Dodejte data z CZC ERP, ať si to můžeme ověřit sami (relevantní data nejlépe v SQL). Takto je to jen blábol, který není ničím podložený. Argumetovat tím, že X% je přese super výhodných a o zbytku taktně pomlčet, je demagogické. Chlapsky přiznat pochybení, resp. alespoň nelhat s 80% slevou, to už bychom chtěli moc. Křiváci na trhu nemají co dělat.
Závěry této analýzy, alespoň co se týče CZC.cz, považujeme za velmi zavádějící. Už jen proto, že při výpočtu „reálné slevy“ Apify.com ignoruje klíčovou část naší nabídky v Black Friday, tedy 328 produktů, u kterých bylo průměrné reálné snížení prodejní ceny 27 %, v některých případech ale i nad 80 %. Tyto produkty vygenerovaly 98 % obratu z Black Friday nabídky. Analýza obsahuje i další slabá místa, která se pokoušíme uvést na pravou míru zde: https://www.czc.cz/vyjadreni-czc-cz-k-black-friday-a-vysledkum-analyzy-od-spolecnosti-apify/clanek