On jede podle své klasické školy - žádná improvizace, do detailu nadrcené scénky a vstupy, a vše završeno umělým smíchem. Čím více působí uměle, tím lépe. Při živých přenosech umělý smích využít nemůže a proto ještě více lpí na nulové improvizaci, playbacku apod., aby se náhodou nenašla ta chybka. Takhle to už ale bohužel nefunguje a diváci chtějí přirozenost, improvizaci a i ty chyby. Tedy přesný opak toho, co stále pan Adamec prezentuje. Holt starého psa novým kouskům nenaučíš. Proto doufám, že ho už nikdy nikdo k žádné show nepustí.
Přesně tak, hlavně mě stále dostává názorem, který všude hlásá, že nejde zpívat živě v přímém přenosu. To je holá kravina. Po 7 řadách pěveckých soutěží u nás a 4 na Slovensku by si měl uvědomit, že to opravdu jde a zkušeným nelíným tvůrcům to problém nedělá. Největší pradox to byl asi u Slavíků. Několik let to působilo trapně, proto jsem rád, že ho vyrazili a doufám, že už se k ničemu takovému nikdy nenachomítne...
(Ne)překvapivě vypadá opět nejlíp nabídka COOLu. Tam si fanoušek kvalitní zahraniční produkce vždy vybere. Zvědavý jsem na Těžkou dřinu, méně však na Chrisse Angela.
Hlavní Prima se s novinkami moc nepředala a s akvizicemi taky ne. Nové hnízdo se podle mě moc neohřeje, další magazín o bydlení už asi nic nového neokoukaného nepřinese. Zato Moje místo může být zajímavé. Akorát mě od koukání jednoho z dílů odrazuje Adamec, na kterého jsem si po ty roky co prznil přímé přenosy na Nově vypěstoval averzi a to ani nešel vidět, pokud se bude na výrobě i nějak podílet, tak Bůh ochraňuj ten pořad a Primu.
Z dramatické tvorby - Cesty domů nee, Rodince šanci dám, snad to nebude jen další pokus o sitcom ve stylu Horákových.
Z pořádů jsem rád, že prodloužili Partičku a Ano, šéfe.