Skylink přece taky podnikal v Česku a i tu klamavou reklamu zveřejňoval v Česku.
Takže podle Vás, když si třeba založím českou firmu, naslibuju lidem v reklamě třeba 10letou záruku, prodám toho milion kousků, pak tu firmu prodám do Lucemburska a ta nástupnická firma následně nárok na záruku popře, je všechno ok? A teď přemýšlejte zase Vy ;-)
Víte co to je "Veřejný příslib"? Právně jasný termín a ani nikdo "klamavost" reklamy nezpochybnil. Žaloba byla zpochybněna kvůli tomu, že účastník (narušitel práva) nemá českou právní subjektivitu. O tom je řeč. O klamavosti reklamy nepochybuje ČTÚ ani ČOI, vlastně žádný právně znalý subjekt.
Tady někdo hlásil, nejdřív přemýšlet a potom psát, že? :-D
Dane, to není křivda, to je byl prostě reálně podvod. Vím, že ničeho nedosáhnu, ale odmítám tady poslouchat (číst), že evidentní podvodník (nejen z etického, ale i z právního hlediska) jednal legálně. Všichni vědí, že to byl podvod, jenom sklonili hlavu a mlčí. Typická česká taktika.
Nad Čechy prostě sebevětší prasák vyhraje bez boje, pokud to vypadá, že je silnější. To mě fakt neskutečně hněte a nemůžu si pomoct, stydím se za všechny, kdo si nechávají vyčůranými kriminálníky z M7 mlčky plivat do ksichtu :-(
Jak si někdo může pořídit ochranou známku "Nebe"??? V dnešním světě je fakt všechno naopak :/
Neřekl bych nic proti SkyTV, SkyTalk apod., ale samotné Sky a ještě po Skylinku a Skype chtít nějaké sankce??? Zvláštní svět...je to přesně jak se řešilo v článku o tom, že 90% dnešní mládeže má 15letech zkušenost s alkoholem...kdo před 10-20 lety neměl? Jenom teď je honem rychle potřeba s tím něco dělat. Pak dopadneme jak v USA, kde musí všichni chodit na protialkoholní léčení nebo k psychiatrovi. Poslední dobou se všechno moc řeší, stejně jako např. s 150km/h na dálnici. To že na některých 90 úsecích bude moct být 110km/h ale už nikomu nevadí :( Zvláštní svět.
pro příklad "divného světa" nemusíme ani chodit za hranice. I u nás má někdo registrován název "DTP studio". A mohl by žákat peníze po každém, kdo si dá jako obor své činnosti takový název třeba na vizitku. Nevím, jestli tak činí.
Už se těším, až si někdo zažádá o registraci názvu volant (a šílený/hloupý úředník to fakt zaregistruje). A každá automobilka…
Já si pamatuju hlavně reklamu na CSlink s Markem Izerem a jednoznačným heslem, "Jednou zaplatíš a pak už ne". Dá se to najít na YT.
Smysl vyznění té reklamy je naprosto neypochzbnitelný. Prostě, kupte si naši (oproti konkurenci drahou) dekódovací kartu, protože (naroydíl od té konkurence) Vám umožní časově neomezené sledování desítek základních českých a slovenských programů ze satelitu bez dalších nákladů. Když něco bylo veřejně slíbeno a během několika málo let to bylo porušeno (došlo ke zpoplatnění, vznikly dodatečné náklady, které podle reklamy vzniknout neměly), jde o učebnicový příklad klamavé reklamy. Klamavější už si snad ani nedovedu představit.
Rozhodně to pro něj není porážka, protože na tom úspěch SKY nestojí. Ta platforma nemá v Německu ani v Británii v podstatě vůbec žádnou přímou konkurenci. Je to stroj na peníze. Skylink naproti tomu se musí hodně otáčet a často měnit strategii (dříve pay-tv, dnes se zaměřili na pseudo-HD vysílání volně dostupných TV).