No zrušili to, to je pravda, ale zachovali se alespoň líp jak Gital, protože všem, co měli něco předplaceno, dali multi po celou dobu předplatného samostatného programu. To Gital ne, když jsem si třeba zaplatil poloprogram CS Film na rok, tak za měsíc přišli s čtvrtprogramem CS mini, pochopitelně předplatné obou najednou vyšlo levněji, než případný doplatek. Pak zavedli po dalších dvou měsících géčko. Opět si z CS filmu doplatit nešlo, musel jsem si objednat celé géčko, takže bych jim platil ty peníze za CS film dvakrát za jednu službu. Kdo je tedy tady zloděj?
Poznámka na závěr: Já osobně bych si u Gitalu nikdy nepředplatil program, který není v Géčku, protože ti Pohlovo křiváci jsou schopní ho tam po nějaké době, až nalákají dost oveček na samostatné předplatné, přidat. Jako se to už stalo s Leo TV.
Techniku, a v čem vidíš vlastně problém téhle nabídky. Jestli to správně chápu, dá se shrnout zhruba takhle: předplatitelům konkurence (=Gital) nabízíme výměnou za přechod k nám předplatné všech volných programů (včetně HD, které konkurence nemá) zdarma (=ušetří cca 2000 Kč). Chceme za to od Vás abyste si předplatili náš balíček MULTI na 6 nebo 12 měsíců. Současně očekáváme že část z vás si na MULTI zvykne a bude pokračovat v jeho předplácení i dál.
To je přeci fér nabídka, v čem je problém? Pořád to nechápu.
Nemám žádný důvod abych stranil Skylinku, ale přiznám se že pořád nerozumím tomu, v čem vidíš problém. A odpověď "Toto se prostě nedělá" mně nijak nepřesvědčila. "že napíše, že sousední (konkurenční) supermarket nestojí za nic" - to jsem tam nikde, ani skrytě, neviděl. Jinak to, že nikdo jiný nic podobného nedělá ještě neznamená že je to nekalé a amorální.
Techniku..promiň,již delší dobu sleduju tvé názory a stále více mě přesvědčuješ o tom,že jsi Idiot....můžeš mi říct,kdo tě nutí přecházet na Skylink?Tohle je akce zaměřená na ty nespokojené uživatele Gitalu,kteří chcou příjmat HD...ty jsi zjevně spokojený, HD nechceš tak prosím mlč....ty tvé kecy jsou o ničem.
Bez ďalších poplatkov - to majú v každej reklame. Mali by tam napísať, že každú chvíľu treba kúpiť novú kartu. Aj keď vlastne netreba, lebo v pohode ešte fungujú "biele so zemeguľou". Ale ako by potom vytiahli bubáčiky od ľudí keď je to "bez ďalších poplatkov" ? :-(
Nevšiml jsem si, že by někdy Gital nabízel výměnu konkurenční karty od Skylinku za tu svoji s nějakou výhodou - jestli ano, tak to zkus upřesnit, já si to fakt nepamatuji...
A kde píšu, že to spolu souvisí? Je to jenom přirovnání. Taky se mi tyto praktiky zrovna dvakrát nezamlouvají, stejně, jako se mi nelíbily zvratky "Začala válka o české satelitní nebe", které nám asi před půl rokem vyblil pan Pohl. Takže jak se do lesa volá.....
Podobnou nabídku nedělá nikdo nikde, stejně jako nikdo např. neuvede reklamu na svůj supermarket tak, že napíše, že sousední (konkurenční) supermarket nestojí za nic. Podobné tahanice končí vždy tak max. na úrovni, že někdo porovná svoji nabídkou s nabídkou toho druhého, ale třeba UPC taky neslibuje klientům O2 výhody, když od nich odejdou. Toto se prostě nedělá.
Pane joo opět odpověď totálně mimo mísu.neumíš číst,nebo si to schválně upravuješ tak jak se ti to hodí.Já jen reagoval na tvůj nesmyslný výkřik do tmy.To co teď nabízí Skylink je prostě jen obchodní tah.Nic víc.A jak sem psal je to pro ty co nejsou s Gitalem spokojeni..což se tebe netýká,tak nechápu proč vůbec na tohle téma reaguješ...rozčiluješ se úplně zbytečně.
Nikdo nikoho do ničeho nenutí.Pochop už konečně,že né všem musí nutně Gital vyhovovat.Já osobně odcházím od Digi a rozhoduju se zda Skylink nebo Gital....procházím jak nabídky tak hlavně zjišťuju jak se která firma stará o své zákazníky a v tomto prostě zatím vede Skylink.Zdar a sílu.
Pochop jednu věc - reklama se nikdy nedělá tak, že se přímo útočí na konkurenci. To nedělají supermarkety, to nedělají autosalony, to nedělají benzinky a to nedělá vlastně nikdo - kromě Skylinku, který si asi neumí klienty získat jiným způsobem (třeba lepší programovou nabídkou) a musí se uchylovat k takovým podpásovkám. Naštěstí od nepaměti platí, že kdo s čím zachází, s tím taky schází...
To je v klidu, technik si nikdy nevzpomíná na nic, co se mu nehodí do krámu. Viz debaty na Parabole, kde zřejmě sází i na to, že se diskuse pod články za nějaký čas smažou a nelze mu to pak už dokázat.
Takovou nabídku nedával Gital nikdy! Tato nabídka už jednou proběhla ze strany Trade&Technology (což je dneska Skylink) - máš to trochu popletený v hlavě.
To je sice paráda, že někdo dostal Multi za cenu jednotlivého programu, ovšem za rok utrum a už povinnost platit Multi v plné ceně. Čili o ničem.
A pokud jde o Gital a různé nabídky, tak naprosto totéž platí i o Skylinku (viz doplatek za Nova HD apod.) - ovšem v tomto směru se to nedá vyčítat nikomu. Prostě zákazník si v určité době bere nabídku, která je aktuální a za nějakou cenu. A že za měsíc nebo za rok bude nabídka jiná, s tím už se nedá nic dělat, to se samozřejmě vždy dotkne jenom zákazníků nových. Ovšem křivárna je, když tu nabídku někdo změní zákazníkům stávajícím a ještě k horšímu. To je jediná věc, kterou Skylinku vyčítám a vyčítat budu i nadále (+ ta jejich trapárna s výměnou karet konkurence).
Tisková prohlášení každý soudný člověk přejde bez povšimnutí a nemají v podstatě na nic vliv (viz: "Začala válka o české satelitní nebe" apod.). Ovšem křivárny pod pás toho typu, jak to lze vidět u Skylinku, to do slušné společnosti prostě nepatří. Jakoby Skylinku nestačila ta ostuda se zrušením samostatně předplácených programů, tak ještě musí dělat levárnu s kartama...
Celá akce je zaměřená pouze na uživatele karet Gital (jiní nepřipadají v úvahu) a jasně vypovídá o tom, že Skylinku pěkně teče do bot, když si musí vypomáhat i takovými praktikami, jako je právě tato. Ale co taky od této firmy čekat, že? :-(((