HYPERSLEVY.cz nevyplacaju-dlžia hotelom statisice.- prevadzkovatelia bez platenia nechcu poskytovat služby. Beneš ako manager,majitel,konatel- rozhlasuje ako peniaze použil na sukromny projekt a ten nevyšiel- a bohužial peniaze od českych občanov určenych na dovolenku skončil v buusinesse-teda sa použili inde ako mali.
Hyperslevy dlhodobo neplatiči!!! Pozor aby ste neprišli o peniaze-napriek stavu neplatenia a dlžôb naďalej predavaju pobyty a peniaze občanov neplatia ďalej hotelom.
Dlžnici!!!!
arty
4 recenzie · 24 fotiek
pred 3 týždňami
(Preklad od spoločnosti Google) Žiadame hostí ktorí majú vouchery od SlovenskéZľavy. Cz nech sa obráti na portál o vrátenie peňazí. Bohužiaľ nám k dnešnému dňu dlhuje 80 000 € a cez mesiac len klamú. Vouchery z SlovenskéZľavy. Cz nebudeme akceptovať
Penzión Hamerský jizba
Hotel svätý hubert
vyhlidka
A vás SlovenskéZľavy žiadam o okamžité zastavenie našich ponúk. Už neviem kam všade to mám napísať aby tak bolo urobené a ľudia nekupovali zbytočne vouchery od vás a nevyhadzovali tak peniaze
(Pôvodný text)
Žádáme hosty kteří mají vouchery od hyperslevy. Cz ať se obrati na portál o vrácení peněz. Bohužel nám k dnešnímu dni dluží 80 000 Kč a přes měsíc jen lžou. Vouchery z hyperslevy. Cz nebudeme akceptovat
Penzion hamerska jizba
Hotel svatý hubert
poslal jsem dne 23.XI. pozadovane penize za levne hodinky pro majitele uctu Hypermedia a.s.Polygon house,pak jsem dostal pokyn ke stazeni nejakych kodu a tim vse skoncilo .Z prosteho duvodu,ze z meho internetu v televizi nic stahovat nelze.Pocita s tim vubec nekdo.Kdo mi poradi jak ziskat zaplacene hodinky ?
Píšete že to probíhalo mě do dnes za pobyty a rewell nepřišli vrácené peníze.Přesto že jsem byl s vámi v kontaktu a vše jste mi potvrdila i to že jste odeslala peníze na můj účet byl podvod jak ze strany hyperslev tak ze strany rewellu relamace podaná přes 2měsíce a nic nakonec místo vás začale odpovídat pani Špačková
Tak a teď se ukáže zda jsou Hyperslevy seriozní portál,stovkám zákazníků bylo ze strany poskytovatele firmy Rewell odepřeno využití voucheru,zakoupeného přez Hyperslevy na luxusní pobyt v hotelu Babylon,samozřejmě chtějí své peníze zpět,poskytovatel buď zkrachoval,nebo utekl i s penězmi neznámo kam(domněnka) a Hyperslevy?Zatím střídavě zákazníky chlácholí, že je vše v šetření a peníze budou vráceny...až...a střídavě se odvolávají na obchodní podmínky,,,my nemáme žádnou odpovědnost a vy jste s tím objednávkou u nás souhlasili,,nicméně pominu li to že seriozní firma opravdu vrací peníze, které byly poslány na její účet a zákazníkovi bylo znemožněno voucher využít,ještě mají v obch.podmínkách i větu...pokud poskytovatel zkrachuje SAMOZŘEJMĚ vracíme peníze zpět....takže uvidíme a teď se během pár týdnů ukáže jak seriozní společnost Hyperslevy opravdu jsou.....jde o stovky podvedených zákazníků a o hodně peněz,tak jim,vám Hyperslevy i sobě jako jednomu z těch co přišli o pobyt i peníze držím palce ať se vše vyřeší spravedlivě a rychle...
