tak kreatívna oblasť ako reklama a tak konzervatívne uvažovanie z hľadiska technológií ... timeshift je killer klasickej reklamy, mali by sa zobudiť a nie vrážať peniaze do merania ktorého výsledkom bude presne 0,0000000001 (štatistická chyba)
Zpožděné sledování je z větší části motivováno tím, aby se mohli přeskakovat reklamy, tj., je to o tom jak účinně a aktivně lidé reklamy ignorují. Z toho vyplývá, že je to spíše přiznání televizí o nesledování reklam. Nevím jestli to může televizím prospět.
Sledovali by jste reklamy které můžete přeskočit?
nahráva to zariadenie aj reklamu? pretože tá sa dá preskočiť. potom by bolo meranie zbytočné, rovnako ako v domácnostiach, kde pri prerušení programu reklamou odchádzajú na záchod (nie je už iba jeden) a do chladničky (dtto).
ps výber domácností s píplmetrami na slovensku bude predchádzať meranie íkvé. dostanú ho tí pod 20 bodov.