Kdyby dnešní strany byly k pláči, jistě by se naše mimořádně uvědomělá mládež již dávno zorganizovala a házela na politiky vajíčka nebo i něco horšího. Politiky v důchodovém věku by pak přetáhla ranou do hlavy, alespoň zezadu, a to navzdory věkové převaze protivníka.
K organizování protestů proti takovým politikům by mládež vyžila i spontálních iniciativ a to zejména na facebooku, který udržuje pro takové případy v rámci podpory rozvoje demokracie na pokyn americké armády na 10.000 falešných profilů k dispozici, okamžitě schopných se stát fanoušky skupiny jakéhokoliv demokratického násilí v libovolném jazyce a tím k sobě přitáhnout i skutečné - existující - mladé muže a ženy kolektivního činu.
V případě krize by byly povolány, tak jako v Libyi, vojska přátel demokratického násilí SAS, které mají díky pokrokům ve vojenském výzkumu od konce roku 2010 zavedenu novou schopnost zasahovat v místě konfliktu ještě dříve než konflikt vypukne a tím předběhnou i mandát OSN, což je zvláště v časech úspor výrazná inovace, která zaslouží uznání zadluženého demokratického světa. Případně pomohou i členové ORDO-LUMEN-TEMPLI a také naši vojáci v čele s Landou milující svoji vlast a chránící ji od veškerého neřádu už na tisíce kilometrů vzdáleného a dále členové dělnické strany, kterým vděčíme za to, že nejhorší zločiny, které násdnes v ČR trápí jsou jen krádeže kabelových rozvodů, deklů z kanálů apod. Né vždy tomu tak však bylo: znali jsme miliardové zlodějny celých podniků, snahy vytunelovat zdravotnický nebo důchodový systém, vykradené investiční fondy, arbitráže, ale kde ty časy, Nečasi, kde jen jsou. To vše díky akcím dělnické strany je již jen ve vzpomínkách pamětníků.
Bárta, Dobeš, Kočí, John, Nečas, Kalousek i Klaus jsou vesměs správní lidé na správných místech a když na to přijde, tak se navzájem i vystřídají. Důkazem správného našeho směřování je i samotný kníže, který by s nikým nečestným ve vládě ani být nemohl. Kníže je totiž ten, který korumpoval jen jednou (což je v ČR politická rarita), aby získal miliardové majetky v restitucích a pak už s tím fakt přestal a navíc je to promlčené, protože si promlčení nechali v parlamentu schválit, čímž je také zaručeno, že ta čestnost mu zůstane až na do smrti a pokud smrtka nevyleze zavčas ze sudu v orlíku tak i po smrti.
Vpomeňme také, jak si najal na Čunka nejdražší detektivy až z té ameriky, aby mu prověřili jednu účtenku v jakémsi podivném šifrování (tzv. češtině) a když se zjistilo, že situace i po překladu do anglického jazyka je dále nečitelná, tak kníže sám ochotně a bez přemlouvání čestně obětoval svojí pověst a ve vládě z lásky k vlasti a zodpovědnosti dobrovolně zůstal.
Proto moje přesvědčení zůstává pevné a za vládou si dál stojím. Věřím,. že mladí by nic takového o čem vy mluvíte nedovolili.
Až budou piráti v parlamentu, tak to určitě nebudou ti, kdo se za piráty vydávají dnes v rámci tzv. pirátské strany a obecně tohoto celosvětově koordinovaného hnutí (páchne to CIA a Sorosem na sto honů), které má pravděpodobně za cíl se této komunity zmocnit a zadupat ji do země metodou vnitřního rozvratu. A i kdyby se vám tam někoho náhodou propašovat podařilo, jakože je to i s ohledem na poměrně výrazný volební propad v posledních volbách do senátu dosti nepravděpodobné, tak tam určitě tento jedináček neprosadí vůbec nic a nám ostatním nezbývá než doufat, že katastrofální politiku ČR zvrátí až probuzená EU, jejíhož soudního dvoru jeden rozsudek je první vlaštovkou sic zatím bojující i s tlaky opačnými.
http://www.piratskenoviny.cz/?c_id=32633
Kde jinde naž na pirátských novinách? :-)
tak to asi nemůžete volit, vždyť většina (zejména levicových stran) na svých předvolebních mítincích drogy rozdává zdarma nebo za mírný poplatek (většinou ve formě pivo + gulášek) to nemluvím o masívní konzumaci drog (nejčastěji káva ale i nikotin) na většině stranických schůzí, prostě 99% politiků jsou narkomani...
jinak drogy lidi konzumovali, konzumují a budou konzumovat a to, zda je nějaká vláda zakáže jen umožní, že zisky z prodeje této drogy půjdou na účty mafie namísto státu (z ilegální distribuce se daně neodvádějí) a jak ukázala prohibice v USA, když něco zakážete, tak se konzumace této drogy ještě zvýší...