Už jsem unavená stále a pořád se dovolávat svého zaplaceného zboží od prosince 2011 nyní je duben 2012 a SLEVOVÝ PORTÁL HYPERSLEVY ano oni měli snahu poslat mi peníze o tom žádná , ale i po dalším měsíci 30ti dnů reklamační lhůty se stále nic neděje a já už vážně přemýšlím to řešit přes policii, nebot nyní už není žádná reakce . Asi tolik k pomluvám o hyperslevy a pošpinění dobrého jména.
děkuji
Mně Hyperslevy také připravily o peníze...teď v červenci...čerstvá záležitost. Dostala jsem jako dárek slevový kupón na parník po Vltavě a nebyli mi měsíc schopni říct, kdy je termín. A jak to dopadlo? Nebyl ani výlet, ani peníze, přestože jsem komunikovala mailem i s manažerem Hyperslev ing. Gleichem, a ten mi slíbil, že peníze vrátí....a....ticho po pěšině Může mi někdo poradit a připojit se k trestnímu oznámení?
ano, pracuji, ale to není podstatné...Jak můžete vidět začal jsem komentáři sám...Vyjádřil jsem svůj profesionální názor na fungování daného portálu, který se veřejně snaží pošpinit portál Hyperslevy. Upřímně, mě to naštvalo, protože se v tomto pohybuji a když už někdo prohlašuje, že něco nebylo zde v pořádku, tak já poukazuji na nedostatky druhé strany, možná by to Heureka mohla brát jako radu jak zlepšit své služby :-). Běžně nelezu na tyhle ty lupovské nástěnky, abych se vyřádil na konkurenci nebo něco podobného, ale tohle mi fakt nedalo :-) s p. Benešem jsem souhlasil proto, protože jsem si vše nechal osobně vysvětlit od oddělení Hyperslev a poté jsem usoudil, že nebyla chyba na straně portálu hyperslevy, tot vše :-)
"Je v podstatě úplně jedno, kdo za to ve skutečnosti může" - jak tohle může napsat "novinář"?! Tak vy pošpiníte už v titulku nějakou firmu a je vám jedno že za to třeba může ten internetový obchod? Co jsem zběžně mrknul na odkazy v článku tak Hyperslevy se zákazníkům omlouvají a vrací peníze i když zboží nedodal obchod a ne slevový server ...
Už i zaměstnanci Lupa.cz (jako provozovatele konkurenčního Kupdnes.cz) se snaží pošpinit konkurenci?
Okecal jste to pěkně, ale ty nějak postrádám ty věty, kde lžu, špiním, vyvolávám paniku nebo pomlouvám. Takže vy mě tu nejdříve osočíte a když se ohradím, začnete to stáčet na to, že jsem popsal cizí zkušenosti a ne moje konkrétní. Ty cizí jsem popsal proto, že jsou jednoznačně zdokladované na veřejně přístupné diskuzi. Vytahovat zde privátní maily je jednak něco, co se nedělá a jednak co se dá snadno zpochybnit. Vám však evidentně nejde o to, kde je pravda, ale kde na mě něco najít. Mým údajně nespokojeným zaměstnavatelem počínaje a tímto konče.
Četla jste vůbec vaše vlastní obchodní podmínky? Cituji:
I.1.2 Provozovatelem se rozumí obchodní společnost založená a existující podle práva České republiky HyperMedia, a.s., IČ: 27251748
Ten, kdo poskytuje slevu, je dle vašich podmínek poskytovatel. A pak mi budete říkat, že nevím, co a jak. Neskutečné.
Dále mi podsouváte, že neznám názor druhé strany. Pokud byste byla schopná správně interpretovat psaný text, pak byste musela zaregistrovat, že několikrát se odkazuji na vaše vyjádření ve veřejně přístupné diskuzi. Budete zase kličkovat a tvrdit, že vaše příspěvky v citovaných diskuzích podepsaných jako "HyperSlevy.cz" nejsou od HyperSlev? Protože pokud jsou autentické, pak je z nich jednoznačně zřejmý názor druhé strany, o kterém si myslíte, že ho neznám. Pokud je na otázku "nepřišlo mi zboží, chtěl bych vrátit peníze, jak postupovat" oficiální odpověď "obraťte se na majitele e-shopu, my peníze vracíme pouze do 14 dnů", tak tam nejsou žádné pochyby o možném dvojím výkladu či o tom "nikdo nevěděl, co bude". Protože všichni přesně věděli, co bude, resp. jaké jsou možnosti. Buď se k tomu poskytovatel postaví a pak není co řešit a nebo ne a pak byste měli vracet peníze. Nikdy, opakuji nikdy v té diskuzi jste během prvnícho měsíce a spousty nahlášených problémů neodpověděli "prošetříme, pokud poskytovatel povinnost nesplnil, peníze vrátíme". A svůj názor jste změnili až pod tlakem podvedených klientů. První měsíc jste si jich chtěli zbavit jako obtížného hmyzu. Opakuji - důkazem jsou vaše vyjádření na veřejné diskuzi.
