Vlákno názorů k článku Slevový server Hyperslevy.cz oklamal zákazníky, tvrdí nákupní rádce Heureka.cz od Valda - Píšete že to probíhalo mě do dnes za...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 5. 2012 3:31

    Valda (neregistrovaný)

    Píšete že to probíhalo mě do dnes za pobyty a rewell nepřišli vrácené peníze.Přesto že jsem byl s vámi v kontaktu a vše jste mi potvrdila i to že jste odeslala peníze na můj účet byl podvod jak ze strany hyperslev tak ze strany rewellu relamace podaná přes 2měsíce a nic nakonec místo vás začale odpovídat pani Špačková

  • 21. 4. 2011 11:39

    majk (neregistrovaný)

    ano, pracuji, ale to není podstatné...Jak můžete vidět začal jsem komentáři sám...Vyjádřil jsem svůj profesionální názor na fungování daného portálu, který se veřejně snaží pošpinit portál Hyperslevy. Upřímně, mě to naštvalo, protože se v tomto pohybuji a když už někdo prohlašuje, že něco nebylo zde v pořádku, tak já poukazuji na nedostatky druhé strany, možná by to Heureka mohla brát jako radu jak zlepšit své služby :-). Běžně nelezu na tyhle ty lupovské nástěnky, abych se vyřádil na konkurenci nebo něco podobného, ale tohle mi fakt nedalo :-) s p. Benešem jsem souhlasil proto, protože jsem si vše nechal osobně vysvětlit od oddělení Hyperslev a poté jsem usoudil, že nebyla chyba na straně portálu hyperslevy, tot vše :-)

  • 20. 4. 2011 15:50

    Čím víc o, tím víc looooooser (neregistrovaný)

    Okecal jste to pěkně, ale ty nějak postrádám ty věty, kde lžu, špiním, vyvolávám paniku nebo pomlouvám. Takže vy mě tu nejdříve osočíte a když se ohradím, začnete to stáčet na to, že jsem popsal cizí zkušenosti a ne moje konkrétní. Ty cizí jsem popsal proto, že jsou jednoznačně zdokladované na veřejně přístupné diskuzi. Vytahovat zde privátní maily je jednak něco, co se nedělá a jednak co se dá snadno zpochybnit. Vám však evidentně nejde o to, kde je pravda, ale kde na mě něco najít. Mým údajně nespokojeným zaměstnavatelem počínaje a tímto konče.

  • 20. 4. 2011 15:46

    Čím víc o, tím víc looooooser (neregistrovaný)

    Četla jste vůbec vaše vlastní obchodní podmínky? Cituji:
    I.1.2 Provozovatelem se rozumí obchodní společnost založená a existující podle práva České republiky HyperMedia, a.s., IČ: 27251748

    Ten, kdo poskytuje slevu, je dle vašich podmínek poskytovatel. A pak mi budete říkat, že nevím, co a jak. Neskutečné.

    Dále mi podsouváte, že neznám názor druhé strany. Pokud byste byla schopná správně interpretovat psaný text, pak byste musela zaregistrovat, že několikrát se odkazuji na vaše vyjádření ve veřejně přístupné diskuzi. Budete zase kličkovat a tvrdit, že vaše příspěvky v citovaných diskuzích podepsaných jako "HyperSlevy.cz" nejsou od HyperSlev? Protože pokud jsou autentické, pak je z nich jednoznačně zřejmý názor druhé strany, o kterém si myslíte, že ho neznám. Pokud je na otázku "nepřišlo mi zboží, chtěl bych vrátit peníze, jak postupovat" oficiální odpověď "obraťte se na majitele e-shopu, my peníze vracíme pouze do 14 dnů", tak tam nejsou žádné pochyby o možném dvojím výkladu či o tom "nikdo nevěděl, co bude". Protože všichni přesně věděli, co bude, resp. jaké jsou možnosti. Buď se k tomu poskytovatel postaví a pak není co řešit a nebo ne a pak byste měli vracet peníze. Nikdy, opakuji nikdy v té diskuzi jste během prvnícho měsíce a spousty nahlášených problémů neodpověděli "prošetříme, pokud poskytovatel povinnost nesplnil, peníze vrátíme". A svůj názor jste změnili až pod tlakem podvedených klientů. První měsíc jste si jich chtěli zbavit jako obtížného hmyzu. Opakuji - důkazem jsou vaše vyjádření na veřejné diskuzi.

