Kdyby se měli zákazníci prokazovat jen QR kodem,tak je to ok,ale davat jim možnost diktovat cca 15ti mistnej kód napsaný ještě klidně na čemkoliv... ufff lituju všechny ty podniky,co přes slevomat prodaji tisíce vstupenek. Kazdej druhej zakaznik slevomatu bude lovit buhvi odkudkoliv opsanej kod,ten ještě bude blbe opsabej.. To se podnikům pěkně prodlouží odbavovací doba na pokladnách. Zlatý vouchery s čárovým kódem,jednoduchý, jasný... a i s tím má cca 20% lidí problém si to stáhnout do mobilu a nebo si to někde vytisknout.
Na druhou stranu jsem viděl i podniky, kde heslo pro zákazníky k wifi bylo něco jako "Dobro je prisjetiti se da prividno prav put prema cilju predstavja u stvari pravodlivo krivudanje". Takže to mají za to.
A beztak je ten slevomat pitomost. Pro firmy. Zákazník, ten se samozřejmě řídí podle hesla "hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere" - i když ono tam stejně skoro není co brát.
Naposledy, a skoro i poprvé, jsem viděl zajímavou slevu na náplň klimatizace... ale ty čekací doby v vyžadované rezervaci, to by léto skoro uteklo, takže zase nic.