Dobrý den, proto trvdím, že nemůžete vědět, jak to celé probíhá a probíhalo.
Provozovatelem samozřejmě nejsme my, ale ona zmiňovaná problematická firma. Klienty jsme odkazovali na provozovatele (ne nás) jelikož objednávky odeslány byly a některé se vrátlily z důvodu špatně vyplněných adres či jiných potřebných informací a jak jsem již tvrdila, v tu chvíli nikdo z nás nemohl vědět, co všechno bude následovat.
Ne všichni napsali svůj problém do diskuze, ale přímo nám na email. Do toho samozřejmě nemáte přístup a tudíž se opět dostáváme k "jádru pudla" - není fér stavět pouze na diskuzích a jak jsem již řekla, kdybyste byl do tohoto problému jakkoliv zainteresovaný, dotýkal se Vás nebo byste věděl alespoň minimum informací, věděl byste kde je pravda. Ale nejste, tudíž budete samozřejmě věřit informacím proti nám.
Je ale vidět, že Vám o pravdu zřejmě nejde, jinak by Vás názor druhé strany zajímal a nedošlo by k jejímu okamžitému odsouzení.
Přeji Vám hezký den.
Nikde jsem nenasel, co Vam hyperslevy udelali. Sam jste si vytvoril vlastni konstukci pravdy, coz Vam neberu, ale nikde nevidim konretni problem, jaky jste s nima resil a tudiz exemplarni pripad toho, jak se k Vam zachovali. To by asi bylo pro obe stra strany nejdulezitejsi informace. Vy byste jim napsal, jak jsou zli, ze udelali to a to a oni by Vam odpovedeli.
To mi prijde fer reseni. Ale myslim, ze tato diskuze uz je hodne zaflameovana, ze uz tady neni moc prostor....diky Vam :-)
Útočíte, minimálně tím, že mi podsouváte pomluvy, vyvolávání paniky a házení špíny. Napsal jsem toho nemálo. Souhlasím. O to větší máte šanci, že v mých příspěvcích najdete jedinou větu, kde lžu nebo pomlouvám. Jsem přesvědčen, že takovou nenajdete.
Vy jste třeba s HyperSlevami problém neměl, tak je vám to jedno a věříte všemu, co sem napíšou. Já problém měl a o jejich snaze prezentovat skutečnost trochu jinak jsem se osobně přesvědčil, takže se snažím držet tvrdých faktů a vše si ověřovat.
Milá paní Machová, velmi se omluvám, že jsem předpokládal, že informace publikované HyperSlevou na Vašem vlastním serveru Vašimi vlastními zaměstnanci jsou neověřené a musím je ověřovat ještě jinde. Byla byste tak laskava a sdělila mi, kdo je pověřen k ověřování? A kde si mohu ověřit, že jste mi dala správnou informaci?
V oněch citovaných diskuzích je úplně zřejmé, že lidé měli s dodávkou zboží problémy, chtěli zpátky peníze a vy (možná přímo Vy osobně) jste je posílali do háje, za poskytovatelem. Vaše tvrzení "vše probíhalo zcela bez problému" je v přímém rozporu s komentáři mnoha klientů, kteří jasně deklarují, že zboží nedostali. Například raddys už 03.03.2011 09:57, 09.03.2011 09:13 přiznáváte určité problémy s poskytovatelem slevy a vracení peněz zmiňujete až 07.04.2011 13:50. Umím-li správně počítat, tak od toho, kdy vám byly nahlášeny první problémy, jste lidi přes měsíc posílali do háje a až poté začali vracet peníze. Čili dotaz bych měl - kdo vás učil počítat?
