Určitě ne. Každý zmíněný systém se potýká s problémem slepice a vejce: začne být totiž uživatelům užitečný až ve chvíli, kdy jich je tam "už dost", ale přitom na začátku potřebuje nějaké uživatele získat. Navíc se ZoomInfo snaží prodávat "super vyhledávání" nad nejširší databází obchodních kontaktů - to je jejich business model - a také k tomu potřebuje tedy mít nad čím vyhledávat. Takže nápad pokusit se o "automatickou strukturalizaci" obsahu internetu se přímo nabízí a zmíněná společnost jej pochopitelně popisuje jako svoji konkurenční výhodu. Ono je to ale opravdu těžké a postup, který zvolili, není principielně schůdný.
A zda to shválně flákají? V žádném případě. Vždyť to má být jejich konkurenční výhoda. Ani jejich platící zákazníci neocení, když naleznou profily podobné těm, které jsem zmínil. Spíše jdou špatným směrem.