Vlákno názorů k článku Skylink: Ukončení pirátského příjmu Digi TV nám pomohlo od Pamětník - Podle Vašeho popisu (Z.S.) se zdá, že ke...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 4. 2010 13:27

    Pamětník
    Podle Vašeho popisu (Z.S.) se zdá, že ke kabelovce nemáte přístup. Ale proto není horší a určena jen pro důchodce a nezaměstnané. DVB-C sice nenabízí tak široké možnosti, jako satelit, ale několik desítek stanic už dokáže uspokojit představy většiny. Včetně těch sportovních, dětských, všech klasických i částečně v HD formátu. Proto mi Vaše poznámka o zbytečnosti kabelovky připadá nepochopitelná a plynoucí jen z neznalosti. Důchodce je také rád, když si může občas odpočinout a ne jen robotit na zahrádce, aby si měli jejich mladí co odvézt, nebo sníst. Po značnou dobu roku i ta zahrádka spí a odpočívá. Důchodce nejde na tu dobu dát také k ledu. Pokud se nezaměstnaným stane "normální" člověk, jistě stráví více času sháněním nové práce, než čučením na kabelovku. A pro ty, kterým status "nezaměstnaný" náramně vyhovuje, těm je jedno, u jaké televizní platformy svůj čas proleží, nemusí to být právě kabelovka.
    Když si tak zakládáte na tom, že ignorujete naše komerční TV a sledujete jen ČT a STV, nedává Joj Plus také seriály, které už dávno dávali na Nově a Primě? :-))
  • 8. 4. 2010 10:32

    Robert Szelepcsenyi
    Že zarobené peniaze investujú do rozšírenia programovej ponuky - doplnenia tých programov, ktoré nie sú dostupné v rámci Multi, Gecko a dokonca ani UPC Direct - v prvom rade Discovery Science, Discovery World, Eurosport 2 a pod.
  • 8. 4. 2010 20:18

    bez přezdívky
    Zajímavé je ale především to že když to měli zadarmo tak si tu rozšířenou nabídku plně vychutnávali. A najednou když by defakto za to samé měli platit jim stačí jen základ. To je trošku zvláštní že.
  • 8. 4. 2010 20:47

    Jardys
    Ano souhlasím s vámi, ale taky k tomu doplním, že právě takový mají největší řeči většinou.
  • 8. 4. 2010 23:23

    bez přezdívky
    . Bjutan přesně ste to řekl jak to ve skutečnosti je. Máme doma taky zaplacené Multi sdílené kabelem mezi dvěma přijímači a z naší rodiny se stejně na programy z Multi skoro nikdo nedívá kromě malé která sleduje dost JimJam a Disney. Otec z Multi tak maximálně Eurosport a nebo Novu sport hlavně při tenisu a jinak jen Novu a nebo ČT. Máti hlavně Doma a JOJ Plus kvůli filmům a seriálům pro baby.
    Já su sám osobně rád když se k TV dostanu a dívám se výhradně jen na ČT a nebo STV, sem tam na Joj Plus na české filmy a seriály. Na Novu a Primu sem se snad nedíval už víc jak dva roky protože tam absolutně nic není co by mě zaujalo.
    Já bych osobně za Multi nedal ani 10,- Kč za měsíc pokud mě tam nic nezajímá a nebo nemám na to vůbec čas a su rád že vůbec stihnu zprávy a nějaký pořad z neplacené nabídky. Kdyby nebylo malé tak by to konkrétně u nás nemělo ani význam platit. Když se budu chtět podívat na nějaký film tak není problém si ho půjčit a nebo koupit na DVD a můžu si ho pustit kdykoliv chcu a ne až bude v TV.
    Kabelová TV atd. je tak akorát pro důchodce a nezaměstnané kteří bývajú někde v činžáku a nudija sa celý den protože nemajú celý den do čeho rýpnút. Kdyby bývali např. někde v rodiném době a měli zahrádku atd. tak by neměli čas sedět celý den u televize.
  • 8. 4. 2010 23:53

    Zip Zip
    No tak pardon, možná jsem použil nevhodný výraz, nicméně je docela výstižný. Můžem jej nahradit třeba výrazem "spořilkové"...., kolegové to samozřejmě rozvedli tak, jak to bylo myšleno.
  • 10. 4. 2010 9:39

    bez přezdívky
    Vážený pamětníku kabelovka u nás je a měli jsme přes 11 roků a zrušili jsme ji začátkem minulého roku protože kvalita už byla nesnesitelná.
    Měli jsme když ještě to byla nějaká Cable Moravia a pak postupně zněna majitele. Až to převzal karneval začal se technický stav velmi horšit a až to převzalo UPC tak už to bylo nesnesitelné.
    Např. věčné vypadávání obrazu a zvuku u STV (černá obrazovka třeba na tři minuty během filmu pětkrát aj víckrát). a tuto závadu nebyli schopni odstranit skoro za celý rok. Dále např. u Romantiky nešl zvuk aj tři dny a délé a nebo v nejlepším případě španělština a když jim matka ohlásila poruchu tak ji řekli ža na odstranění mají až týden a opravili to třeba až za tři dny a vždy jen jejich trapná odpověď se si mám přeladit TV přístroj. Např. aj u JimJamu taky kolikrát bez zvuku a malá z toho nešťastná. Dále např. TV5 jim nešlo čtyři měsíce a kdybych tam pořád nevolal tak nejde do dneška. takových dalších případů bylo hromadu a nebylo pomali dne aby jelo vše kompletně a vpořádku jak mělo jet. Taková kvalita co předvádí UPC v našem regionu je drahá aj za 10,- Kč měsíčně. Jeden problém za druhým a neustálé volání na klientské centrum a dohadovat se s operátory kteří tomu absolutně nerozumí a opakují jen to co jim vtluče do hlavy jejich vedení a to furt melou dokola to samé jak pytel smíchu anenachjí si nic vysvětli že závada je na jejich straně když např. na obrazovce u ANALOGOV0É nabídky svítí hláška a v angličtiě vložte prosím kartu. Pracují tam nějací brigádníci kteří asi umí tak maximálně zapnou TV přes dálkové ovládání a jinak jim nic ostatního moc neříká.

    K té Joj Plus jenom to, že tam bylo hromadu seriálů které nikdy nebyly na Nově a Primě ale výhradně jen na ČT!!!

    Ano kabelovka by dokázala uspokojit představy většiny ale to by taky musela byt na nějaké technické úrovni a ne taková jak byla do mého zrušení v naší lokalitě.
  • 8. 4. 2010 11:48

    Zip Zip
    Podle vyjádření je jasné, že většina lidí, kteří si novou kartu pořídili, pořizují a pořídí spadá do skupiny "držgrešlí" a takoví pojedou na free nabídku (GRATIS). Je to hold skupina "nejlépe vše zadarmo" a takové nepřeškolíš, od těch se nedá očekávat velký zájem o placenou nabídku.
    Cena karty je taková jaká je, do ceny karty je zahrnuta podpora na dlouhá léta dopředu (zdarma), upgrady a servis samotného systému, HW v zázemí providera, práce (plat) servisního technika .... Není to jen o plast. kartičce se zlatým čipem, která nějak záhadně funguje.
  • 8. 4. 2010 17:12

    bez přezdívky
    milej pane, to že někdo nechce platit za sledování televize měsíční poplatek neznamená že je držgrešle jak ste uvedl. Možná je to pro Vás nepochopitelné, ale jsou i tací kteří mají i jiné záliby nežli vysedávat u televize a tudíž jim základní nabídka bohatě stačí. S pozdravem Petr, uživatel nabídky Multi :)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).