Je totiz strasna spousta lidi, kteri nakupuji v hypermarketech ci na internetu prave proto, ze se nechteji s nikym osobne bavit. Sice to o me plati jen tak napul, nicmene i tak vam zarucuju, ze az me na nejakem eshopu zacne nejaka Ellie omrzovat naznacenym zpusobem, tak uz me na danem shopu asi nikdo neuvidi. A jelikoz nemate zadnou moznost predem zjistit, zda je navstevnik shopu milovnik chatu anebo nejaky introvert, tak se mi jevi tato varianta dost rizikova. Neco jineho je samozrejme moznost umoznit zakaznikovi primou komunikaci vyvolat na jeho vlastni pozadavek, ale clanek miril trochu dale...
Ano. Lide jsou ruzni avsak snadno predvidatelny. Zkusenosti ze zahranici zatim ukazuji, ze sejedna o velice oblibeny prostredek komunikaci a casto se nechaji na zaklade onoho rozhovoru s Ellie presvedcit k urcitemu nakupu. Samozrejme i presto bude mensina, ktera to nebude mit prilis v lasce.
Muzete nejak dolozit svuj nazor, ze lidi, kterym to bude vadit, bude jen mensina?? Videl jsem uz hezkych par pruzkumu, ktere dokazovaly, ze rozmach hyper/super/mega marketu je do znacne miry zalozen prave na jistem odosobneni spolecnosti a nizsi potrebe komunikace s prodavacem u stale stoupajiciho poctu lidi...
Je sice pravda, ze existuji pruzkumy o tom, ze zakaznici hypermarketu pozaduji odosobneny prodej, ale soucasne existuje dalsi rada pruzkumu, ze do hypermarketu se v nyni uchyluji spise lide s nejnizsim a nizkym vzdelanim. Je take pravdou, ze potrebu nekomunikace maji lide, kteri jsou citove nevyzrali a zaostali, protoze normalne dusevne dospely clovek komunikaci potrebuje, jelikoz je tvor komunikativni.