  • 20. 4. 2011 15:33

    Andrea Machová, Technická podpora HyperSlevy.cz (neregistrovaný)

    Dobrý den, proto trvdím, že nemůžete vědět, jak to celé probíhá a probíhalo.

    Provozovatelem samozřejmě nejsme my, ale ona zmiňovaná problematická firma. Klienty jsme odkazovali na provozovatele (ne nás) jelikož objednávky odeslány byly a některé se vrátlily z důvodu špatně vyplněných adres či jiných potřebných informací a jak jsem již tvrdila, v tu chvíli nikdo z nás nemohl vědět, co všechno bude následovat.

    Ne všichni napsali svůj problém do diskuze, ale přímo nám na email. Do toho samozřejmě nemáte přístup a tudíž se opět dostáváme k "jádru pudla" - není fér stavět pouze na diskuzích a jak jsem již řekla, kdybyste byl do tohoto problému jakkoliv zainteresovaný, dotýkal se Vás nebo byste věděl alespoň minimum informací, věděl byste kde je pravda. Ale nejste, tudíž budete samozřejmě věřit informacím proti nám.

    Je ale vidět, že Vám o pravdu zřejmě nejde, jinak by Vás názor druhé strany zajímal a nedošlo by k jejímu okamžitému odsouzení.

    Přeji Vám hezký den.

  • 20. 4. 2011 15:21

    Kamil (neregistrovaný)

    Nikde jsem nenasel, co Vam hyperslevy udelali. Sam jste si vytvoril vlastni konstukci pravdy, coz Vam neberu, ale nikde nevidim konretni problem, jaky jste s nima resil a tudiz exemplarni pripad toho, jak se k Vam zachovali. To by asi bylo pro obe stra strany nejdulezitejsi informace. Vy byste jim napsal, jak jsou zli, ze udelali to a to a oni by Vam odpovedeli.
    To mi prijde fer reseni. Ale myslim, ze tato diskuze uz je hodne zaflameovana, ze uz tady neni moc prostor....diky Vam :-)

  • 20. 4. 2011 15:00

    Čím víc o, tím víc looooooser (neregistrovaný)

    Útočíte, minimálně tím, že mi podsouváte pomluvy, vyvolávání paniky a házení špíny. Napsal jsem toho nemálo. Souhlasím. O to větší máte šanci, že v mých příspěvcích najdete jedinou větu, kde lžu nebo pomlouvám. Jsem přesvědčen, že takovou nenajdete.

    Vy jste třeba s HyperSlevami problém neměl, tak je vám to jedno a věříte všemu, co sem napíšou. Já problém měl a o jejich snaze prezentovat skutečnost trochu jinak jsem se osobně přesvědčil, takže se snažím držet tvrdých faktů a vše si ověřovat.

  • 20. 4. 2011 14:56

    Čím víc o, tím víc looooooser (neregistrovaný)

    Milá paní Machová, velmi se omluvám, že jsem předpokládal, že informace publikované HyperSlevou na Vašem vlastním serveru Vašimi vlastními zaměstnanci jsou neověřené a musím je ověřovat ještě jinde. Byla byste tak laskava a sdělila mi, kdo je pověřen k ověřování? A kde si mohu ověřit, že jste mi dala správnou informaci?

    V oněch citovaných diskuzích je úplně zřejmé, že lidé měli s dodávkou zboží problémy, chtěli zpátky peníze a vy (možná přímo Vy osobně) jste je posílali do háje, za poskytovatelem. Vaše tvrzení "vše probíhalo zcela bez problému" je v přímém rozporu s komentáři mnoha klientů, kteří jasně deklarují, že zboží nedostali. Například raddys už 03.03.2011 09:57, 09.03.2011 09:13 přiznáváte určité problémy s poskytovatelem slevy a vracení peněz zmiňujete až 07.04.2011 13:50. Umím-li správně počítat, tak od toho, kdy vám byly nahlášeny první problémy, jste lidi přes měsíc posílali do háje a až poté začali vracet peníze. Čili dotaz bych měl - kdo vás učil počítat?