Jinak děkuji, že jste přiznala, že za veškeré problémy může provozovatel, kterým je dle obchodních podmínek HyperSlev společnost HyperMedia a.s. Pořád jste chyby svalovali na někoho jiného, teď se k nim konečně stavíte čelem. Super.
Ale jo, dalo se čekat, že namísto reálných argumentů se budete snažit vykroucet. Ohledně pomluv jasně lžete, protože se nejedná o pomluvy, ale prokazatelná fakta. Vaše starosti o mého zaměstnavatele jsou zcela mimo, jelikož svým zaměstnavatelem jsem já sám. Jakkoliv nechápu, jak to souvisí s daným tématem a domnívám se, že nemáte-li argumenty, snažíte se útočit aspoň nějak.
Zdravím Vás. Kdybyste si nejdříve informace ověřil nebo nás zkusil kontaktovat, mluvil byste jistě jinak a rozhodně nestavěl základy na diskuzi. Ano, přiznáváme, došlo z naší strany k jistému pochybení, ale kdo z nás vidí do budoucnosti, že? Další fakt je, že provozovatel (díky kterému se zde celá tato diskuze vede) zpočátku nejevil známky nespolehlivosti či jiného pochybení- zboží zaslal a vše probíhalo naprosto bez problému. Proto z naší strany nebylo potřeba žádného zásahu, veškeré informace jsme ověřovali a zjišťovali, kde je problém. Ze strany provozovatele nám bylo sděleno, že se vše řeší a vše bude v pořádku. Jakmile ale bylo zjištěno, že vše v pořádku neprobíhá (což bylo cca po 14ti dnech, ve kterých jsme v diskuzi klienty odkazovali na provozovatele), kontaktovali jsme přímo jednatale dané firmy a domluvili si schůzku, na kterou ale nepřišel a od té doby se s ním nedalo spojit. Tím pádem jsme okamžitě začali vracet peníze a tak je tomu do dnešního dne. Proto Vás žádám, zjistěte si nejdříve informace ze všech stran, než se na nějakou postavíte. Pokud byste měl dotazy a něco Vás zajímalo, ráda Vám vše zodpovím a vysvětlím.
Mohu vás ujistit, že na slevových serverech nakupuji, ale nikdy jsem v žádném nevlastnil podíl ani přímo, ani nepřímo a ani nepracoval. Při dostatečné míře paranoii mi to samozřejmě nebudete věřit a budete si myslet, že jen zbytečně zatloukám, ale to už není můj problém.
Spíš mě zaujalo to, že kritiku (navíc ještě podloženou a oprávněnou) tu nejen vy nazýváte "házením špíny" nebo "poškozováním něčeho". Když už to chcete nějak nazývat, tak sdílením zkušeností nebo kritikou. Pošpinil se tu akorát někdo sám svým chováním.
Se tu pravdepodobne hadaji tak 4 vzajemni konkurenti :-)
Jak to rijde me je, ze to vzniklo tim, ze na obchodni neprijemnost hyperslev upozornil Miton (Heureka, Slevomat), coz mi prijde od konkurence opravdu trapne, a pak se tu resi nesmysly. Hazeni spiny na konkurenty titmo zpusobem je obzvlaste nechutne.
Mel bz se tu pripadne ozvat nejaky poskozeny a ne porad ty same IP adresy, ktere poskozuji hyperslevy a pak zase ti, kteri je omlouvaji.
Co si z toho beru ja, ze konkurence v CR se navzajem nerespektuje a dela si takove veci.
BTW zde opravdu zacal poskozovat Miton hyperslevy
Víte, pane Beneši či jiný zaměstnanče Hyper..., vaše konspirační teorie má jednu zásadní vadu. Kdybych byl konkurence a špinil, těžko bych se ve své argumentaci mohl odkazovat na autentické vyjádření HyperSlev, které si navíc můžete na vlastní oči ověřit.
Možná budete opravdu přímo p. Beneš, protože úvaha "velké množství nespokojených zákazníků, že se to eskalovalo až do řady netových diskuzí" rovná se "někomu to jde lépe", je opravdu z jiného světa.
