Jednak je to problém prolhaných obchodů, ale zároveň i problém serveru, který jasně deklaruje, že mu na kvalitě poskytovaných informací nezáleží a raději bude mít informaci o 10000 prolhaných obchodech s nereálnými cenami i dostupností zboží než 1000 kvalitních obchodů s korektními cenami i dostupností.
přesně tak souhlasím......na jednu stranu chyba eshopů a na druhou stranu chyba portálu...u Hyperslev podobný problém, ale chyba na straně jen a jen firmy poskytující slevovou akci....u hromadných slev není možné přece objíždět hrady a zámky, restaurace a wellness centra aby portál ověřil správnost a kvalitu informací...u srovnávaču by se to udělat dalo, ale to by dost položek ubylo co? chtěl sem říci, at si heureka udělá pořádek ve svém a nešpiní něco co se ani kontrolovat víceméně nedá....a myslím si že není slevový portál kde by se prostě nějaký problém na straně firmy poskytující na danou akci neobjevil...
přesně tak souhlasím......na jednu stranu chyba eshopů a na druhou stranu chyba portálu...u Hyperslev je to samozřejmě jiné...chyba je na straně jen a jen firmy poskytující slevovou akci....u hromadných slev není možné přece objíždět hrady a zámky, restaurace a wellness centra aby portál ověřil správnost a kvalitu informací...u srovnávaču by se to udělat dalo, ale to by dost položek ubylo co? chtěl sem říci, at si heureka udělá pořádek ve svém a nešpiní něco co se ani kontrolovat víceméně nedá....a myslím si že není slevový portál kde by se prostě nějaký problém na straně firmy poskytující na danou akci neobjevil...
Heuréka by si u sebe pořádek udělat měla, ale to, jak se chovají Hyperslevy, je ostudné. Přečtěte si jejich autentické reakce v diskuzích u průšvihových slev. "My nic, to si řešte s dodavatelem" nebo "změnili jsme podmínky akce za běhu, ale i tak je to výhodné" a podobné neuvěřitelně neseriózní kroky.
U hromadných slev samozřejmě není možné všechno objíždět, ale určité síto by tam být mohlo (a tím nemyslím síto "aby si provozovatel slevowebu co nejvíc nahrabal) a hlavně by v případě problému měl slevoweb adekvátně reagovat. Například Slevomat i další garantují vrácení peněz. Hyperslevy se vykrucují a k vracení peněz jsou zákazníky dotlačeny až hrozbami žalobou. Slušný člověk/firma se pozná mj. tak, že se slušně chová, i když jí k tomu nic netlačí.
Neřekl bych, že to jsou neseriózní kroky, ale realita, jsou určitě věci které prostě musíte řešit s dodavatelem služby a samozřejmě se může stát ( na základě dodavatele a upřesnění nabídky) že se akce upraví či upřesní. V případě že klient chce vrátit peníze, Hyperslevy nabízejí nejdříve nějakou variantu např. jiného nákupu a jestli zákazník trvá na vrácení, peníze se vrací.....tot vše.... pak už jsou to jen spekulace , v diskusích také konkurence atakdále...
Máte poměrně svérázné představy o právních důsledcích různých kroků, úplně byste mohl pracovat v Hyperslevách. Pokud Hyperslevy (či kdokoliv jiný) něco nabídnou a nechají si to zaplatit, je uzavřena smlouva a obě strany jsou vázány poskytnout si domluvené plnění. V takové situaci prostě nejde říct "sorry, měníme podmínky, ale myslíme si, že i tak budete spokojeni".
Navíc teď přímo lžete - "V případě že klient chce vrátit peníze, Hyperslevy nabízejí nejdříve nějakou variantu např. jiného nákupu". V citované diskuzi jasně zazněl požadavek na vrácení peněz a Hyperslevy dotyčného jasně poslaly do háje, ať si to řeší s firmou, co zlevněné zboží měla poskytnout. To nejsou spekulace, to jsou fakta, která si může kdokoliv ověřit. Navíc aby na serveru Hyperslev nějaká "konkurence" odpovídala přihlášená pod účtem Hyperslev a odmítala jejich jménem vrátit peníze, to chce opravdu buď velkou dávku paranoi.
Dobrý večer,
jen krátká reakce na názory výše ohledně účelovosti zveřejněných informací.
Podstatné je, že informujeme o nekorektním jednání e-shopů, což je naším posláním, a to nikoliv na základě našich dojmů, ale reálných zkušeností desítek nespokojených zákazníků. Recenze od nakupujících z jednotlivých shopů si můžete přečíst na odkazech uvedených na konci TZ.
Díky za prostor, Marek Brumlich - Heureka.cz
Lupa na mě působí jako nějaká nástěnka přání a stížností a místem, kde se nejčastěji špiní konkurence. Samozřejmě že klukům z mitonu vadí že portál Hyperslevy se dostal na popředí slevových portálů a určitě je trnem v oku portálu Slevomat, určitě jim také vadí, že srovnávač HyperZbozi.cz se dostal již na třetí místo srovnávačů právě za Heuréku, musíte makat ještě více Miťáci :-) a když už tady Heureka špiní, tak ať si zkontroluje produkty které prezentuje, protože špatně uvádí produkty skladem, které po přechodu na stránky eshopu skladem nejsou atakdále atakdále....
Výrobce nápojů Coca-cola oklamal zákazníky, tvrdí nákupní rádce Pepsi-cola.. :D
..jako sorry, ale tohle snad nemyslíte vážně. Tohle skoro vypadá jako objednávka toho Mitonu nebo co na pošpinění konkurence. Já nakupuju na víc serverech včetně Hyperslev, Slevomatu a dalších, ale ještě jsem neměl problém (akorát vím, že lidi nadávají na Nebe slev). Navíc zrovna v Hyperslevách jsem byl osobně na Praze 2 pro vstupenku do aquaparku a byli velice příjemní a s rodinkou jsme se pěkně vyčvachtali. Podle mně je to blbost a problém může být maximálně u nějakého špatného partnera.