Tak SKYLINK chce vytvářet tlak na zákazníky.Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až se ucho utrhne. Myslím si že zákazníci toho mají už plné zuby. Pozemní příjem televize je tragickej a na to SKYLINK žehrá. Protože opravdu jsou lidé, kteří prostě jinou variantu nemají než si pořídit anténu. Sám mám SKYLINK, držím ho jen kvůli kvalitě signálu, ale na druhou stranu se začínají lidé v baráku ozývat jestli by nebylo lepší znovu dát na střechu anténní systém jako tomu bylo za doby soudruha -:) a já jako předseda Společenství vlastníků jednotek musím reagovat a na blížící se schůzi dát hlasovat o montáži antén na střechu. Pokud se nájemníci rozhodnou pro anténu, tak volám firmu a jdeme na to i když zadarmo to nebude.
Roky jsem preferoval při doporučení zákazníkům Skylink, ale už se poohlížím jinam. Skylink dělá vše pro to, aby příjem zákazníkům znepříjemnil. Nejde o servisní poplatek, ten musel dříve či později přijít, ale systém prodeje "M karet" je pro zákazníky i mě jako montážníka obtěžující. Dříve koupili kartu a hráli, jen se museli zaregistrovat, ti starší třeba poštou. Dnes musejí nejdřív zaplatit a pak se registrují, lépe řečeno až dojdou Sk... peníze kartu plně aktivuje. A ještě musím vysvětlovat, že sice levně zakoupili, ale ono to hrát nebude dokud nedoplatí ještě registrační a servisní poplatek. Jsou z toho docela nepříjemná překvapení. Doufám, že to Sk... brzy dojde a vrátí se k původnímu, nebo jinému pro zákazníka přívětivějšímu systému.