Centrálu můžete mít kde chcete. To že pole působnosti podle mě známých informací jsou země druhého a třetího světa je věc druhá.
I když politicky patřilo bývalé ČSSR k zemím pod východního bloku. Kulturně a ekonomicky s bývalým Sovětským Svazem a tedy i zeměmi které vznikli po jeho rozpadu nemáme nic společného.
Takže firmy které se primárně orientují na východ ve mně nebudí důvěru.
Nezlobte se, Týme, ale vaše mapa zastoupení po světě je fakt divná. Skoro to vypadá, jako by jste se vyhýbali civilizovanému světu jako čert kříži, tedy až na pár trochu civilizovanějších výjimek jako ČR, Polsko, Maďarsko. Ale třeba takové Pobřeží slonoviny, to je vážně chuťovka. :-D Uvažujete také třeba o Mali, Burkině Faso nebo Zimbabwe? :-D Nakonec, ČR je v úrovni korupce prý na úrovni té Zimbabwe, takže vlastně proč ne?
Možná naivně bych čekal, že když centrálu a globalní vedení máte v Berlíně, tak že tam budete naprostá špička s velkým podílem na trhu. Každá firma je nejsilněší tam, kde byla založena z důvodu tradice, lokálních kontaků a renomé. Na rovinu, Týme, koupili by jste si chleba od pekaře, který prodává vlastní pečivo na druhém konci světa co nejdále od svého bydliště? Neberte to prosím ve zlém, jen formuluji své pochybnosti.
Trochu mi to připomíná tu americkou programovou ředitelku TV Nova, která kdysi ohromně tlačila do vysílání nějakou stupidní telenovelu, že když prý byla úspěšná v Rumunsku a Moldávii, tak že to bude určitě trhák i v ČR.
Ale co já vím, třeba máte jenom hodně originální obchodní stretegii. I přes tu mapu zastoupení, nad kterou jsem se opravdu nasmál, vám přeji spokojené zákazníky.