Spíš než hledání spiknutí se zkuste zamyslet nad tím, zda přístup k zákazníkovi, jaký předvádíte, je opravdu slušný a vhodný.
asi nikdo nemá čas se věnovat nějakým nesmyslům od konkurence na lupě. Souhlasím s panem Benešem, protože napsal čistou pravdu...já mám zkušenost takovou, že to funguje tak jak p. Beneš napsal.
TO: Čím víc o, tím víc looooooser - pane asi se moc nudíte, ale z mého pohledu to spíše působí že jste konkureční firma, která sleduje, špiní a v podstatě je ale smutná a nervózní že to někomu jde lépe :-)
Nemůžu zadržet smích když si vzpomenu na komunikaci s kamarádem, který se chudák nechal ukecat na hyperzbozí a poté zjistil, že proklikávat se budou zřejmě ještě děti jeho dětí - vypočteno a sečteno - kampaň na cca 100 let, aby se splnilo to co se slíbilo. Opravdu zoufalost jak nahánět a oblbovat klienty. Tato firma se potopí sama svou neseriozností a hamižností, která překračuje meze. Má to pan v hlavě v pořádku? Pochybuji a navrhuji návštěvu odborníka.
haha tak tohle je docela vtipnej článek...chválit se umí každý..Vám podnikatelům jde se strašně krásně obhajovat....ale to aby jste přiznali že jste něco posrali to ne....sorry ale jste úplně stejný, obhajujete se v článku jak na Vás házejí špínu a lžou a přitom děláte to samé.Je to ostuda,že musíme vůbec takové věci číst.Je vidět, že pan majitel Hypermedií asi nemá co dělat, když píše vyčerpávající a únavné slohy,které stejně jsou bludy.Trapné
Další případ "záruky serióznosti" vidím u akce http://www.hyperslevy.cz/cela-Cr/2-3-2011-intimni-spolecnik-za-super-cenu%21/ a diskuze k ní http://www.hyperslevy.cz/cela-Cr/2-3-2011-intimni-spolecnik-za-super-cenu!/diskuze/:
Zákazníci si objednali a zaplatili zboží, žádné jim nepřišlo a tudíž po Hyperslevách požadovali vrátit peníze. Viz odpověď HyperSlev Aleně z 16.03.2011 12:21: "Pokud žádáte navrácení peněz, tak taktéž na provozovatele.". Zde si dovolím zdůraznit, že peníze byly placeny nikoliv provozovateli, ale HyperSlevám.
HyperSlevy s kašláním na zákazníky pokračují a snaží se z odpovědnosti za nedodané zboží vykroutit, případně zaměňovat právo na odstoupení od smlouvy uzavřené pomocí komunikačních prostředků na dálku a reklamaci za nedodané zboží:
16.03.2011 13:26 "Dobrý den, ano navrácení peněz je po 14. dnu od objednání a penězi disponuje provozovatel akce."
16.03.2011 20:43 "Jano! Peníze vracíme, ale do 14 dní od uskutečnění objednávky."
Určitá změna v jednání HyperSlev se objevila až po týdnu (!):
23.03.2011 15:42 Dobrý den, máme pro Vás dobré zprávy. HyperMedia a.s. p. Kadlecovi pozdrží platbu, za všechny akce, dokud všem objednané zboží nedorazí.
Do té doby HyperSlevy zákazníky posílali akorát do ...., pardon, za provozovatelem.
Ke změně postoje byly HyperSlevy OPĚT donuceny tlakem podvedených zákazníků a až 07.04.2011 13:50 se dozvídáme, že se budou vracet peníze.
Opět, jde o jasně prokazatelné texty, které jsou navíc na Vašich serverech, proto by mě zajímal Váš názor, zda podobné jednání vnímáte jako seriózní. Z vlastní zkušenosti se servery Slevomat, Zapakatel, BerSlevu či BonyBony (jinde jsem problémy neměl) mohu říct, že když došlo k problému, VŽDY se k tomu postavili ihned čelem a nikdo mě 14 dní neposílal do háje, že jim do toho nic není, ať si jdu za poskytovatelem slevy.
