Vlákno názorů k článku Smlouvejte v eShopu o cenu od Martin Kopta - Já bych řekl, že to záleží na tom...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 5. 2001 14:11

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Já bych řekl, že to záleží na tom kterém operátorovi. Já si nemyslím, že by to vždycky muselo dopadnout tak, že si zákazník koupí něco, co nechce. Ale třeba přijde a chce dobrou učebnici angličtiny pro své osmileté dítě. Tohle je ten případ, kdy se obracíte na prodavače i v klasickém obchodě, protože je jasné, že na první pohled (pokud nejsete pedagog nebo profesionální rodič) prostě na knížce nepoznáte, jestli je vhodná a dobrá pro vaše dítě. A podobně to můžete mít u každého zboží, třeba i u dovolené v Chorvatsku. Neomezoval bych tohle řešení jen na obchody.
  • 15. 5. 2001 8:55

    Standa (neregistrovaný)
    zda by jste si udrzeli hodne takovych zakazniku, kteri koupili bez premysleni neco, co jim vnutite a potom si uvedomili, ze to vubec nepotrebuji a vyhodili zbytecne penize! Ono by to bylo krasne - je s tim nejmene prace, ale prece jen funkcnejsi zpusob obchodu je ten, kdy, vzhledem ke sve nabidce, zjistite co zakaznik opravdu potrebuje a to mu nabidnete - ten se totiz vrati urcite...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).