Jsem několikaletý uživatel služby satelitního příjmu Skylink.Po převzetí firmy Luxemburskou společností se mnoho zavedených a naslibovaných věcí změnilo.Začal se platit servisní poplatek, který byl zaplacením karty Irdeto bezplatný do ukončení činnosti této firmy.Poplatek se každý rok zvýšuje a firma provádí kulišárny formou, že vás odpojí v případě, že satelit nevyužívate více jak 14 dnů.Pak si tuto službu musíte znovu aktivovat zapnutím satelitu a čekáte více jak půl hodiny, než se vám to zaloguje.Firma si tak šetří poplatky za frekvence na satelitu.Kdo nemá internet, musí zaslat zpoplatněnou SMS (7,-Kč) na znovuodblokování a nebo v pracovní době zavolat na jejích call centrum do Ostravy.Servisní poplatek se platí dopředu na celý kalendářní rok.Kdo to platí formou SIPO má výhodu měsíčních poplatků.Ostatní mají smůlu.Servisní poplatek je služba, která by se měla účtovat zpětně za vykonanou službu.Kdo této firmě povolil výjimku, že si účtuje službu předem na jeden rok dopředu???Firma mění frekvence se snahou donutit občany k nákupu satelitních přijímačů na kterých profituje.Kdo nemá satelitní přijímač s etiketou Skylink Redy má smůlu.Firma mu s úsměvem sdělí, že je to jeho chyba.Dnes se změnily přijímače SD na HD.Zítra změní karty Irdeto za jiné a zase budete měnit přijímač.Není to nic se zlepšením kvality obrazu.Jde jen o peníze.A všechno jim to prochází.Co na to ČTU?? Nic, nemají to na starosti.Kdo tedy těmto zlatokopům z Luxemburska jednou utne tipec??A my berani a ovce zase budeme cálovat kulišáckému obchodníkovi nemalé peníze.