A co takhle jim to uctovat pausalne jako ruseni nocniho klidu..
Pocet reklam * pocet domacnosti = ..
Kazdy den jim to vyuctovavat automaticky.
Vsak by je to preslo..
vzdyt o par radek vyse se pise, ze MK (na Slovensku) bylo proti. A ti nasi debili spolehaji, ze u nas ta sama verbez(MK) bude jineho nazoru. Ach jo - misto prime akce na zmenu zakona hledaji nekoho, aby sami nemuseli ani hnout prstem.
Parabola o tom informovala již začátkem ledna a zákon je tvrdý obzvláště u dětských pořadů...
Když se u nás vymlouvají, že neví, co takhle udělat průzkum ?
Z mého okolí to bude naštvaných 50 diváků.
A vzpomeňte na rádoby studia, Fatem a další, sdílející čas s Primou, ti mají vyšší hlasitost po celou dobu svého vysílání.
průzkum není třeba, vadí to spoustě lidí, ale nikdo neví jak a kde si jednoduše stěžovat.
Chce to nějakého borce přes web, webovou stránku se stručným vysvětlením a hlavně s formulářem, který odešle stížnost jednak na vybraného politika, který by mohl iniciovat změnu v zákoně a jednak v kopii na nějaké média, aby byla jistota, že se na to ten politik nevyprdne. Pár bannerů které by se otočily třeba na idnes by také bodlo, ale i bez nich by se asi tahle iniciativa rozšířila rychle ... pochopitelně v TV by o ní asi nebyla ani zmínka :-)
zakonodarna iniciativa je na kazdem obcanu teto republiky - pokud bude otravovat sveho posrance, a ten s tim nic neudela, tak ho priste volit nebudeme.
Postoj, ktery zastavate je klasicky cesky. Ja nic - to ostatni.
Kdy konecne lidi zacnou makat a ne se jen vymlouvat (vcetne DZ a napriklad korektora JC) jak nic nejde, jak za vsechno mohou ostatni. Se pak divite jak malou mame v republice produktivitu, kdyz nikdo nic nedela.
Je zajimave, ze uz ve studentskem rozhlase jsme vedeli, jak mame michat hudbu a zvuk pro konkretni pripady poslechu. Nechcou zakonodarci neco podobneho uzakonit, kdyz "profesionalove" nedokazou na neco podobneho prijit take? Jsou to proste arogantni hovada. A k tomu maji super nadrizene.
Cituji z článku: "... kolik televizních diváků a rozhlasových posluchačů si na zesílenou reklamu stěžuje."
Přiznávám, že jsem líný/zaneprázdněný hledat, kde a jak si stěžovat. Tímto bych rád poprosil redakci, jestli by nemohla tyto informace zjistit a vydat krátký, výstižný článek.
TV sice nesleduji, ale zesílená reklama je slyšet i přes zeď, než to naši stihnout ztlumit, a ruší mě to. No a když se dívám (výjimečně), tak to samozřejmě ruší taky (člověka to dokáže pěkně naštvat).
Jsem ochotný klidně poslat doporučený dopis, nejen e-mail. Byl bych velice vděčen, kdyby někdo přinesl patřičné informace (komu napsat, na jakou adresu, co zhruba má být obsahem dopisu, jestli jsou nějaké speciální formality dopisu atd.).
Hlasitost je subjektivní záležitost, technicky vzato hlasitěji reklamu vysílat nelze (nelze překročit maximální úroveň modulace), reklama je jen subjektivně smíchána tak, že je využito maximální možné modulace a plnosti zvukového spektra.I normální film mívá chvilkově subjektivní hlasitost stejnou jako reklamy, problém u reklam je, že jsou hlasité trvale.
Hlavní problém je ale se špatně promodulovanými zejména staršími filmy zvláště na komerčních stanicích, kvůli nimž si lidé zesílí televizor, a řádně promodulovaná reklama uprostřed takového filmu vzbuzuje pak negativní reakce.
Není tolik problém s reklamami, jako spíš s ostatním programovým materiálem a s jeho nekvalitou, resp. malou "plností" zvuku.
zvýšená hlasitost reklam mě už delší dobu prudí a proto uvažuji o zhotovení udělátka
které při zvýšení hlasitosti odpojí dočasně zvuk z televize , a potom si ty reklamy můžou strčit do pr...
100 procent modulace nelze překročit, v tom se shodneme
v praxi se řeší právě problémy s tím, že filmy tak, jak jsou na kazetách dodány televizím, jsou občas třeba o 10-15 dB slabší (6dB je 50 procent). Anebo sice špičky modulace dosahují občas maxima, ale průměrná energetická hodnota v průběhu filmu je velmi nízká a i spektrum čili frekvenční bohatost je nízká. To pak nadupaná reklama působí velmi nepříjemně. Samozřejmě i řádně udělaný mix např. umělecky náročnějšího filmu je celkově vnímán jako tichý a vpád reklamy je i tehdy nepříjemný.
Technicky vzato, když nařídíme ubrat reklamu o pár dB, ty méně brutální pak nebudou pořádně slyšet, na druhé straně není takový problém s moderními prostředky zvuk stlačit tak, aby i při tomto povinném "ztišení" to beztak dosti řvalo ! Navíc ten čas si agentury kupují od televize a mají nárok na odvysílání bez zásahů (proto tam není logo stanice, je to jejich čas). Je to celosvětový problém, nelze než apelovat na méně agresivní zvuk, technicky je to totiž v pořádku.
A nutno dbát na technickou a zvukařskou kvalitu ostatních pořadů, aby nebyly "propadlé"