Dobrý den,
jednoduše: nejvýhodnějším způsobem úhrady Servisního poplatku je SIPO nebo Inkaso z účtu s tím, že v obou případech je první měsíc SP zdarma. Servisní poplatek lze rovněž uhradit na rok dopředu (348 Kč/14,40 EUR) prostřednictvím všech standardních platebních metod. Prodejců či techniků se to tedy netýká :)
prodejci jako třeba David Rácz budou muset lidem vysvětlit že do teďka to financovali oni(Skylink)nyní všicí abonenti Skylinku co mají aktivní kartu! to je změna!no v každém případě jde ušetřit při předplatném na základní nabídku třeba na 3 roky a podobně dopředu !
Pokud to však platit nebudou,tak nebudou mít NIC!!! podobně jako je tomu u DIGI a také UPC Direct alá Freesat ! NIC !
A proč se to tedy prodejců a techniků netýká, když řeší většinu problémů uživatelů? :)
Na hotline Skylinku volají většinou jen lidé, kterým to autorizovaný partner neinstaloval a zbastlili si to sami. Zbytek volá partnerům, kteří pak za Skylink tyto věci řeší! A asi uznáte, že ti si měsíční poplatek za servisní službu těžko zřídí (zákazníci by je poslali kamsi), přitom s tím mají nemalé starosti a náklady.
Ano, to je přesně ten rozdíl mezi UPC/freeSat a SkyLink. Ve SkyLinku absolutně nemají potuchy co to je uživatelská podpora. Dělají mu ji totiž opravdu v naprosté většině případů instalátoři sestavy, a to v ceně namontování a zakoupení jejich zboží. Přesněji řečeno, až dosud ji dělali. SkyLink bude přinejmenším muset hooodně posílit hotline, aby se mohl s freeSatem srovnávat. Neříkám, že uživatelská podpora freeSat je ideální, ale nemám nejmenších pochyb o tom, že hotline SkyLinku má oproti freeSatu zlomek zaměstnanců. To se nejspíš bude muset změnit.