Kdyby to bylo tak, jak tvrdíte, že byl problém kvůli nekomunikaci partnera, tak příspěvky z 16.3. nejsou "jděte s tím na provozovatele a nás neotravujte", ale zcela v jiném duchu ("řešíme to s poskytovatelem slevy a jakmile se situace vyjasní, začneme vracet peníze"). Z historie diskuze je naprosto evidentní, že postoj HyperSlev se měnil až v průběhu akce a jedině jako důsledek neustálého tlaku zákazníků. Asi žijeme každý v jiném světě, protože tomu já "seriózní chování" zcela rozhodně neříkám.
Výborně, pane Beneši, že jste se ozval. Buďte tak laskav a konkrétně se tedy veřejně vyjádřete k těmto příkladům neserióznosti, ať se vyhneme možným dezinterpretacím apod.
Neprve akce http://www.hyperslevy.cz/cela-Cr/12-3-2011-krmivo-pro-psy-a-kocky/. Z diskuze http://www.hyperslevy.cz/cela-Cr/12-3-2011-krmivo-pro-psy-a-kocky/diskuze/ jasně vyplývá, že v průběhu akce došlo ke změnám podmínek. Viz příspěvek Lenky z 12.03.2011 19:50. Na to jí paní z Hyperslev odpovídá:
Dobrý den Lenko, jak jsme již vysvětlili, omlouváme se velmi že toto omezení nebylo hned v úvodu jasně stanoveno. I při uplatnění max 2 ks na jednu položku je úspora velmi zajímavá (300 Kč na balení), každopádně v případě požadavku na vrácení peněz Vám samozřejmě bude obratem vyhověno.
Tzn. žádná snaha o dodržení vzniklého smluvního vztahu. Úplně stejný problém mají i další.
Diskutující Pavel Vás 12.03.2011 22:07 upozorňuje na to, že si nemůžete dělat, co chcete. Stanovisko "podmínky u uzavřené smlouvy si jednostranně změníme, kdykoliv budeme chtít", Hyperslevy zastávají i nadále. Změna v postoji Hyperslev přisla až po významném tlaku zákazníků, viz příspěvek 13.03.2011 14:38
Přijde vám takové chování, kdy zcela jednoznačně odmítáte dodržovat dohodnuté podmínky a k jejich dodržování se necháte přinutit až soustavným tlakem, jako férové jednání?
Nepředpokládám, že byste chtěl tvrdit, že vám server nabourala konkurence (nejlépe Heureka, že), která citovanými vás příspěvky podepsanými a označenými jako "HyperSlevy.cz" chtěla poškodit, že?
Dobrý den,
nemohl jsem toto přehlédnout a nechat bez reakce. Myslím, že člověk, který použije selský rozum, tak mu asi docvakne, že toto není zcela standardní zpráva. Samozřejmě je to dané tím, že Miton, který stojí za weby Heureka + Slevomat má strach z HyperMedia: HyperSlevy.cz i HyperZbozi.cz . Pokud si přečtete článek o slevových portálech, který před cca měsícem vydala Lupa, tak zjistíte u Slevomatu -11% pokles, což věřím, že u projektu, který toto neznal bude velký stres. No jo, už to není tak „čuprový“, co to bylo.. Naopak Hyperslevy neklesají, ale stále každým měsícem rostou, což je také vidět v onom článku na Lupě. Nepočítám ani raketový růst za poslední dva měsíce, kdy se blíží k přeskočení serveru Vykupto.cz, v němž má Miton také podíl. Dle našich statistik Hyperslevy tento server předběhnou cca do 1,5 měsíce.
No a další tlak Heureka & HyperZbozi ? Od doby, kdy HyperMedia koupila tento projekt, vzrostl o 110% v návštěvnosti, za poslední cca 4 měsíce v něm přibylo více jak 3500 nových internetových eshopů a obliba tohoto serveru stále roste. Miton se vcelku oprávněně bojí o svůj tržní podíl a má nejen důvod, ale bohužel i chuť konkurenci poškozovat a pomlouvat.
