Proč to srovnávat s "aukcemi" a platbou za příhoz?
To je přece čistý podvod a uživatelé rychle vystřízlivěli. Anebo jsou někde na léčení.
Slevové servery jsou (pokud se to udělá dobře) typický win-win obchod. Takže se můžou udržet všichni, kdo jsou v agregátorech. Protože hodně uživatelů již zjistilo, že místo pročítání milionu mailů anebo obcházení milionu stránek je lepší vsadit na agregátor. A u koho to vlastně koupím je mi jedno, protože službu stejně dodává někdo třetí a i při velké nespokojenosti se na mě slevový server vykašle.
Manipulace (mám-li to nazvat korektně) s velikostí slevy jsou bohužel na některých server časté. Viz třeba Nebeslev a nabídka "2 pizzy a 2 koktejly" za "původních" 480Kč. Ty nabízené pizzy patří mezi levnější v ceně do 115Kč, čili pizzy za 230Kč. Při původní ceně to znamená, že by 2 koktejly stály 250Kč. Nakolik je to reálné nechť si každý zodpoví sám.
Trochu na zamysleni: vsichni slevovy portaly cpou penize skrzu a pritom cast tohoto projektu uz patri MITONu. Do rivalu (affiliate program skrz) se neustale registuji novi a novi agregatory. Tzn. ze Miton - Slevomat, Vykupto, Cupolis - budou mit urcite "zvyhodneni" - lze predpokladat.
Dalsi vec je jak Tomas Cupr ostre vystupuje proti agregatorum - nikoliv vsak proti skrzu. XML feed slevomatu a dalsich mitonackych slevoportalu dostanou jen zpriznene agregatory.
Samozrejme to nelze nejak napadnout je to proste byznys. Jen jestli se tu najde nejaka rovnovaha nebo jestli prestanou slevoportaly po tomto uvedomeni vyuzivat skrz. Nemyslim si .... :-)
Nebylo mysleno zvyhodneni v poradi na skrzu. Spise zvyhodneni v tom, ze penize posilane do skrzu je vlastne investice do vlastniho :-)
Nic proti skrzu, je dobre ze je tu . Ovsem diky Mitonu se z nej stane monopolni agregator. Super byznys - spatne pro ostatni slevoportalya agregatory.
Nikdy jsem žádný slevomatí server nepoužit a věřím, že nikdy nepoužiju. Ptal jsem se náhodně lidí kolem a ti mají stejný názor. Asi se stýkám se skupinou normálních lidí, kteří nemají potřebu někde "žebrat" o slevu.
Když něco chci, tak si to jdu koupit. Nekupuji věci, co nepotřebuji a jen proto, že jsou zrovna někde ve slevě. Do hospody chodím, když mám chuť, náladu a určitě se nebudu nikdy ztrapňovat nějakou slevou. Buď na to mám, nebo tam nejdu. Služby využívám, když je potřebuji a ne když je někdo nabízí ve slevě!
No a teď slevoví maniaci do mě :-))
Vidíte, vy služby používáte, když je potřebujete.
Někdo si v životě i užívá a tudíž nekupuje, jen když něco potřebuje,ale i pokud chce. A pokud si kupuje něco, co nutně nepotřebuje a čím si jen chce udělat radost, pak je pro něj podstatné, jakou hodnotu za jako cenu dostane. A díky slevám se přes tento práh může dostat víc zajímavých aktivit.
No a teď snobové do mě :-))
A jste schopen pochopit, že někdo má tu chuť zrovna tak širokou, že si do výběru zahrne i nabídku slevových serverů? Jak vy, tak předřečník se totiž snažíte podsouvat, že běžný use case slevových serverů je koupit to, co vůbec nepotřebuju jen proto, že je to ve slevě, popř. mám chuť na steak, ale ve slevě jsou rajské, tak přinesu rajské. Jenže tak to většinou nefunguje. Byť chápu, že pro snoby "já na to mám, jinak tam nechodím" je takový stereotyp, vůči kterému by se mohli vyhrazovat, velmi lákavý.
to prece neni snobismus, kdyz si nekoupim rajcata pokud mam chut na hovezi. stejne jako predrecnik si myslim, ze lide kupuji vetsinou veci protoze jsou ve sleve a ne proto, ze je chteji/potrebuji.
