To kam směřuje FB tzn do internetového hnojiště, za to si může sám. Právě omezení dosahů dříve pracně vybudované klientely či fanušků, sledujících, každého na FB podnikajícího či nepodnikajícího, ovšem v nějaké míře prezentujícího má zapříčinu odliv lidí. Nesmyslné příspěvky ve feedech, samá reklama a dosah vlastních příspěvků je žalostné. To ale se bude týkat časem i Instagramu, respektive již nyní se ho to týká a pokud by ta omezení dosahů nebyla v takové míře, všude by se lépe dýchalo a dle mého by se i více utrácelo za tu šílenou reklamu, ale ono je to trošku složitější. Doufám, že FB padne jednoho dne na totální dno. Nemyslím si, že se ke všem svým uživatelům chová hezky v daném trendu, jaký nastolil nyní.
Mně by spíš zajímalo, co tento paskvil nahradí...
Ostatně já používám FB povětšinou jen pro získání např. firemních/eshopových informací a nabídek, nebo pro info o různých akcích. Jako obecní vývěsní tabule resp. agregátor vyššího typu je to hodně dobrá věc. Ale pro personální/soukromou komunikaci tady byly vždycky nástroje lepší než "messenger", které si uživatel může řídit sám. Za pohodlí mít všechno v jednom se halt platí.
Myslím, že problém je v nepochopení, k čemu by vlastně FB a podobné měl být a v tom, že toto nepochopení rád šíří sám Zukerberg a jemu podobní, protože jim jde o zisk a získání dominance v této oblasti, jak taky jinak.
Asi ďalšia egotripová a tiež webová aplikácia https://www.youtube.com/watch?v=Hi69nL_VrTE na ktorej môžeš denne písať napríklad Fico, Bugár, Danko blbosti, ktoré nikoho nezaujímajú https://www.theguardian.com/sport/blog/2009/may/21/endurophilia-marathon-triathlon-emma-john, pretože ti ušlo, že politiky je dávno internet plný https://psychologie.cz/kultura-pohorseni/ A zadarmo.
Zahajujejm prostestný zimný spánok.