U mne se firma která používá ty různé slevomaty degraduje a osobně na tuto hru nikdy nepřistoupím. A to ani jako zákazník, ani jako podnikatel.
Pokud bych se měl jako podnikatel ještě dělit s nějakým prostředníkem, raději skončím.
A pokud bych si jako zákazník neuměl vyhledat službu či zboží bez těchto zprostředkovatelských pijavic, musel bych se stydět sám před sebou.
Plně souhlasím, já taky večer zásadně v posteli čtu jenom Kanta a Nietzscheho, poslouchám pouze barokní klasickou hudbu a vynáším odpadky v kvádru. Kdo to nedělá jako já, musí se určitě stydět sám před sebou. A jsem samozřejmě svobodný a nezadaný, pokud bych se měl jako člověk dělit o své prostředky na obživu s někým dalším, tak raději skončím.
1. rozjeta a dobre fungujici firma s dostatkem klientu nepotrebuje nejaky slevomat, ba prave naopak, primerene zvednout ceny je velice vyhodne ne nejaka pofiderni sleva
2. zakaznik nakupujici na slevomatech NENI loajalni, tudiz vas akorat spolu se slevomatem jeste vic vysaje a budete jeste ve vetsim srabu
provoz slevomatu je jiste vyborny kseft a ja jim to jen preju, ale "promovat" firmu pres slevomat je podle me absolutni stupidita a vsadim boty ze 95% nepomohla. no a jako zakaznik jsem nerad omezovan kdyz nejakou sluzbu chci vyuzit a vsadim zase svoje boty, ze kdyz si s kuponem pujdete rezervovat navstevu/misto a ja pujdu bez nej tak budete ten posledni v rade kolego, ale co vzdyt na slevomatu psali ze je to 80% sleva ne :)))
Já jsem mnohem povrchnější než vy a umím si i v tomto duchu i užívat. Jen jsem dost odolný na reklamní udičky ze všech stran.
Vždy je něco za něco, má dáti/dal. Již dávno před slevomaty tento systém fungoval, třeba v jiné formě. Když si ale vzpomenu, na co mi dealer vnucoval slevové šeky, dnes tam to již není.
Nechci samozřejmě paušalizovat, jsou startující firmy které si mohou takto získat první zákazníky a pokud budou opravdu dobří a příčinliví, je i šance že si nadále nějaké udrží. Rozhodně za nejlepší reklamu považuji spokojené zákazníky. Jde to sice pomalu, je to ale nejjistější.
Pane Desmos, otazkou je, v jakem odvetvi podnikate. Pokud jde o sluzby, konkretni nabidku, propagaci, neni rychlejsi zpusob jak toho dosahnout, nez pres slevove prodejce. Jejich zasah je dnes velmi cileny a prakticky okamzity. Jedina konkurence muze byt reklama v TV. Jinak proti gustu... :)
Jsou dva druhy lidí:
Jedni berou slevové kupony jako poukázku na žrádlo, takže jich nakoupit co nejvíc a chodit tam celej rok na slevy. I když by normálně do tý restaurace nikdy nevkročili.
Druhý to berou jako jakousi "demoverzi" restaurace, kde zkusíš a buď budeš spokojenej, nebo ne.
Ti druhý to umí používat a vydělají z nich všechny tři firmy (člověk našel dobrou restauraci, slevomat prachy a restaurace vracícího se návštěvníka). Z těch prvních ve výsledku vydělá jen slevomat (restaurace z toho nic nemá a člověk utrácí za něco, co by normálně vůbec nechtěl).
Máme kosmetické studio. Jsme schopni nabídnout službu ve stejné kvalitě za poloviční cenu a ještě z toho zaplatit provizi slevovému serveru za předpokladu, že bude zákazníků hodně - něco jako množstevní sleva. Když se objedná někdo "z ulice" tak je to tak 50:50 jestli vůbec přijde. Pracovnice ve studiu sedí a čeká, jestli dotyčný dorazí. Zákazník, který přijde, tak musí vpodstatě zaplatit i za toho, který nepřišel - myšleno v ceně služby. Když nepřijde zákazník ze slevové akce, poukaz mu propadne a my máme peníze tak jako tak. Ale zdaleka né všechny podniky jsou tak seriózní, jako my :-) Už jsem byla na různých místech s kuponem ze slevové akce, kam bych už po té zkušenosti nevkročila ať by byla cena jakákoliv. Je to taková sázka do loterie. Slevové servery tlačí cenu služby strašně dolů a člověk pak i s nízkoucenou obecně nemá téměř šanci. Jinak o majitelích slevovch serverů si myslím jen to nejhorší. Jde jim jen o prachy. V akcích uvádějí jen takové informace, co se jim hodí, když je na to člověk upozorní, tak dělají, že je to chyba, ale že už informace v běžící akci nemůžou změnit. Mažou příspěvky v diskuzi, co se jim nehodí a zablokují vám přístup z IP adresy, takže už nikdy nemůžete do diskuze nic napsat. Zadržují platby od zákazníků i měsíce a když přijde splatnost, tak se nic neděje a zaplatí možná za někkolik dalších týdnů, když je hodně otravujete. Odpovídají na maily, na které chtějí a zvedají telefon jen tomu, komu chtějí. Jsem jimi zhnusená. Ale jsou i poctivé slevové servery, které toto nedělají..
