Slovenská trojka ve srovnávání cen vstupuje do Česka

3. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Na tuzemský víceméně rozdělený trh vstupuje nová konkurence ze Slovenska. Pricemania chce do konce roku ulovit 1000 spolupracujících e-shopů.

Heureka nebo Zboží.cz a další velké srovnávače si postupně vybojovaly své podíly na tuzemském trhu. Slovenská Pricemania si ale myslí, že je u nás ještě místo. 

„Do konce roku bychom měli v Česku minimálně 5000 unikátních uživatelů denně, 1000 zaregistrovaných e-shopů, jeden milion unikátních produktů a pět milionů nabídek e-shopů,“ tvrdí Bára StředováPricemanie

To, ve srovnání s výkony tuzemské konkurence, nejsou příliš ambiciózní plány. Tuzemská jednička Heureka má totiž podle NetMonitoru skoro 220 tisíc unikátů denně. Zboží.cz se pohybuje kolem hranice 150 tisíc.

MM Influenceři

Na domovském trhu Pricemania se pere s měsíční návštěvností kolem 400 tisíc unikátních uživatelů o druhou příčku s konkurenčním Najnákup.sk. Jedničkou na Slovensku je ale skupina webů kolem Heureka.sk s jejími sesterskými Zoznamtovaru.sk a Kauf.sk. Jejich návštěvnost se pohybuje kolem 1,3 milionu měsíčně. 

Specialitou Pricemanie jsou speciální individuální konzultace vedené šéfem firmy Michalem Králem nebo série školení v rámci Pricemania Academy. Zároveň Králův tým stojí i za slevovým portálem Zlavomania.sk a bazarem Bazarmania.sk.

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).