Vlákno názorů k článku Skupování odkazů - nová metoda konkurenčního boje od marvin - "Vezměme si příklad, kdyby si tutéž „reklamní kampaň“...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 1. 2005 9:18

    marvin (neregistrovaný)
    "Vezměme si příklad, kdyby si tutéž „reklamní kampaň“ dovolil nasadit například menší a ne moc známý internetový obchod s knihami."
    Amazon treba neco velmi podobneho dela (minimalne s podobnym efektem), tim, jak se na ruznych webech objevuji polozky z jeho nabidky formou "Prave ctu" apod ...
  • 17. 1. 2005 10:45

    Martin Kopta (neregistrovaný)

    Navíc Amazon to má stavěné na principu affiliate marketingu, takže odkazovačům vyplácí podíly z prodaného zboží.

    Vůbec jsem nepochopil, o co Edovi jde. Co má být eticky problematické. Že české internetové obchody nepoužívají affiliate marketing, to není problém etiky, ale spíš jejich neznalosti.

    Kdyby provozovatelé obchodů věděli, jak to funguje a že je to předem nic nestojí, určitě by to dělali všichni. O pozice ve vyhledavačích jde až sekundárně. V první řadě jde o to, aby obchody prodávaly. Pozice ve vyhledavači nikomu peníze nepřinášejí.

  • 19. 1. 2005 7:22

    dave (neregistrovaný)
    Vážený pane Kopto,
    strčte si laskavě Váš velectěný SPAM DO VAŠÍ PRDELE !!!

    Stačí že to všude cpe ten zoufalec Mrázek.

    To že oba pracujete pro Vašeho chlebodárce agenturu Adventures, který je provozovatelem POTENZY je nám známo, a o Váš ubohý systém nestojíme.

    Kdyby jste pane Kopto vlastnil alespon jediný internetový obchod pochopil by jste, že prihlásit se jako obchodník do tohoto systému je něco jako vystavit své obchodní detaily přímo na webu. Jinými slovy Adventures bude mít detailní přehled kolik toho prodáte a další klíčové informace. Už chápete proč se internetové obchody nechcou přihlašovat do toho pofidérního systému? Ti co tam jsou musí být naprostí dementi. Můžete na toto téma sypat z rukávu jakékoliv reklamní žvásty, ale každý trochu soudný člověk se Vám však může jenom usmívat.

    To že Vám to nevadí a dokonce to propagujete je známkou toho, že nejste důvěryhodná osoba - jako novinář je Váš kredit již delší dobu nulový, nebot vůbec nedodržujete novinářskou etiku, hlavně nezávislost - píšete jednoduše o tom kdo Vám přihodí nějaký mrzký peníz.

    To že jste svými neustálými REKLAMAMI pro Vaše chlebodárce klesl na úplné novinářské dno bylo nevyhnutelné - bohužel Vy si to stále neuvědomujete.

    Jak jsem Vám již sdělil - bežte do prdele a tam si dělejte PUBLIC RELATIONS pro koho chcete.
  • 10. 2. 2005 0:48

    Jiří Rýdl (neregistrovaný)
    Ehm, at uz mate nebo nemate pravdu, opravdu si myslite, ze prispevek tohoto typu patri na kultivovanou Lupu? Prominte, ale vy bezte do prdele!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).