z vlastni zkusenosti vim, ze pokud mi lezi vec na sklade za 100kc a prodam 1 za mesic, tak staci napsat cervene sleva a prodam vse co pul roku lezelo na skladu za 120kc kus. cena totiz vetsinou nerozhoduje, ale slovicko sleva/vyprodej zabere.
asi jsem hlupak, ale vysvetlete mi, kde jsem udelal chybu, kdyz jsem si pujcil detsky lyzarsky set na celou sezonu za 1000,- kc? zvazoval jsem, jestli si to mam pujcovat za 2000,-, protoze jsem predpokladal, ze jednotlive pujcky me vyjdou na necele dva tisice. kdyz jsem videl moznost zapujceni za polovic, sahl jsem potom. jsem socka? jsem blb? pripadal bych si jako naprosty trouba, kdybych se v hospode bil do prsou se slovy - mohl jsem to mit za tisic, ale poridil jsem si to za dva, kdo na to ma, panove...? to radsi budu sockou nez troubou (velmi kulantne receno).
Tak čistě logicky vzato - to že byznys vynáší (pro slevové servery, případně jejich agregátory), neříká vůbec nic o tom jestli lidi kvůli tomu konzumují více zboží a služeb, než kolik by konzumovali bez nich.
To velké vynášení může být dáno i tím, že lidi nakupují stejné množství, jenom hodně z nich tak teď dělá přes slevové servery.
Můj příspěvek se nepokouší nijak hodnotit ten poměr. Jenom upozorňuje, že výnosy a logika nám samy o sobě neříkají nic.
Pro obchodnika je slevovy server dost drahy kanal prave kvuli sleve + provizi, takze se mu vyplati jenom diky vysokym objemum a okamzitemu cashflow. V situaci kdy dealy se slevovym serverem jsou na trhu masova zalezitost a byznys je porad profitabilni pro obe strany to muze znamenat jenom narust celkoveho objemu prodanych sluzeb. Jinak by se to uz obchodnikum prestalo vyplacet.
Jinak by se to už obchodníkům přestalo vyplácet?
No tak to je pochopitelně možné, že už se jim to vyplácí méně a že brzy to bude ještě horší a ve střednědobém horizontu projde celé sweb-slevové odvětví nějakou konsolidací.
O tom se myslím napsalo už dost článků a vedlo dost diskuzí.
logicky bude mit kazdy kus pravdy. urcite jsou lide, co to koupi jen diky sleve. dalsi ceka na slevu toho, co chce. dalsiho to inspiruje ve smyslu. jee na to jsem koukal, ale nebylo to pro me zajimavy. za tuhle cenu se mi to vyplati. a urcite budou jeste dalsi kategorie. ovsem o pomeru tech vsech kategorii tu muzete tak akorat vestit z koule a delat jak jste v obraze a hrozne chytry. to je logicky, protoze nemate zadne podklady.
a ze se nejspis zvysil prodej sluzeb? nejspis ano, protoze hodne tech sluzeb se stalo podstatne atraktivnejsi. je to nelogicky?
asi jsme vsichni socky a nejvetsi jsou v americe, odkud tento byznys prisel:))
Zábavný přístup. Prostě až si budete kupovat auto, tak hlavně nežebrejte o slevu. Rovnou prodejci řekněte, že nejste žádný slevový maniak a že mu hodláte zaplatit katalogovou cenu. Jdete si přece koupit auto, nejste žádný žebrák. Těch 50 nebo i 100 tisíc o které to auto zbytečně přeplatíte by vás jenom pálilo v kapse, když byste pořád musel myslet na to, jak jste se hrozně ztrapnil usmlouváním nižší ceny.
Teď předpokládám, že mi asi napíšete něco ve smyslu, že to je přece něco úplně jiného tyhle slevy. A asi opatrně přiznáte, že sleva není trapná a žebrání vždy a z principu, ale že to záleží na situaci. Anebo napíšete, že žádost o slevu je trapné a žebrání vždy a že si auto kupujete tak, jak jsem popsal. A já vám popřeji hezké nákupy (no teda hlavně vašim prodejcům) :-)
Ano, předpokládal jste správně, že vám napíšu, že koupě auta (bytu, pozemku, notebooku,...) se slevou, když zrovna auto chci a vybírám vhodný model, dle poměru cena - výkon, je opravdu něco jiného. Možná asi ale nechápete princip skupinového nakupování nebo nabídky slevomatích serverů.