    Jinak děkuji, že jste přiznala, že za veškeré problémy může provozovatel, kterým je dle obchodních podmínek HyperSlev společnost HyperMedia a.s. Pořád jste chyby svalovali na někoho jiného, teď se k nim konečně stavíte čelem. Super.

  • 20. 4. 2011 14:52

    Kamil (neregistrovaný)

    Ja neutocim, jen mi prijde Vase stvavost trochu mimo misu, pokud nejste jeden z tech eshopu :-)

    Ja jsem si precetl Vase prispevky a diskuze a take vyjadreni hyperslevy a myslim si, ze spis chcete vyvolat nejakou bezduvodnou paniku. Ale mozna to neberu tolik osobne jako Vy.

  • 20. 4. 2011 14:44

    Čím víc o, tím víc looooooser (neregistrovaný)

    Ale jo, dalo se čekat, že namísto reálných argumentů se budete snažit vykroucet. Ohledně pomluv jasně lžete, protože se nejedná o pomluvy, ale prokazatelná fakta. Vaše starosti o mého zaměstnavatele jsou zcela mimo, jelikož svým zaměstnavatelem jsem já sám. Jakkoliv nechápu, jak to souvisí s daným tématem a domnívám se, že nemáte-li argumenty, snažíte se útočit aspoň nějak.

  • 20. 4. 2011 14:20

    Andrea Machová, Technická podpora HyperSlevy.cz (neregistrovaný)

    Zdravím Vás. Kdybyste si nejdříve informace ověřil nebo nás zkusil kontaktovat, mluvil byste jistě jinak a rozhodně nestavěl základy na diskuzi. Ano, přiznáváme, došlo z naší strany k jistému pochybení, ale kdo z nás vidí do budoucnosti, že? Další fakt je, že provozovatel (díky kterému se zde celá tato diskuze vede) zpočátku nejevil známky nespolehlivosti či jiného pochybení- zboží zaslal a vše probíhalo naprosto bez problému. Proto z naší strany nebylo potřeba žádného zásahu, veškeré informace jsme ověřovali a zjišťovali, kde je problém. Ze strany provozovatele nám bylo sděleno, že se vše řeší a vše bude v pořádku. Jakmile ale bylo zjištěno, že vše v pořádku neprobíhá (což bylo cca po 14ti dnech, ve kterých jsme v diskuzi klienty odkazovali na provozovatele), kontaktovali jsme přímo jednatale dané firmy a domluvili si schůzku, na kterou ale nepřišel a od té doby se s ním nedalo spojit. Tím pádem jsme okamžitě začali vracet peníze a tak je tomu do dnešního dne. Proto Vás žádám, zjistěte si nejdříve informace ze všech stran, než se na nějakou postavíte. Pokud byste měl dotazy a něco Vás zajímalo, ráda Vám vše zodpovím a vysvětlím.

  • 20. 4. 2011 14:10

    Kamil (neregistrovaný)

    Spise me zarazi, jak nekdo nezainteresovany travi tolik casu, aby neustale nekoho pomlouval. To mi prave prijde trochu usmevne. Vas zamestnavatel z Vas ma urcite radost, kolik casu venujete diskuzim na internetu :-)

    Pro uplnost, ja nepracuji a zevluju :-))

  • 20. 4. 2011 12:53

    Čím víc o, tím víc looooooser (neregistrovaný)

    Mohu vás ujistit, že na slevových serverech nakupuji, ale nikdy jsem v žádném nevlastnil podíl ani přímo, ani nepřímo a ani nepracoval. Při dostatečné míře paranoii mi to samozřejmě nebudete věřit a budete si myslet, že jen zbytečně zatloukám, ale to už není můj problém.