Nyní bych se rád vyjádřil k hlavní problematice. Asi každý větší slevoportál už někdy narazil na nepoctivé partnery a samozřejmě má mechanismy na řešení situací, které nastanou. V tomto konkrétním případě dochází k tomu, že partner nedodržuje smlouvu, vyřizuje pouze část objednávek a nekomunikuje s námi. Klientům, kteří jsou s ním celkem pochopitelně nespokojeni, nabízíme dvě varianty řešení – buďto kompletní vrácení peněz nebo ponechání peněz na Hyperslevách jako „kreditu“ pro využití na jiné akce, přičemž v druhém případě jim připisujeme ještě 10% bonus. Vzniklá situace nás samozřejmě mrzí, ale k žádnému „klamání“ apod. nedochází, nikdo z našich zákazníků o své peníze nepřišel a ani nepřijde. Na Hyperslevách již proběhlo téměř 800 slevových akcí a již déle než půl roku na nich pravidelně nakupují desetitisíce spokojených zákazníků. To je pro Hyperslevy asi ta nejlepší vizitka a záruka serióznosti. Koneckonců pokud ještě Hyperslevy neznáte, můžete posoudit sami – aktuální slevy najdete zde: http://www.hyperslevy.cz/aktivni-slevy/.
S pozdravem
Petr Beneš
HyperMedia, a.s
www.hypermedia.cz
www.hyperslevy.cz
Máte poměrně svérázné představy o právních důsledcích různých kroků, úplně byste mohl pracovat v Hyperslevách. Pokud Hyperslevy (či kdokoliv jiný) něco nabídnou a nechají si to zaplatit, je uzavřena smlouva a obě strany jsou vázány poskytnout si domluvené plnění. V takové situaci prostě nejde říct "sorry, měníme podmínky, ale myslíme si, že i tak budete spokojeni".
Navíc teď přímo lžete - "V případě že klient chce vrátit peníze, Hyperslevy nabízejí nejdříve nějakou variantu např. jiného nákupu". V citované diskuzi jasně zazněl požadavek na vrácení peněz a Hyperslevy dotyčného jasně poslaly do háje, ať si to řeší s firmou, co zlevněné zboží měla poskytnout. To nejsou spekulace, to jsou fakta, která si může kdokoliv ověřit. Navíc aby na serveru Hyperslev nějaká "konkurence" odpovídala přihlášená pod účtem Hyperslev a odmítala jejich jménem vrátit peníze, to chce opravdu buď velkou dávku paranoi.
Neřekl bych, že to jsou neseriózní kroky, ale realita, jsou určitě věci které prostě musíte řešit s dodavatelem služby a samozřejmě se může stát ( na základě dodavatele a upřesnění nabídky) že se akce upraví či upřesní. V případě že klient chce vrátit peníze, Hyperslevy nabízejí nejdříve nějakou variantu např. jiného nákupu a jestli zákazník trvá na vrácení, peníze se vrací.....tot vše.... pak už jsou to jen spekulace , v diskusích také konkurence atakdále...
Heuréka by si u sebe pořádek udělat měla, ale to, jak se chovají Hyperslevy, je ostudné. Přečtěte si jejich autentické reakce v diskuzích u průšvihových slev. "My nic, to si řešte s dodavatelem" nebo "změnili jsme podmínky akce za běhu, ale i tak je to výhodné" a podobné neuvěřitelně neseriózní kroky.
U hromadných slev samozřejmě není možné všechno objíždět, ale určité síto by tam být mohlo (a tím nemyslím síto "aby si provozovatel slevowebu co nejvíc nahrabal) a hlavně by v případě problému měl slevoweb adekvátně reagovat. Například Slevomat i další garantují vrácení peněz. Hyperslevy se vykrucují a k vracení peněz jsou zákazníky dotlačeny až hrozbami žalobou. Slušný člověk/firma se pozná mj. tak, že se slušně chová, i když jí k tomu nic netlačí.
přesně tak souhlasím......na jednu stranu chyba eshopů a na druhou stranu chyba portálu...u Hyperslev je to samozřejmě jiné...chyba je na straně jen a jen firmy poskytující slevovou akci....u hromadných slev není možné přece objíždět hrady a zámky, restaurace a wellness centra aby portál ověřil správnost a kvalitu informací...u srovnávaču by se to udělat dalo, ale to by dost položek ubylo co? chtěl sem říci, at si heureka udělá pořádek ve svém a nešpiní něco co se ani kontrolovat víceméně nedá....a myslím si že není slevový portál kde by se prostě nějaký problém na straně firmy poskytující na danou akci neobjevil...
