Tak SKYLINK chce vytvářet tlak na zákazníky.Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až se ucho utrhne. Myslím si že zákazníci toho mají už plné zuby. Pozemní příjem televize je tragickej a na to SKYLINK žehrá. Protože opravdu jsou lidé, kteří prostě jinou variantu nemají než si pořídit anténu. Sám mám SKYLINK, držím ho jen kvůli kvalitě signálu, ale na druhou stranu se začínají lidé v baráku ozývat jestli by nebylo lepší znovu dát na střechu anténní systém jako tomu bylo za doby soudruha -:) a já jako předseda Společenství vlastníků jednotek musím reagovat a na blížící se schůzi dát hlasovat o montáži antén na střechu. Pokud se nájemníci rozhodnou pro anténu, tak volám firmu a jdeme na to i když zadarmo to nebude.
Roky jsem preferoval při doporučení zákazníkům Skylink, ale už se poohlížím jinam. Skylink dělá vše pro to, aby příjem zákazníkům znepříjemnil. Nejde o servisní poplatek, ten musel dříve či později přijít, ale systém prodeje "M karet" je pro zákazníky i mě jako montážníka obtěžující. Dříve koupili kartu a hráli, jen se museli zaregistrovat, ti starší třeba poštou. Dnes musejí nejdřív zaplatit a pak se registrují, lépe řečeno až dojdou Sk... peníze kartu plně aktivuje. A ještě musím vysvětlovat, že sice levně zakoupili, ale ono to hrát nebude dokud nedoplatí ještě registrační a servisní poplatek. Jsou z toho docela nepříjemná překvapení. Doufám, že to Sk... brzy dojde a vrátí se k původnímu, nebo jinému pro zákazníka přívětivějšímu systému.
Také si myslím, že je v tom Skylink drobet nevinně - o všem rozhoduje jejich matka. Pokud by Skylink mohl být opět čistě tuzemskou společností, zcela jistě by zachovali model jako byl před tím. Ostatně už se opět nabízejí karty, kde je už vše spoplatněno, jen zaregistrovat: http://www.omko.cz/karta-irdeto-skylink-standard-hd-provedeni-sim-vylamovaci/?odkud=top5
Ale to není přeci "tunel", ale logické uvažování obchodníka, který si nemůže zařadit do obchodního portfolia prodej uzenin. Bylo jen otázkou času, kdy tohoto malého českého obra sežere větší a světovej :-) Naivně jsem se domníval, že touto zahraniční akvizicí tuzemský divák jen získá, zatím jsem si toho nevšiml. Věřím tomu, že sem na DigiZone do diskuze chodí i pak Glisník, rád bych ho touto cestou požádal, zda-li by zde mohl ty pozitiva objasnit - možná jsou obsažená v programové nabídce, která by nebal tak velká nebýt prodeje, fakt nevím, díky předem.
Rozumím a chápu. Chtěli prostě obrovskou rychlost, mít v portfoliu co nejvíc (zákazník si to žádal) a nemít konkurenci. pak to z dlouhodobého hlediska není samoufinancovatelné (bože to je hnusný dlouhý slovo :-)
Chce to širší konkurenční boj, jenže tev v malinkaté zemičce, jako je ČR není a ani asi nebude, nejsme pro velké světové hráče zajímavý trh, chybí tu kupní síla, lidé jsou rádi, že mají na priority (což satelitní TV rozhodně není). Přesto, i když jsme malinkatá zemička uprostřed Evropy a velkých států tak je to jak říkal Hrušínský - "Alpy tě ohromí, tohle Tě ale dojme " :-)
Dobrý den pane Glisníku. Ceny pro obyčejného člověka sice zůstaly stejné, ale Vaše zisky se díky přestěhování do Lucemburska zvýšily o 17%, není tomu tak? Mám na mysli DPH.
Jste si jist, že pokud by Vaše společnost podnikala stále z ČR, tak by se poplatky nezvýšily? Myslím, že 17% "neviditelného" zdražení zas tak málo není.
Dobrý den, pane Ráczi. Náš aktuální investor koupil nejen Skylink, ale i CS Link. Firmy se nekupují kvůli blahu lidu, ale kvůli profitu. Dělají to cizinci i Češi. To je prostě realita volného trhu. Když utratíte miliardy za nákup firmy, předpokládáte, že tyto peníze vyděláte - včetně úroků a zisku. Není žádným tajemstvím, že CS Link léta prodělával milióny korun měsíčně. Bylo by lepší řešení než servisní poplatek firmu hezky "po česku" nechat zkrachovat a zákazníky CS Linku nechat na holičkách? Ekonomicky by to bylo pro nového investora výhodnější. Chceme však platformu rozvíjet. A daří se to. Počet zákazníků stabilně roste ve všech kategoriích (neplacené i placené nabídce). Pokud naše služby nebudou považovány za atraktivní, peníze nevyděláme. Největším pozitivem je, že jsme dnes ekonomicky stabilní, zákazník se nemusí o své služby bát. A pokud si srovnáte programovou nabídku před a po prodeji, najdete spoustu rozdílů. Při stejných cenách. K ideálu máme daleko, ale jsem přesvědčen o tom, že jsme stále nejlepší volbou. Růst zákaznické základny toto mé přesvědčení podporuje.
Mějte se pěkně
Jaromír Glisník
Pane Gli$níku, trochu si tu odporujete:
1. "Firmy se nekupují kvůli blahu lidu, ale kvůli profitu."
2. "...nechat zkrachovat a zákazníky CS Linku nechat na holičkách? ekonomicky by to bylo pro nového investora výhodnější."
A všem tady je myslím celkem jasné proč to spolu neštymuje. M7 nekupovala CS link proto, aby zachraňovala nějaké její zákazníky, ale aby se zbavila nepříjemné potenciální konkurence, která by mohla překazit jak plány na zavedení "servisního poplatku", tak nucený urychlený přechod na systém Irdeto, se všemi negativními důsledky z toho vyplývajícími. Oboje by bylo pro SkyLink smrtící a znamenalo by masový odliv "záklaďáků" (tedy většiny abonentů) od SkyLinku k CS linku. Taková je pravda.
O rostoucí zákaznické základně si můžete nechat jenom zdát, o čemž nesvědčí lépe nic jiného než neúprosně klesající ceny nových karet. Podívejte se kolik stála karta SkyLink před třemi lety a kolik stojí dnes! Satrou bačkoru vám stoupá, jste v řiti a mimochodem, surflockem na jeden jediný program odradíte tu nejbonitnější část abonentů. Myslíte si snad, že si koupili Dreamboxy DM-8000 za 20 litrů, aby si "užívali" PiP a vícenásobného nahrávání jen u FTA programů?! Jen tak dál, loseři!