Ty jsi nadhernej priklad "plebs" cloveka.
Proste si to nepochopil.
Ja mel upc, cslink a ted m77 a po tech letech byl nejlepsi pristup k lidem od cslinku.
U m77 me stve napriklad to, ze zniceho nic mi vypli axn scifi kvuli kteremu jsem si porizoval dvb-s.
A take me nastvali s novou irdeto kartou, mohli nechat dohnit cryptoworks do konce philips licence dddo konce roku 2015. A ranu dali s platbou 29kc. Kupoval jsem za 2700kc kartu "na furt" s must carry a najednou musim mesicne platit = znehodnocena investice, jsem nastvanej a tak se nemuzou divit ze se lidi pidi po necem jako je sharing neno emu. Kdyz by must carry nechali free a za beznou (ne sport, ne "hbo" a porno) nabidku chteli do 200kc mesicne, tak se lidi vykaslou na "obchazeni" plateb a za ty penize do toho pujde mnohem vic platicich divaku.
Je to proste nasrelismus.
Omlouvam se za pripadne chyby v textu, pisu do z hospody Zlaty Chmel v Zatci pres Android
mobil SE Xperia pro. Diky bohu s vysunovaci mechanickou qwerty klavesnici.
Když mám předplacený servisní poplatek a pak si předplatím nějaký balíček tak podle jejich webu by se čerpání servisního poplatku mělo pozastavit. Předpokládám, že by to mělo platit i na ten počáteční dvouroční servisní poplatek. Kartu jsem koupil v prosinci 2011. V říjnu 2012 jsem si předplatil Flexi7 na půl roku. Když se přihlásím na jejich web tak mi to pořád tvrdí, že servisní poplatek mám zaplacen do prosince 2013, takže se to o půl roku neprodloužilo.
Servisní poplatek je součástí placených balíčků. Když si ale předplatím dva balíčky (třeba Flexi7 a HBO) tak vlastně platím servisní poplatek dvakrát.
Nováku, ty si ruš co chceš to je tvoje věc, ale nech prosím na nás, kterou službu si vyberem.
Já prošel postupně všemi třemi největšími providery v Česku a mohu konstatovat, že ve Skylinku jsem maximálně spokojen a nemám důvod cokoli rušit či bojkotovat. Co se placení týká, tak mě nejvíc odrbávali v UPC...zjihli až, když jsem se rozhodl odejít, ale na to sem už nereflektoval. "Turecké" praktiky UPC nesnáším.
Skôr sa snažia zjednotiť ceny kariet. V SR je odporúčaná cena karty Skylink Standart HD 77€ - realita je taká že ceny u predajcov kolíšu od menej ako 58€ po viac ako 85€.
Tým že znížili cenu karty na 19,9 podstatne obmedzia možnosti koncových predajcov na úpravu ceny.
Samozrejme nepopieram že zvýšia svoj zisk. Doteraz predajcovia odvádzali DPH v ČR a SR z celej ceny karty (zo 60 € za kartu odviedol predajca 12€ na DPH), po novom bude DPH tvoriť len 3,8€ za kartu a 1,2€ za registračný poplatok (uvádzam DPH pre karty v SR a reg. poplatok platený priamo M7 do luxemburska)
Jen dodám,že zákon o DPH umožňuje uplatnit lucemburskou DPH jen na služby poskytnuté z lucemburského území. Pokud M7 k poskytnutí svých služeb využije provozven a plátců DPH na našem území, pak má M7 smůlu a jde o únik DPH se všemi důsledky. Uvědomit by si to měli především prodejci karet, kteří současně zákazníkovi provedou onu registraci, jelikož pak za správně nezaplacenou DPH také ručí.
Děkuji za názor z hospody. Když už jste kupoval údajně kartu "na furt", tak jste určitě uzavíral smlouvu a v té bylo určitě napsáno, že poskytovatel služby může změnit smluvní podmínky jednostraně. Pominu zda je to morální či ne, ale je to zákonné a já jako svéprávná osoba bych měl vědět co podepisuji a když to vím a podepisuji, tak s tím souhlasím.Proto mne sice může zavedení poplatku mrzet, může se mi nelíbit, ale dopředu jsem souhlasil svým podpisem v podstatě s jakoukoli změnou. Stejně tak jsem ale i souhlasil, že když se mi změny nebudou líbit, nemusím přece službu využívat.
Já mám takový dojem, že spousta lidí si tu plete zákon s valstním názorem/pocity.
Osobně mám službu skylink 2 roky a nezaznamenal jsem žádný problém ať už s kvalitou služeb, programovou nabídkou či přístupem. Jediné, co mohu pocítit je nízká dovolatelnost jejich zákaznického centra (což je ale u nízkonákladovek normální), vzhledem ktomu, že ale nepociťuji žádné problémy a výhrady, nemám ani potřebu jim volat, čimž mě netrápí ani ta dovolatelnost.
Srovnejte také nejdříve nabídku, kvalitu a cenu s ostaními operátory či poskytovateli televizního vysílání.