Vlákno názorů k článku Skutečně může zaměstnavatel číst vaši poštu? od Tomáš Svoboda - > A co kdyz pujdu na sluzebni zachod,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 1. 2004 11:37

    Tomáš Svoboda (neregistrovaný)
    > A co kdyz pujdu na sluzebni zachod, nebo se ohreju po
    > pracovni dobe ve vratnici? Co firmy, ktere maji zdarma
    > kavovary a v odpocinkove mistnosti mohou sledovat TV?
    > Nejste trochu vedle?

    Pravidla co smí zaměstnavatel poskytnout zaměstnanci jsou absurdní, v praxi se nedodržují, ale jsou platná. Normálně jsou spíš pro srandu, ale v tomto případě je můžeme použít jako validní argument proti jiným právním absurditám.

    TS
  • 15. 1. 2004 10:38

    R.O. (neregistrovaný)
    A co kdyz pujdu na sluzebni zachod, nebo se ohreju po pracovni dobe ve vratnici? Co firmy, ktere maji zdarma kavovary a v odpocinkove mistnosti mohou sledovat TV? Nejste trochu vedle?
    BTW: vzdy jsem si myslel ze je to o tom, ze mam pravo sledovat adresaty, data o case a predmety. S vypisem tohoto mohu "navstivit" zamestnance at me oznaci soukrome maily (toto se bezne deje u telefonu). Sam si oznaci firemni maily - do tech mohu nahlednout, a mozna oznaci soukrome maily, do tech nahlednout nemohu, ale zamestnanec se priznal ze zneuziva vypocetni techniku k soukromym ucelum.
    A jinak si myslim, ze ve firme kde se neco takoveho deje je neco spatne, takto se pracovat neda.
  • 15. 1. 2004 10:26

    Tomas Svoboda (neregistrovaný)
    Pokud by zaměstnavatel svému zaměstnanci poskytoval emailovou schránku pro soukromé použití, pak by podle zdejších osvícených předpisů musel
    - z této služby odvádět DPH, i když je poskytována zadarmo a to podle ceny obvyklé na trhu
    A/NEBO
    - tuto službu (ve smyslu naturálního plnění) započítat do zaměstnancovy daně z příjmu a sociálních a zdravotních odvodů.

    Pokud zaměstnavatel tyto idiotské podmínky neplní, pak (jelikož zajisté neporušuje zákon) je schránka služební, ne soukromá, bez ohledu na její adresu.

    Tomáš Svoboda
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).