to je v současnosti skupina několika ISP bez veřejně vystavených ceníků, s až na výjimky nepružným odbavováním zákazníků; a s jakousi podivnou představou o tom, že zákazníci jsou tu pro ně; nikoliv naopak, a že zřejmě soukromá osoba požadující ceny v rozumném rozmezí jim nestojí ani za zpáteční negativní odpověď, což je slušnost, a ta je v podnikání základem. Co k tomu dodat ? Je to samozřejmě výsměch okolnímu světu, obzvlášť, když mnozí takoví ISP se pyšní přívlastkem "nadnárodní" - v zahraničí si takto se chovat nedovolí. Až pojdou na vlastní nepružnost a představu o vlastní nezbytnosti, pak se snad něco změní.
Zajimave je to, ze snad jen UPC pochopilo, ze nekdy je lepsi mit cenove zajimavou sluzbu, kterou lze takto prodat velkemu mnozstvi (malych) zakazniku, nez jen cekat s drahou sluzbou az se chytne nejaka velka ryba a ty male posilat do haje.
jenomže UPC z tohohle byznysu nemusí žít...zatím je spíše uživí ty tisícovky, co denně "čumí do bedny"! No a i ty musel trochu "zkásnout" když tu svou pavučinu trochu zmodernizoval, jistě si na ten ryk vloni pamatujete...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).