No já odmítám všechny maily. Chtěl bych vidět toho pitomýho zákazníka jak se tváří, když dostane hlášku, že mail byl odmítnut....to si to asi jde objednat jinam a já mám konečně od spamu pokoj :):):):):):):)
Ano, to je vskutku bezvadný princip pro kohokoliv, kdo využívá e-mail pro pracovní účely... Potenciální zákazník má dotaz, napíše ti a vrátí se mu to jako "váš mail byl odmítnut"...
Neklikám, nekupuji. Antispam mám nastaven tak, že přijímám poštu jen od adres, které mám v seznamu kontaktů. A spameři ať se třeba po... Chtěl bych takového vykuka vidět, jak se tváří, když dostane hlášku, že mail byl odmítnut. V tomhle případě totiž letí mail rovnou do koše a vůbec nikde se nezobrazí.
možná že ano, i když i to mi přijde neskutečně úspěsný marketing. Zkuste se zeptat nekoho kdo pouziva pay per click reklamu, 25 uspesnost je i pro "normalniho" obchodnika nerealná, natoz pro takové obskurní stránky. Al třeba je to pravda a pan H to podlozi nejakym grafem...
Tak nevim, na tom odkazu jsem nic o výhodách spamu nenašel :-(
Sakra, že by ten komentář byl tak trochu spam na zvednutí PR a navstevnosti svého blogu? :-D
Jinak já asi tu statistiku míry prokliku na spam se softwerem celkem dost táhnu dolů, za posledni den jsem objevil deset nabídek a neklikl jsem na zadnou, ba ani akcie jsem si zadne nekoupil...
Asi ty Vase statistiky trochu prehání ;-)
kde jsou doby kdy pred napsanim clanku musel autor alespon neco vedet. kdyby tomu bylo tak i v tomto pripade, vedel by ze se jedna o velice lukrativni byznys. ty neujspesnejsi spamy nabizejici napriklad software stoji za tisicidolarovymi zisky, uspesnost prokliku na nabidku piratskeho software je cca 25% atd atd. stacilo by si o tom nejdrive neco nastudovat...