Vlákno názorů k článku Sociální sítě – cesta ke strukturovanějšímu Internetu? od anonym - Po prohlednuti uvedenych prikladu musim dodat: Slava, nejsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 2. 2006 8:18

    bez přezdívky
    Po prohlednuti uvedenych prikladu musim dodat: Slava, nejsem tam.

    Mozna tu automatiku schvalne flakaji, aby lidi donutili se prihlasit ?
  • 23. 2. 2006 9:05

    Jiří Donát (neregistrovaný)
    Určitě ne. Každý zmíněný systém se potýká s problémem slepice a vejce: začne být totiž uživatelům užitečný až ve chvíli, kdy jich je tam "už dost", ale přitom na začátku potřebuje nějaké uživatele získat. Navíc se ZoomInfo snaží prodávat "super vyhledávání" nad nejširší databází obchodních kontaktů - to je jejich business model - a také k tomu potřebuje tedy mít nad čím vyhledávat. Takže nápad pokusit se o "automatickou strukturalizaci" obsahu internetu se přímo nabízí a zmíněná společnost jej pochopitelně popisuje jako svoji konkurenční výhodu. Ono je to ale opravdu těžké a postup, který zvolili, není principielně schůdný.

    A zda to shválně flákají? V žádném případě. Vždyť to má být jejich konkurenční výhoda. Ani jejich platící zákazníci neocení, když naleznou profily podobné těm, které jsem zmínil. Spíše jdou špatným směrem.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).