Zákazníci vyleti asi brzy z kůže. Každého půl roku něco přelaďovat, to je panečku něco. Čekám, kdy mě za to jednou někdo přerazí. Lidi nadávají jak špačci!
Zákazníci by především neměli být líní a měli by se z manuálu naučit jak naladit stanice. Když si koupí pračku, tak si taky při každém praní nevolají technika, at jim ji "nastaví." . ...Ted mluvím o lidech do 60 let. U starších chápu, že se to nemusejí naučit.
To je dané dobou, dnes je všechno složité. Lidi kromě ovládání sat.receiverů nezvládají práci s PC, s mobilem i ta pračka i myčka nábobí je dnes už složitá věc. Kdo nechápe základy PC, je v dnešním světě ztracen......Osobně jsem přestal nestíhat sledovat vývoj techniky někdy před deseti lety. Orientuji se jen úzkoprofilově a asi nic jiného v dnešním světě dělat nejde.
Zapnout pračku nebo myčku na nádobí, to je uživatelská záležitost stejně jako zapnutí a vypnutí televizoru nebo sat. reciveru. Přeladit programy už ale uživatelská záležitost rozhodně není, a 99% laických uživatelů ji není schopna provádět. Je to docela logické. Lidé vůbec nechápou, jak satelitní příjem funguje, takže nastavení parametrů je pro ně španělská vesnice.
Tak dám jiný příklad. Když si někdo koupí auto, asi nebude na každou jízdu volat do servisu, at mu někoho pošlou řídit, protože on to neumí. A proto se taky napřed sám musí naučit řídit a znát dopravní předpisy. Kdyby každý to samé udělal při koupi sat. př., tak by mu nějaké přeladění, které trvá dvě minuty, nemohlo vadit.