Nejde vůbec o nějaké vyhýbání se slevám, jak jste na to přišel? Jde o to, svůj život a nákupy neřídit nabídkou na slevomatech, či v reklamních letácích z tesca, kdy jsou lidi, kteří tam opravdu tráví několik hodin denně a přemýšlí, zda by se jim něco levného nehodilo, zda by nestálo za to jít do hospody, když tam mají slevu, zda si konečně nedopřejí nějakou masáž nebo nějaký steak, či víno, když je na to přece sleva. Nekup to, že? :-))
Mimochodem, opravdu si myslím, že dobrá večeře v kvalitní restauraci je určitě na vyšší úrovni, když se tam "nesomruji" jako socka s nějakým slevovým kupónem ;-)
myslim, ze slevovy servery v tyhle dobe vrcholi, dlouhodobe to pujde spis dolu. uz ted je na nich stale patrnejsi vypocitavost obchodnich partneru. pecek, ktery jdou evidentne pod cenu, uz se moc najit neda, obchodnici se na tom snazej taky vydelat, coz driv nebo pozdejc tenhle trh znici. nedavno na Slevomatu byla nabidka na menu vcetne vina v cene 1500 kc, pritom se ukazalo, ze lahev, kterou lidi nakonec dostanou je jinej rocnik nez ta, ktera stoji tyhle penize. cena toho jineho rocniku je zhruba tretinova. a takovejch nabidek zacina bejt vetsina. lidi to jeste chvili budou zrat, ale pak si to zacnou vic pocitat
Ano, to umělé navyšování původních cen je fenomén, který se docela rozšířil. Řada serverů na tom založila svůj business, některé to občas využijí a některé proti tomu přímo bojují tak, že k nabídkám uvádí rozpis pro výpočet původní ceny. Což mi přijde nejvíc férové.
Na druhou stranu vždy platí, že vidím, co se nabízí a za kolik a měl bych řešit, zda to za kolik mi za to stojí a nikoliv kolik byla "původní" cena.
Po velice divokých zkušenostech, kdy jsem měl slevu na portálu a místo 85 kuponu jsem dostal zaplaceno pouze za 36, kdy mi bylo zdeleno, že zákazníci slevu nezaplatili uz nicemu neverim. Rikam, u slevy byl pocet 85 prodanych kuponu, tak mi zaplatte za 85 a pan povida, jenomze pouze 36 bylo uhrazenych zbytek nic nezaplatil. Povidam, a to mam jako verit? Odpoved, pane to musite, nic jineho delat nemuzete. To je vysmech.........
Schvalne jsem hledal neco v pravidlech a podminkach a kde nic tu nic, jenom dneska jsem narazil na jeden portal, kde to maji napsane, ale zajimalo by mi jestli to dodrzují........ http://www.ultraslevy.cz/nabidka-pro-firmy/
Ale to je prece naprosto normalni. Spousta lidi klikne, objedna a nezaplati. To by vam jako slevovy server mel platit za vsechny objednavky, ktere ma uvedene na webu? Co kdyby mu konkurence naklikala par set objednavek, jen tak z nudy?
Vas to nic nestoji a prijde jen X lidi, kteri si to zaplatili. V cem je tedy problem?
Ale to je prece naprosto normalni. Spousta lidi klikne, objedna a nezaplati. To by vam jako slevovy server mel platit za vsechny objednavky, ktere ma uvedene na webu? Co kdyby mu konkurence naklikala par set objednavek, jen tak z nudy?
Vas to nic nestoji a prijde jen X lidi, kteri si to zaplatili. V cem je tedy problem?
To přeci nedává logiku, že by slevový portál zatajil zaplacené vouchery a peníze si nechal. Přeci ti, kdo skutečně zaplatili, dostanou voucher a budou se domáhat své služby. Stalo se Vám snad, že někdo takový přišel a vy jste ho neměl na seznamu, který Vám dodal portál? Já osobně si platbu přes ebankovnictví taky kolikrát rozmyslím.
