slevové servery půjdou dříve nebo později do háje. je to jasné již z principu, slevu dává obchodník, který samozřejmě chce vydělat, proč by to jinak dělal ne? navíc platí provizi serveru, což jsou další náklady. do normální kalkulace zboží a služeb se to však nevleze, tak vytvoří "produkt" který by normálně nikdo nekoupil, ale dá se na něm udělat úžasná sleva a poskytnout provize serveru. no a když se to prodá tak ok, zkusíme to znova.
jenže slevy lačný našinec dřiv nebo později pochopí, že sleva nikdy není zadarmo a vlastně tímto způsobem nešetří, dostal něco co v běžné nabídce prostě u obchodníka nenajde a to co u něj najde je za stejnou cenu nebo dokonce levnější...
a ti chytřejší pochopí, že to vlastně ani jinak nejde když platí navíc prostředníka - slevový server
tupcu nakupujici pres slevomaty bude vzdy dost. jsou dokonce taci, kteri jezdi s taskou letakou ruznych hyper/super po meste a nakupuji podle nich. to ze musi pres cely mesto pro mliko v akci o 2kc levnejsi a projedou 10kc v mhd je nezajima. na tyhle primitivy plati cedule s napisem "sleva" a koupi cokoliv ikdyby to stalo 5x tolik co normalne.