Pane Kopto, není to pravda. Stačí se podívat na tzv. závěrečná hodnocení obou hodnotitelů, z nichž jedním jste vy sám :-)
Závěrečná hodnocení se velmi jednoznačně zabývají hodnocením SLUŽBY samotné, nikoli nějakým designem stránky. Myslím, že by Lupa měla zásadně přehodnotit rubriku skrznaskrz, protože takto skutečně nemá nejmenšího významu.
Nezdá se Vám, že by bylo lepší, kdyby podobné specializované weby hodnotili lidé, kteří se trochu v oboru vyznají? Myslím že barva webu je to poslední. A že se vám zrovna líbila jedna cena letenky na kterou jste náhodou narazil, neznamená, že za rohem ji neseženete za daleko lepší cenu. Zkoušel někdo z vás tohle porovnat? A servis?
Lidi, chce to trochu odborného pohledu, ne jen jestli je html podle standardů. To myslím všeobecně, ne jen na tuhle recenzi. Navíc porovnáváte neporovnatelné, třeba atlas nemá žádný online systém ale pouhý ceník a preferují osobní službu, která ušetří spoustu času a často i peněz zákazníkům. Když už tak porovnávejte airfare s weby ve stejné kategorii, csa.cz, letuska.cz, lufthansa.cz, svetletenek.cz apod., je vidět že o tom přehled nemáte, ale nic vám to nebrání se směle pustit do recenze.