Mimo fenomenu slevovych serveru jsem narazila i na fenomen "bezbolestnych liposukci". Vcelku me to zaujalo, tak jsem zacala patrat po tom co a jak, nacetla spoustu veci, atd .. Na slevovych portalech je nabidek na tyto procedury neuveritelna spousta, takze jsem se jima zacala probirat a narazila jsem na nabidku "vyhlaseneho wellness salonu". Jako jediny snad ale neuvadel jmeno pristroje kterym tyto zakroky dela, tak jsem polozila v diskuzi dotaz a dostala jsem odpoved, ze pristroj samozrejme je cerftifikovan pro uziti v CR, ze cena byla v radu statisicu ale jinak ze je to jejich "know-how" a vic ke jmenu mi nereknou. To me vcelku zarazilo, protoze jine salony se timto chlubi a tak jsem zacala googlit a ejhle, na dealxtremu jsem nasla jejich zazracny pristroj za statisice za 780$ vcetne postovneho. Napsala jsem jim tedy, co jsem nasla a sup, smazali me. Smazali i mu dalsi pokus o debatu a nasledne i dalsi slecnu, ktera se ptala proc mazou me prispevky, ze se ji to zda neseriozni. Ono totiz asi nepusobi dobre, kdyz se proda 1300 voucheru za 799,- na pristroj za bratru 14000 ;] Stejne tak mazali i u dalsich nabidek. Takze ja mam ted jasno, nakupovat u nekoho kdo neustoji beznou diskuzi o jeho sluzbach urcite nebudu. A hlavne, neverim uz temhle slevarum ani slovo.. on vzdycky vsude byva nejaky hacek.
Já jen jak si tady každý bije do prsou, že by slevu nevyužil že není socka apod..Hlavně že dnesní škodovky na seznamu byli rozebrány za 10 sekund !
Cena jedné byla 25 Kč....Ale já vím, přesto Vy by jste si ji radši koupili za 300 tisíc aby jste ukázali,že nejste socky..Jak úsměvné..Zrovna ti co to píšou by zběsile co sekundu loadovali stránku..
Tady přece nejde o nějaké vyhýbání se slevám jako čert kříži. Evidentně jste nepochopil názory odpůrců nákupů dle nabídky slevomatů. Třeba nedávno jsem kupoval nový notebook, neboť starý odešel do věčných lovišť, a vybíral jsem nový model. Narazil jsem na nabídku jiného typu (s podobnými parametry), tak jsem ho vzal, neboť cena byla opravdu příjemná.
Co nechápu, je nakupování věcí jen proto, že jsou někde ve slevě, i když je člověk nepotřebuje; či chození do hospod jen proto, že je na to sleva. Vrcholem byl kdysi na Twitteru povzdech jednoho takového slevového maniaka, že by si dal sushi, ale že nikde na slevomatu není žádná sleva :-))
tady uz si nekdo nevidi do ust. jaky slevovy maniak? on prave hledal to, na co ma chut. naprosto pragmaticke jednani. kdyby komentar doplnil - tak jsem si koupil aspon bowling, tak si bude maniak, ale kdyz hleda neco konkretniho a zrovna neni, tak si posteskne. opravdu to musi byt dusevni chudak.
a ze nechci koupit auto za 25 kc? tak to uz se musi smat nad vasi hlouposti i osmilete dite...
Já jsem hlavně nepochopil, kde ti "odpůrců nákupů dle nabídky slevomatů" berou tu jistotu, že jejich představa o modelu chování zákazníků slevomatů (tzn. nakupuji to, co vůbec nepotřebuji a to výhradně proto, že je to ve slevě) je ta jediná možná a správná. Mám kolem sebe tucet zákazníků slevomatů, sám si taky občas něco koupím a ještě jsem nikdy neslyšel něco jako "sice jsem vůbec nepotřeboval hubnout, ale byly v akci kupony na liposukci, tak jsem si je koupil". Nikdy. Naopak, většinou je motivací ke koupi možnost okusit/vyzkoušet něco za zajímavou cenu, kam bych za plnou cenu nešel. Čili nákup ne toho, co nepotřebuji, jen proto, že je to ve slevě, ale nákup něčeho, co bych rád vyzkoušel, ale za plnou cenu si to nedopřál.
Pokud si chci zajít s partnerkou někam do města na večeři a nemám konkrétní tip, co je špatného nebo nepochopitelného na tom, že bychom vyrazili do restaurace, jejíž nabídka nás zaujala a navíc ještě za slušnou cenu?
Připadáte mi jako pozér, který sebe ukájí představou, že by na slevomatech nenakoupil, protože tam nakupuje jen někdo, kdo nic nepotřebuje a nechá se zlbnout jen proto, že je tam sleva.
Mimochodem, mám-li to vzít doslova, tak "potřebujete" jen velmi málo věcí. Ostatní pouze "chcete". Jako třeba ten váš notebook. Budu vám podsouvat, že ho vůbec nepotřebujete (což je pravda, přežil byste bez něj) a pořídil jste si ho jenom proto, že jste se nechal zblbnout marketingem výrobce?
