A proč se to tedy prodejců a techniků netýká, když řeší většinu problémů uživatelů? :)
Na hotline Skylinku volají většinou jen lidé, kterým to autorizovaný partner neinstaloval a zbastlili si to sami. Zbytek volá partnerům, kteří pak za Skylink tyto věci řeší! A asi uznáte, že ti si měsíční poplatek za servisní službu těžko zřídí (zákazníci by je poslali kamsi), přitom s tím mají nemalé starosti a náklady.
Ano, to je přesně ten rozdíl mezi UPC/freeSat a SkyLink. Ve SkyLinku absolutně nemají potuchy co to je uživatelská podpora. Dělají mu ji totiž opravdu v naprosté většině případů instalátoři sestavy, a to v ceně namontování a zakoupení jejich zboží. Přesněji řečeno, až dosud ji dělali. SkyLink bude přinejmenším muset hooodně posílit hotline, aby se mohl s freeSatem srovnávat. Neříkám, že uživatelská podpora freeSat je ideální, ale nemám nejmenších pochyb o tom, že hotline SkyLinku má oproti freeSatu zlomek zaměstnanců. To se nejspíš bude muset změnit.
prodejci jako třeba David Rácz budou muset lidem vysvětlit že do teďka to financovali oni(Skylink)nyní všicí abonenti Skylinku co mají aktivní kartu! to je změna!no v každém případě jde ušetřit při předplatném na základní nabídku třeba na 3 roky a podobně dopředu !
Pokud to však platit nebudou,tak nebudou mít NIC!!! podobně jako je tomu u DIGI a také UPC Direct alá Freesat ! NIC !
Dobrý den,
jednoduše: nejvýhodnějším způsobem úhrady Servisního poplatku je SIPO nebo Inkaso z účtu s tím, že v obou případech je první měsíc SP zdarma. Servisní poplatek lze rovněž uhradit na rok dopředu (348 Kč/14,40 EUR) prostřednictvím všech standardních platebních metod. Prodejců či techniků se to tedy netýká :)