To nemusi byt podminkou. proste jsou obdobi kdy je vseobecne malo klientu a hodi se vyplneni i za nizsi cenu. A oproti reklame v tisku a pod takhle zaplati podnikatel jenom pokud se kupony prodaji t.j. ziska klienty. Ja osobne vyuzivam akce a pak jsou pripady kdy si pozdeji klidne zaplatim plnou cenu kdyz se mi to libi, nebo vyuzivam sluzby ktere by byli mimo mojich financnich moznosti ( a tam obvykle plati ze jsou to sluzby ktere bez slev nemaji dost klientu).
Se Slevomatem a ještě pár dalšími mám skutečně jen dobré zkušenosti, a že jsem si tam už nějakou tu slevičku koupila :).
Jsou ale "seriozní" weby o kterých se dá říct pouze jediné "oškubání zákazníků i firem".
Poslední velice negativní zkušenost mám s nebeslev, který dokonce lidem kteří si dovolí na jejich nabídku napsat že minule nebyli spokojeni nejen že příspěvek smažou ale blokují IP a přístupy na jejich osobní profily a tak si nemohou vytisknout již zakoupené vouchry, O tom že dluží několik měsíců firmám které u nich nabízí slevu ani nemluvím ... Nebeslev se chová minimálně neetickým způsobem!
Slevomatu a těm dalším dobrým držím palce!
jistě, nejlepší obrana je útok, to samé bych mohla říct já vám. Prostě poukazuji na to co se mi stalo a s moji doménou to nemá nic společného! Můžu se napojit doma a napsat to tady nebo přes anonymní IP. Bude to důvěryhodnější? Zřejmě pro některé ano.
Stačí se podívat sem
http://diskuze.slevove.info/viewtopic.php?f=3&t=2&start=20
Co by jste mohla říct mě ? Píšu tu něco o autech ? Já sem ajťák to je můj obor. A osobně s Vaší reklamou, myšleno produktem Vašeho oboru, bojuji.
Protože ve svém osobním, nikoli profesním čase. Píši pro jedno odborné sportovní forum antispam. Takže systém, které odhalí pochybné příspěvky od pojišťováků, fitek, falešných "lékáren", rádoby cestovek atd..
Případně se peru s vyhledávání najatých agentů , kteří vytvářejí falešné profily, následně jako by blogují a "nenápadně" tlačí nějaký produkt. Nejčastěji výživa, pojištění, ubytování atd....
Můj osobní názor, že jste odborníci přes marketing, ale né přes počítače. Ty jsou nástrojem a prostředkem kterému nerozumíte. Takže ho ani efektivně využit nedokážete. Často mám pocit, že ani nerozumíte tomu čemu máte udělat propagaci. Takže máte nějaký pevný vzoreček že třeba jachtaři budou mít stejné tržní chování jako houbaři, nebo návštěvníci fitcenter.
Osobně bych jako potencionální zákazník v ČR už chtěl vidět konečně personalizovanou + kontextovou reklamu . Zatím to co potkám je dost out.
To že jste IT tím mnohé vysvětluje, jednoho jsem dlouho měla vedle sebe. Chtělo by to méně pocitu stihomamu.
I já jako soukromá osoba můžu mít problém se slevovým serverem. Nicméně myslím si, že tohle není diskuze o autech nebo marketignu které dělají nějaké agentury ... pokud si myslíte že v takových agenturách jsou pouze odborníci na marketing a nedělají nic jiného než sjíždějí weby aby dělali PR na zakázku tak se velice mýlíte. Možná tak najaté firmy pro VV ale ... méně stihomamu pane IT a více důvěry :). V takových firmách jsou i řadoví zaměstnanci kteří se vůbec marketingem nezabývají. Hezký den
Je to tak, nebeslev hodně cenzuruje diskuze a negativní příspěvky či nepříjemné dotazy maže.
Také používá podvůdky typu nekonečného protahování akcí, takže sleva, co měla trvat jen 2 dny, je vždy o den prodlužována, až trvá celkem třeba týden. Kolikrát se pak prodá strašně kupónů a lidi nemají šanci dostat na zakoupenou slevu rozumný termín, protože je plno. Trapně pak do diskuze přidává komentář "Dobrý den, tato nabídka dnes ve 23:59 h končí. Děkujeme.", aby i blbec poznal, že tentokrát už nabídka znovu protahována nebude.
Prostě Zapakatel, Nebeslev, Bonybony apod. vnímám jako krajně neseriózní servery, kde se cenzura a manipulace se slevou objevuje poměrně často. Viz poslední případ, kdy restaurace, jejíž nejdražší jídlo stojí 400, najednou udělá "speciální menu" s umělou původní cenou 3000Kč za dva, sleva 50% na 1500Kč. A ještě se chlubí, že vám k tomu dají 0,15 decilitru (ano, 0,015 litru, čili ve skutečnosti pár kapek), vína. Prý jde o "vinnou tečku pro ochutnání, srovnání Vašich chuťových buněk a umocnění chutí před dezertem".
Tak to já mám bohužel taky jednu špatnou zkušenost.. Přes nebeslev jsem si koupila vouchery do kosmetického salonu a právě proto, že jim Nebeslev dluži penízek, tak mi Salon zrušil objednané termíny a já musím počkat, jak se spolu vypořádají. Přes nebeslev už bych si nekoupila ani ponožky. Jsou to pěkní lotři!
Slevomat se tímto tahem ponížil hodně nízko, když zašíná kupovat podíly ve společnostech, které neplatí ani svým zaměstanancům, viz.: http://www.kalianko.eu/podvodnici-prvni-tridy-aneb-jak-jsem-delal-obchodaka/