Úroveň chování - víte, co to je? Socky to ale nikdy nepochopí! Že to mají levnější, je mi úplně ukradené, vadí mi, že nemají ani potuchu o tom, co to je úroveň! ALE klidně si choďte na slevové kupóny, kam chcete, plaťte stravenkami v luxusních restauracích, žebrejte o slevy a hlavně, žijte naplno svůj slevový život :-))
Ty jsi ale pěkný vůl. Jestli jsi to nepochopil, tak tu slevu nabízí ta restaurace, asi z nějakýho důvodu, že třeba chce získat nové zákazníky, protože těch snobů co zásadně ve slevě nekupují není asi dost... Pokud v té restauraci budu spokojený, rád přijdu znova za plnou cenu, pokud ne nebo se tam na mě personál bude dívat skrz prsty, tak ať jdou někam...
Nekouřím, takže ne, ale jinak si za stravenky koupím to, co právě chci. Někdy oběd, někdy něco na zub. Pokud máte problém s tím, že někdo platí stravenkami nebo kuponem, tak to je opravdu na několik sezení u psychologa. A nebo někde se svými snobskými kamarády, kde se můžete poplácat po zádech, že zrovna včera jste si byli koupit v obchodě svou oblíbenou whisky, oni jí měli v akci, tak jste nekoupili nic, protože by to bylo pod vaši úroveň.
A tohle je typická ukázka, že nechápete vůbec NIC - "...včera jste si byli koupit v obchodě svou oblíbenou whisky, oni jí měli v akci, tak jste nekoupili nic, protože by to bylo pod vaši úroveň". Co to tady podsouváte za stupiditu!
NIKDO přece neříká nic proti slevám obecně, když jdu koupit chlast a mou značku mají v nějaké akci, tak ji vezmu, proč ne. Tady jde o to, že někdo stále jen čeká na nějakou slevu, něco si koupí jedině v případě, že je na tom sleva, sleduje stále nějaké slevové servery nebo letáky a PAK teprve někam zajde a něco si koupí, či někoho pozve na zlevněnou večeři! TO je ten rozdíl v myšlení slevových maniaků!
Spíš je to typickou ukázkou, že vy se do role pozéra potřebujete tak moc stylizovat, že budete vymýšlet úplné nesmysly jen proto, aby vám to nějak sedlo.
Pár konkrétních případů, kdy ten váš snobský postoj vykazuje značné nekonzistence:
- pokud si jdu koupit můj oblíbený chlast a mají ho ve slevě, pak je prý sleva OK. Pokud si jdu koupit nějaký chlast (nemám konkrétní preferenci) a vezmu ten zlevněný, sleva je OK. Ale pokud chci zajít do restaurace, nemám konkrétní tip a zajdu do zlevněné, tak to už je špatné. Aha.
- NIKDO přece neříká nic proti slevám obecně, tvrdíte teď. Ještě před chvílí jste se mohl poblít, že jste v luxusní restauraci se sockami, které si dovolily vytáhnout kupon
- vám podobní tu ještě nedávno tvrdili, že když si to samé koupíte na kupon, bude to určitě horší. Analogie, že si hrdě nekoupí whisky ve slevě, je nasnadě.
Pokud byste se chtěl té pózy zbavit a pochopit to lépe, tak si prosím uvědomte, že VŠECHNO má svou hodnotu, přínos. Ať už negativní, nebo pozitivní. A různé věci (služby) mají pro různé lidi různé hodnoty. To platí obecně. Dále platí, že pokud přínos toho konkrétního pro vás je vyšší než negativum, které to přináší (nutnost za to zaplatit), tak si člověk většinou koupí. A slevový fenomén do toho přináší jedinou novinku - díky nižším cenám ty akční věci jsou atraktivnější, "ty peníze" za to klidně dáte. To je celé. Nějaké vaše konstrukce, že někdo jen čeká na slevu nebo letáky a bez nich by nikam nešel a nic si nekoupil, jsou zcela ujeté. Takhle se nechová nikdo. Ostatně - a i kdyby ano, co vás to tak rozčiluje? Jak jsem již zmínil výše, maximálně tak uražený pocit rádoby snoba, že s ním v restauraci sedí nějaké socky s kupóny, zatímco milostpán to má v plné výši. Nijak jinak si tu vaši nevraživost nedokážu vysvětlit.