Nekdo radsi toleruje drogy, jiny zas radsi podporuje mafii (viz treba http://en.wikipedia.org/wiki/The_Mafia_during_Prohibition).
Přesně toto jsem měl na mysli. Za pouštění hudby v rádiu platí šílené peníze provozovatel stanice, ve kterém jsou již obsaženy poplatky za počet lidí, které je poslochá. Ten počet lidí je poměrně dobře znám, řídí se podle něj též ceny za reklamu...
Takže jak blázni tu platíme za všechno 3x nebo kolikrát...
A ještě je to v našem absurdistánu schváleno zákony!
Pokud to autorům nestačí, nezbyde, než nahradit kvantitu kvalitou...
Celý systém autorských práv je totálně pochroumaný, neodpovídá vůbec současnosti, a je to velkou revizi.
Na úrovni CD pro osobní potřebu to ještě jde, ale zkuste si dát rádio nebo televizi do kavárny nebo obchodu. V takový okamžik musíte uzavřít smlouvy podle počtu reproduktorů s kolektivními správci, kteří Vás dále kasírují a peníze dále přerozdělují podle klíče, který vůbec nereflektuje, co (resp.koho) pouštíte.
Jde to do takové absurdity, že třeba máte prodejnu s obuví a jako kulisu pouštíte hudbu, musíte proto platit mistrům zvuku (zvukařům), protože zjistili, že se mohou podle autorského práva posdružovat (http://www.oaza.eu) a kasírovat za veškerou "veřejnou" hudební produkci!
Pro představu kromě zvukařů je těch správců hned několik dalších, smlouva musí být uzavřená s každým a každému se musí platit zvlášť.
OSA (www.osa.cz), zastupující autory hudebních děl s textem nebo bez textu, tj. hudební skladatele a textaře.
INTERGRAM (www.intergram.cz), zastupující výkonné umělce, tj. hudebníky, zpěváky, tanečníky atd., a výrobce zvukových a zvukově obrazových záznamů.
OOA-S (www.ooas.cz), zastupující autory výtvarných děl, tj. děl malířských, grafických, sochařských, fotografických a děl vyjádřených postupem obdobným fotografii, děl architektonických, včetně děl urbanistických, a dále výtvarné autory obrazové složky audiovizuálních děl, tj. kameramany, architekty, scénografy a ostatní výtvarníky audiovizuálních děl.
DILIA (www.dilia.cz), zastupující autory děl literárních, dramatických, hudebně dramatických, choreografických a pantomimických, dále autory scénické hudby zvlášť vytvořené pro užití v díle dramatickém, choreografickém a pantomimickém a dále dabingové režiséry.
OAZA ( www.oaza.eu), zastupující zvukaře – autory, tj. mistry zvuku.
No, já bych to tak černě neviděl. Už dnes platíme dost šílené palby za autorské poplatky na kdečem: tiskárny, počítače, média, disky, paměti, Flashky, i když se domnívám, že ve valné většině případů neoprávněně, jen proto že "by se to dalo na kopírování zneužít".
Ve firmách je hromada tiskáren, počítačů, flashek a jiných paměťových médií, které slouží pro pracovní věci - žádné kopírování autorských děl, přesto se musely tisíce peněz uhradit na autorských poplatcích. Jedinými autorskými díly jsou vlastní práce zaměstnanců, ale to jim výběrčí neuhradí!
U kolegů v Německu jsem se ptal na tyhle poplatky, zrovna tak v hospodách, obchodech a jiných podobných zařízeních, kde hraje muzika pro návštěvníky a hosty, žádné speciální poplatky za provozování hudby neplatí.
Co z toho vyplývá? Jestli jsem si už předem autorům zaplatil za kopírování, tak holt kopírovat budu. (Sám to téměř nedělám - fakt si nepamatuji, kdy jsem naposledy něco zkopíroval) Z logiky věci tohle přeci vyplývá: Zaplatil jsem si v ceně techniky a médií autorské poplatky? Zaplatil: ve vypalovačce, v HDD, ve Flashce, v CD-R či DVD-R, v MP3 přehrávači zkrátka ve všem... Tak co ještě po mně chtějí dalšího? Mám platit za něco dvakrát - tedy znova?