Ahoj Patricku,
jsem zaujaty, i kdyz, jak by Ti potvrdil Jakub, mi to nebrani v kritice.
Jen par postrehu:
- otazky z publika byly vetsinou na to jak presvedcit zadavatele a sefy o tom, ze SM ma smysl. Proto se o tom tak mluvilo.
- jak rekl jeden kamarad: "Hrat si desky Mobyho a videt ho ty same pisnicky poustet zive, je neco uplne jineho. Jsou to totiz jeho pisnicky, on je udelal." Neco jako zive autorske cteni. To treba mne osobne u Eda moc zaujalo
- konkretni rady a cisla jsem teda ja take zaslechl a zapsal. Treba hned u toho Eda: "85% videi je uspesnych. V dobe mailu to bylo jen 75%. Uspech je nad 300K zobrazeni v UK => prepocet na CZ je 50K ? Vys...e se na seeding, dulezitej je obsah. Kdyz je ten spatne, tak seeding nepomuze."
A to jsem nevidel vsechno :)
Mne osobne trochu mrzelo, ze se divaci se speakery malo "druzili" a malo se do nich obouvali mimo hlavni program. Nevim kdy se sem treba Ed znovu dostane.
Je tezke Tebe jako zkuseneho matadora "ohromit" a je take, jak rikas, tezke vyvazit super odborne publikum a marketery z firem. Nicmene, ja osobne jsem na cely SMS team tento rok dost hrdy. Od minuleho roku vidim minimalne 50% rust v kvalite a doufam, ze to bude takto pokracovat i pristi rok.
P.
No, ano. Ale ti, co nepotřebují šéfy přesvědčovat, by uvítali i jiné téma a to nebylo. Proto píšu, že syntéza loňského a letošního ročníku by prospěla, aby si každý našel něco :)
Ono taky, o čem se bavit se speakerem, který obecně odprezentoval obecné téma. Kdyby povídal o tom, jak se dělala kampaň s LED Samsungem a šel do detailů, asi by to lidi zajímalo víc. Věty jako "buďte kreativní" ke komentářům moc neprovokují. Však jsi viděl, že největší diskuse byla k těm řečníkům o twitteru, kteří jeli konkrétní příklady...