    Spíš mě zaujalo to, že kritiku (navíc ještě podloženou a oprávněnou) tu nejen vy nazýváte "házením špíny" nebo "poškozováním něčeho". Když už to chcete nějak nazývat, tak sdílením zkušeností nebo kritikou. Pošpinil se tu akorát někdo sám svým chováním.

  • 20. 4. 2011 12:31

    Kamil (neregistrovaný)

    Se tu pravdepodobne hadaji tak 4 vzajemni konkurenti :-)

    Jak to rijde me je, ze to vzniklo tim, ze na obchodni neprijemnost hyperslev upozornil Miton (Heureka, Slevomat), coz mi prijde od konkurence opravdu trapne, a pak se tu resi nesmysly. Hazeni spiny na konkurenty titmo zpusobem je obzvlaste nechutne.
    Mel bz se tu pripadne ozvat nejaky poskozeny a ne porad ty same IP adresy, ktere poskozuji hyperslevy a pak zase ti, kteri je omlouvaji.

    Co si z toho beru ja, ze konkurence v CR se navzajem nerespektuje a dela si takove veci.
    BTW zde opravdu zacal poskozovat Miton hyperslevy

  • 20. 4. 2011 12:22

    Čím víc o, tím víc looooooser (neregistrovaný)

    Víte, pane Beneši či jiný zaměstnanče Hyper..., vaše konspirační teorie má jednu zásadní vadu. Kdybych byl konkurence a špinil, těžko bych se ve své argumentaci mohl odkazovat na autentické vyjádření HyperSlev, které si navíc můžete na vlastní oči ověřit.
    Možná budete opravdu přímo p. Beneš, protože úvaha "velké množství nespokojených zákazníků, že se to eskalovalo až do řady netových diskuzí" rovná se "někomu to jde lépe", je opravdu z jiného světa.

    Spíš než hledání spiknutí se zkuste zamyslet nad tím, zda přístup k zákazníkovi, jaký předvádíte, je opravdu slušný a vhodný.

  • 20. 4. 2011 11:52

    Izabela (neregistrovaný)

    opravdu krasný článek zastání až je mi z toho do smíchu, když píšete oba ze stejné IP adresy....Gratuluji pane Beneši....asi zaměstnance dobře platíte...když za vás tak lobbují .....Trapárna­....hahahaha

  • 20. 4. 2011 11:47

    majk (neregistrovaný)

    asi nikdo nemá čas se věnovat nějakým nesmyslům od konkurence na lupě. Souhlasím s panem Benešem, protože napsal čistou pravdu...já mám zkušenost takovou, že to funguje tak jak p. Beneš napsal.
    TO: Čím víc o, tím víc looooooser - pane asi se moc nudíte, ale z mého pohledu to spíše působí že jste konkureční firma, která sleduje, špiní a v podstatě je ale smutná a nervózní že to někomu jde lépe :-)

  • 20. 4. 2011 11:38

    Nervový tik (neregistrovaný)

    Nemůžu zadržet smích když si vzpomenu na komunikaci s kamarádem, který se chudák nechal ukecat na hyperzbozí a poté zjistil, že proklikávat se budou zřejmě ještě děti jeho dětí - vypočteno a sečteno - kampaň na cca 100 let, aby se splnilo to co se slíbilo. Opravdu zoufalost jak nahánět a oblbovat klienty. Tato firma se potopí sama svou neseriozností a hamižností, která překračuje meze. Má to pan v hlavě v pořádku? Pochybuji a navrhuji návštěvu odborníka.