přesně tak souhlasím......na jednu stranu chyba eshopů a na druhou stranu chyba portálu...u Hyperslev podobný problém, ale chyba na straně jen a jen firmy poskytující slevovou akci....u hromadných slev není možné přece objíždět hrady a zámky, restaurace a wellness centra aby portál ověřil správnost a kvalitu informací...u srovnávaču by se to udělat dalo, ale to by dost položek ubylo co? chtěl sem říci, at si heureka udělá pořádek ve svém a nešpiní něco co se ani kontrolovat víceméně nedá....a myslím si že není slevový portál kde by se prostě nějaký problém na straně firmy poskytující na danou akci neobjevil...
Jednak je to problém prolhaných obchodů, ale zároveň i problém serveru, který jasně deklaruje, že mu na kvalitě poskytovaných informací nezáleží a raději bude mít informaci o 10000 prolhaných obchodech s nereálnými cenami i dostupností zboží než 1000 kvalitních obchodů s korektními cenami i dostupností.
Lupa na mě působí jako nějaká nástěnka přání a stížností a místem, kde se nejčastěji špiní konkurence. Samozřejmě že klukům z mitonu vadí že portál Hyperslevy se dostal na popředí slevových portálů a určitě je trnem v oku portálu Slevomat, určitě jim také vadí, že srovnávač HyperZbozi.cz se dostal již na třetí místo srovnávačů právě za Heuréku, musíte makat ještě více Miťáci :-) a když už tady Heureka špiní, tak ať si zkontroluje produkty které prezentuje, protože špatně uvádí produkty skladem, které po přechodu na stránky eshopu skladem nejsou atakdále atakdále....
Mohu se zeptat, kde Heureka tvrdí že Hyperslevy.cz oklamaly zákazníky? Jako titulek samozřejmě dobrý, ale je to na můj vkus až moc invenční "psaní". Alespoň že byl dodatečně přidán odkaz na zdroj a zařazení do kontextu. Chápu že zprávičky jsou "jen" krátké aktuality, ale ani u nich by se nemělo zapomínat na profesionální práci.
Dobrý večer,
jen krátká reakce na názory výše ohledně účelovosti zveřejněných informací.
Podstatné je, že informujeme o nekorektním jednání e-shopů, což je naším posláním, a to nikoliv na základě našich dojmů, ale reálných zkušeností desítek nespokojených zákazníků. Recenze od nakupujících z jednotlivých shopů si můžete přečíst na odkazech uvedených na konci TZ.
Díky za prostor, Marek Brumlich - Heureka.cz
O tom, nakolik se někdo snaží na Hyperslevy naházet špínu a nakolik se Hyperslevy chovají vůči svým zákazníkům naprosto nekorektně se můžete dočíst všude možně. Zejména doporučuji stránku http://hyperslevy.mywebcommunity.org a nebo jinou diskuzi přímo na Hyperslevách http://www.hyperslevy.cz/cela-Cr/12-3-2011-krmivo-pro-psy-a-kocky/diskuze/ , kde jasně uvidíte, že do výhrůžek právníkama od Pavla odmítali zákazníkům přiznat nárok na to, co si zakoupili a snažili se vykroutit, že dodatečné omezení využití slevy jen "nedostatečně zdůraznili", když ve skutečnosti tam žádné nebylo.
Osobně řadím Hyperslevy mezi největší neférové "šibaly" mezi slevovými servery.
Výrobce nápojů Coca-cola oklamal zákazníky, tvrdí nákupní rádce Pepsi-cola.. :D
..jako sorry, ale tohle snad nemyslíte vážně. Tohle skoro vypadá jako objednávka toho Mitonu nebo co na pošpinění konkurence. Já nakupuju na víc serverech včetně Hyperslev, Slevomatu a dalších, ale ještě jsem neměl problém (akorát vím, že lidi nadávají na Nebe slev). Navíc zrovna v Hyperslevách jsem byl osobně na Praze 2 pro vstupenku do aquaparku a byli velice příjemní a s rodinkou jsme se pěkně vyčvachtali. Podle mně je to blbost a problém může být maximálně u nějakého špatného partnera.