A co se týká těch škodovek za 25,-Kč: To je právě to sockoidní chování, kdy na takovou akcičku naletí opravdu je ti největší "ňoumové", kteří se tak strašně třesou na slevu, že zapomínají používat rozum. Ano, proto byly ty auta rozebrané za 10 sekund, protože jsou lidé totálně vypatlaní a třepou se na každou slevu, kterou vidí.
Auto mám, nové nepotřebuji, proto jsem třeba tu slavnou akci ignoroval a jen se usmíval, kolik hlupáků na to zase naletí a "zběsile co sekundu loadovali stránku".
Přesně jak bylo řečeno..kdyby mě vzal frajer na rande a zaplatil slevovým kupónem asi bych se mu vysmála,ne pro to že bych potřebovala bohatyho kluka,ale pro to že šetří na večeři se svojí přítelkini,či-li bych si udělala obrázek o tom jaký náš vztah bude a kolik do něj bude schopen investovat,a pokud to nebude na slevomatu,tak nic...
Pracuji v salónu kde jsme před rokem začli nabízet naše služby na slevomatu...naše vidina byla taková,že lidé si vyzkouší službu ve slevě a když budou spokojení,tak se vrátí,bohužel se tak nestalo a ani neděje..klidně mi zákaznice řekne že byla nad míru spokojená a že až budeme mít další akci na slevomatu,že zase přijde..tím jako by mi řekla že si neváží mojí práce,kterou jsem odvedla..chodila jsem na soukromou střední školu...moje rodiče za ní dali skoro 200 000 kc ...chteli abych byla dobrá ve svým oboru...to jsem..ale díky slevomatům už to nikdo neocení.Slevomaty likvidují slušné podniky,salóny a zlevňují lidskou práci..nemám nic proti nakupování zboží ve slevě..ale nikdy bych si nekoupila službu ve slevě,sama se živým rukama a vím jak je to v této době těžké..
Jakmile jednou zboží/služby nabídnete za nižší ceny, tak už je nemůžete zvedat. Ten kdo zaplatil o 30 nebo 50 procent méně, než je standardní cena, již nebude nikdy chtít platit plnou.
My na northshop.cz bychom do takového šílenství nikdy nešli. Bohužel, ale většina českých obchodníků si to neuvědomuje a chrlí jednu slevu za druhou a k tomu všemu je ještě tlačí konkurenční boj. To je fakt road to hell!
Jediná možnost je přijít s něčím novým nebo zlepšit přístup k zákazníkovi. Prodáváme produkty značky SKHOOP - péřové zimní sukně a další věcičky. Pokaždé když odešleme objednávku, naplánujeme dle dopravy kontrolní telefonát a ptáme se zákazníků, zda byli s dodávkou spokojeni. Myslím, že takovéto drobnosti mohou velice pomoci a zákazník i za plnou cenu ví, že dostane kvalitní služby a r8d se bude vracet.
slevové servery půjdou dříve nebo později do háje. je to jasné již z principu, slevu dává obchodník, který samozřejmě chce vydělat, proč by to jinak dělal ne? navíc platí provizi serveru, což jsou další náklady. do normální kalkulace zboží a služeb se to však nevleze, tak vytvoří "produkt" který by normálně nikdo nekoupil, ale dá se na něm udělat úžasná sleva a poskytnout provize serveru. no a když se to prodá tak ok, zkusíme to znova.
jenže slevy lačný našinec dřiv nebo později pochopí, že sleva nikdy není zadarmo a vlastně tímto způsobem nešetří, dostal něco co v běžné nabídce prostě u obchodníka nenajde a to co u něj najde je za stejnou cenu nebo dokonce levnější...
a ti chytřejší pochopí, že to vlastně ani jinak nejde když platí navíc prostředníka - slevový server
tupcu nakupujici pres slevomaty bude vzdy dost. jsou dokonce taci, kteri jezdi s taskou letakou ruznych hyper/super po meste a nakupuji podle nich. to ze musi pres cely mesto pro mliko v akci o 2kc levnejsi a projedou 10kc v mhd je nezajima. na tyhle primitivy plati cedule s napisem "sleva" a koupi cokoliv ikdyby to stalo 5x tolik co normalne.
Hromadné slevy najdete na tomto webu, je jich tam fakt hodně :-D
Dalším typem slevových webů jsou také bezplatné katalogy slevových kupónů, např. http://slevovykupon.net/