  • 20. 4. 2011 11:30

    Izabela (neregistrovaný)

    haha tak tohle je docela vtipnej článek...chválit se umí každý..Vám podnikatelům jde se strašně krásně obhajovat....ale to aby jste přiznali že jste něco posrali to ne....sorry ale jste úplně stejný, obhajujete se v článku jak na Vás házejí špínu a lžou a přitom děláte to samé.Je to ostuda,že musíme vůbec takové věci číst.Je vidět, že pan majitel Hypermedií asi nemá co dělat, když píše vyčerpávající a únavné slohy,které stejně jsou bludy.Trapné

  • 20. 4. 2011 11:14

    Čím víc o, tím víc looooooser (neregistrovaný)

    Další případ "záruky serióznosti" vidím u akce http://www.hyperslevy.cz/cela-Cr/2-3-2011-intimni-spolecnik-za-super-cenu%21/ a diskuze k ní http://www.hyperslevy.cz/cela-Cr/2-3-2011-intimni-spolecnik-za-super-cenu!/diskuze/:

    Zákazníci si objednali a zaplatili zboží, žádné jim nepřišlo a tudíž po Hyperslevách požadovali vrátit peníze. Viz odpověď HyperSlev Aleně z 16.03.2011 12:21: "Pokud žádáte navrácení peněz, tak taktéž na provozovatele.". Zde si dovolím zdůraznit, že peníze byly placeny nikoliv provozovateli, ale HyperSlevám.

    HyperSlevy s kašláním na zákazníky pokračují a snaží se z odpovědnosti za nedodané zboží vykroutit, případně zaměňovat právo na odstoupení od smlouvy uzavřené pomocí komunikačních prostředků na dálku a reklamaci za nedodané zboží:
    16.03.2011 13:26 "Dobrý den, ano navrácení peněz je po 14. dnu od objednání a penězi disponuje provozovatel akce."
    16.03.2011 20:43 "Jano! Peníze vracíme, ale do 14 dní od uskutečnění objednávky."

    Určitá změna v jednání HyperSlev se objevila až po týdnu (!):
    23.03.2011 15:42 Dobrý den, máme pro Vás dobré zprávy. HyperMedia a.s. p. Kadlecovi pozdrží platbu, za všechny akce, dokud všem objednané zboží nedorazí.

    Do té doby HyperSlevy zákazníky posílali akorát do ...., pardon, za provozovatelem.

    Ke změně postoje byly HyperSlevy OPĚT donuceny tlakem podvedených zákazníků a až 07.04.2011 13:50 se dozvídáme, že se budou vracet peníze.

    Opět, jde o jasně prokazatelné texty, které jsou navíc na Vašich serverech, proto by mě zajímal Váš názor, zda podobné jednání vnímáte jako seriózní. Z vlastní zkušenosti se servery Slevomat, Zapakatel, BerSlevu či BonyBony (jinde jsem problémy neměl) mohu říct, že když došlo k problému, VŽDY se k tomu postavili ihned čelem a nikdo mě 14 dní neposílal do háje, že jim do toho nic není, ať si jdu za poskytovatelem slevy.

    Kdyby to bylo tak, jak tvrdíte, že byl problém kvůli nekomunikaci partnera, tak příspěvky z 16.3. nejsou "jděte s tím na provozovatele a nás neotravujte", ale zcela v jiném duchu ("řešíme to s poskytovatelem slevy a jakmile se situace vyjasní, začneme vracet peníze"). Z historie diskuze je naprosto evidentní, že postoj HyperSlev se měnil až v průběhu akce a jedině jako důsledek neustálého tlaku zákazníků. Asi žijeme každý v jiném světě, protože tomu já "seriózní chování" zcela rozhodně neříkám.

  • 20. 4. 2011 11:03

    Čím víc o, tím víc looooooser (neregistrovaný)

    Výborně, pane Beneši, že jste se ozval. Buďte tak laskav a konkrétně se tedy veřejně vyjádřete k těmto příkladům neserióznosti, ať se vyhneme možným dezinterpretacím apod.

    Neprve akce http://www.hyperslevy.cz/cela-Cr/12-3-2011-krmivo-pro-psy-a-kocky/. Z diskuze http://www.hyperslevy.cz/cela-Cr/12-3-2011-krmivo-pro-psy-a-kocky/diskuze/ jasně vyplývá, že v průběhu akce došlo ke změnám podmínek. Viz příspěvek Lenky z 12.03.2011 19:50. Na to jí paní z Hyperslev odpovídá:
    Dobrý den Lenko, jak jsme již vysvětlili, omlouváme se velmi že toto omezení nebylo hned v úvodu jasně stanoveno. I při uplatnění max 2 ks na jednu položku je úspora velmi zajímavá (300 Kč na balení), každopádně v případě požadavku na vrácení peněz Vám samozřejmě bude obratem vyhověno.

