Vlákno názorů k článku Služby s přidanou hodnotou? Jednou možná. od Pavel - Uvádím příklad, jak komunikuje poskytovatel GTS se zákazníkem,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 10. 2003 19:43

    Pavel (neregistrovaný)
    Uvádím příklad, jak komunikuje poskytovatel GTS se zákazníkem, který žádá připojení pro firmu:

    Naše společnost ke službě ADSL neposkytuje routovaný blok IP adres, pouze jednu pevnou IP adresu ke každému připojení. Služba webhosting (o min.velikosti prostoru 10 MB) není součástí služby ADSL.

    Jinými slovy neumějí přidat webhosting k ADSL? Nebo chtějí zákazníka odradit?

    Dále píší:

    Pokud máte zájem o zaslání nabídky na službu ADSL i přesto, že nejsme schopni Vašemu požadavku vyhovět, kontaktujte nás, prosím, na naší bezplatné telefonní lince 800 31 31 31, mailem na adrese info@gtsgroup.cz nebo faxem na čísle 296 157 157

    Tj. pokud vážený zákazníku, chceš obtěžovat dál, obrať se znovu na infolinku!

  • 6. 10. 2003 0:22

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    není součástí služby...

    ... v teto branzi obvykle znamena "neni zahrnuto v cene sluzby". Coz ostatne uvidite sam, az prestanete videt rude. Hned kdyz se podivate o vetu driv. Kdyz neco "neumeji" tak se pise, ze to "neposkytuji".

  • 6. 10. 2003 18:58

    kix (neregistrovaný)
    Pointa je ale jinde.
    Pokud žádal nabídku na službu A se sloužbou B, nabídnu mu přece A+B a neodkazuji ho opět na infolinku(??) (kde by se jako měl měl informovat na každou podslužbu zvlášt (???))

    Tohle, co dělají svědčí buď a naprosté aroganci, nebo to
    vyřizovalo (s prominutím) nějaké ucho na callcentru, které chtělo mít záležitost rychle z krku.
  • 6. 10. 2003 22:19

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    To je akademicka diskuse, nevideli jsme dotaz. Jestli se ptal, zda je B soucasti A, pak odpoved ze neni je pomerne korektni. Mimochodem, v takovem pripade neni B podsluzbou A. To ze by odpoved mohla byt naformulovana trochu jinak a byt vic napomocna je nesporne, ale ze by byla zase az tak odrazujici ...

    BTW - nejsem zakaznikem, zamestnancem ani clenem sdruzeni rodicu a pratel GTS. A jako dodavatele bych si je spis nevybral - ale zase jsem dalek vycitat jim celkem hovadiny jako by slo o veci zasadni. Na druhou stranu - pokud se puvodni prispevatel urazil, asi zvolili spatny pristup a sluzbu mu neprodaji a musi se sami rozhodnout, jestli jsou opravdu neprimerene drsni nebo jestli slo o precitliveleho tazatele.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).