o ty milióny (?) přístupů skrze homepage ve školních učebnách skutečně stál, tak by asi nebyl problém si je prostě koupit.
  • 21. 12. 2009 23:10

    qwert (neregistrovaný)
    Prosím vás, daty nejde o DATA, ale o to jakým způsobem vznikají. Jestliže unikátní přístupy vznikají každodenně mimoděk tím, že uživatel zapne počítač a browser, PROTOŽE AJŤÁK PROSTĚ NĚJAK NASTAVIL VÝCHOZÍ STRÁNKU (a zdaleka ne všechny velké instutuce mají jako výchozí stránku nastavenou hmomepage vlastního interanet), tvrdím, že tato čísla by měla být brána v úvahu a marketingové podklady by o tyto udaje měly být očištěny. Tím spíš, když se uživatel s nějak nastavenou výchozí stránkou, jejíž obsah ho vůbec nezajímá, okamžitě odebere na nějaký jiný web.

    Nevím proč vám připdadá moje úvaha "typická". Nebo si nerozumímě? Naopak to je velice netypická úvaha, protože zde se skutečně nikdo nijak vážně nazabývá tím, zda uživatel nějakou stránku aktivně otevřel, nebo byla pasivně otevřena díky nastavení systému - oboje totiž statisticky spadne do direktu - přímý přístup. No a já jen tvrdím, že část těch direktů se dějí pasivně - protože někdo uživateli nastavil výchozí stránku.

    Otázkou je zda a o kolik by měla být reklama na takových webech dražší, nebo lacinější.

    Měl jsem tu čest pracovat pro jistou velkou firmu, kde se provozovalo několik tisíc PC, takže vím o čem je řeč, když si všichni nastaví stejnou homepage v rímci unifikace (ono je to výhodné, protože si to pak z 90 procent berou z proxy cache :)
  • 21. 12. 2009 23:41

    qwert (neregistrovaný)
    jo, už se těším jak se začne točit na té proxy
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).