    Tzn. žádná snaha o dodržení vzniklého smluvního vztahu. Úplně stejný problém mají i další.

    Diskutující Pavel Vás 12.03.2011 22:07 upozorňuje na to, že si nemůžete dělat, co chcete. Stanovisko "podmínky u uzavřené smlouvy si jednostranně změníme, kdykoliv budeme chtít", Hyperslevy zastávají i nadále. Změna v postoji Hyperslev přisla až po významném tlaku zákazníků, viz příspěvek 13.03.2011 14:38

    Přijde vám takové chování, kdy zcela jednoznačně odmítáte dodržovat dohodnuté podmínky a k jejich dodržování se necháte přinutit až soustavným tlakem, jako férové jednání?

    Nepředpokládám, že byste chtěl tvrdit, že vám server nabourala konkurence (nejlépe Heureka, že), která citovanými vás příspěvky podepsanými a označenými jako "HyperSlevy.cz" chtěla poškodit, že?

  • 20. 4. 2011 10:35

    Petr Beneš (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    nemohl jsem toto přehlédnout a nechat bez reakce. Myslím, že člověk, který použije selský rozum, tak mu asi docvakne, že toto není zcela standardní zpráva. Samozřejmě je to dané tím, že Miton, který stojí za weby Heureka + Slevomat má strach z HyperMedia: HyperSlevy.cz i HyperZbozi.cz . Pokud si přečtete článek o slevových portálech, který před cca měsícem vydala Lupa, tak zjistíte u Slevomatu -11% pokles, což věřím, že u projektu, který toto neznal bude velký stres. No jo, už to není tak „čuprový“, co to bylo.. Naopak Hyperslevy neklesají, ale stále každým měsícem rostou, což je také vidět v onom článku na Lupě. Nepočítám ani raketový růst za poslední dva měsíce, kdy se blíží k přeskočení serveru Vykupto.cz, v němž má Miton také podíl. Dle našich statistik Hyperslevy tento server předběhnou cca do 1,5 měsíce.
    No a další tlak Heureka & HyperZbozi ? Od doby, kdy HyperMedia koupila tento projekt, vzrostl o 110% v návštěvnosti, za poslední cca 4 měsíce v něm přibylo více jak 3500 nových internetových eshopů a obliba tohoto serveru stále roste. Miton se vcelku oprávněně bojí o svůj tržní podíl a má nejen důvod, ale bohužel i chuť konkurenci poškozovat a pomlouvat.

    Nyní bych se rád vyjádřil k hlavní problematice. Asi každý větší slevoportál už někdy narazil na nepoctivé partnery a samozřejmě má mechanismy na řešení situací, které nastanou. V tomto konkrétním případě dochází k tomu, že partner nedodržuje smlouvu, vyřizuje pouze část objednávek a nekomunikuje s námi. Klientům, kteří jsou s ním celkem pochopitelně nespokojeni, nabízíme dvě varianty řešení – buďto kompletní vrácení peněz nebo ponechání peněz na Hyperslevách jako „kreditu“ pro využití na jiné akce, přičemž v druhém případě jim připisujeme ještě 10% bonus. Vzniklá situace nás samozřejmě mrzí, ale k žádnému „klamání“ apod. nedochází, nikdo z našich zákazníků o své peníze nepřišel a ani nepřijde. Na Hyperslevách již proběhlo téměř 800 slevových akcí a již déle než půl roku na nich pravidelně nakupují desetitisíce spokojených zákazníků. To je pro Hyperslevy asi ta nejlepší vizitka a záruka serióznosti. Koneckonců pokud ještě Hyperslevy neznáte, můžete posoudit sami – aktuální slevy najdete zde: http://www.hyperslevy.cz/aktivni-slevy/.

    S pozdravem

    Petr Beneš
    HyperMedia, a.s
    www.hypermedia.cz
    www.hyperslevy.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).