Jen bych se chtel vyjadrit k pani Mead z MS. Treba by I pomohlo,kdyby si svych zakazniku vazili a komunikovali s nima,misto toho aby jen tlacili svoje licence do vseho a vic je nezajimalo! Za posledni dva mesice jsem nekolikrat posilal email na zakaznicke centrum pro cechy stale se stejny dotazem a zadna odpoved ani jina reakce! A to jsem jeste pro jistotu nakonec pripsal, za mam originalni licenci I s mediem a samolepkou! zadna pomoc. Ptam se tedy, k cemu je centrum na podporu zakaziku, kdyz nic nedela? tohle delat jina firma tak se na ni zakaznici vykaslou, ale holt MS je gigant :/
Je to OEM licence. To znamená, že nemám nárok na podporu? Teď mi dochází, že mi má podporu dělat prodejce? Je to tak? Problém byl, že notebook byl koupený v Německu s něm. Vistami a já se jen ptal, jestli z toho jde nějak udělat česká Vista. Protože jazykové balíčky pro Visty umožnujě MS jen do Vista Bussiness a vyšší.
"To znamená, že nemám nárok na podporu"
Presne tak :D, je to jeste lepsi nez si myslite. Onehda jsem potreboval technickou informaci prave jakozto ten prodejce, ktery prodal Win a potrebuje na ne delat ten support a co myslite ? Nakonec jsem po nekolika hodinach reseni vygooglil.
Jop, zazitky bych mohle jeste rozvinout u ruzne akce typu (neprosto legalni) downgrade, kdy ani po nekolika dlouhych hovorech s nekolika lidmi v M$ mi nebyl NIKDO schopen rict, jak mam tedy ty XP nainstalovat, kdyz mam SN Vist. A vite co mi v M$ nakonec poradili ? Abych proste opsal nejake SN z jineho PC na kterem je nalepka od XP.
To je teda hezký přístup k zákazníkovi. Potom se ale není co divit, že když se ani neobtěžují podporovat platící zákazníky, že si to lidi radši vypálí. Proč bych měl vyhodit 2000Kč za soft bez podpory a omezen na PC a pár reinstalací, když si to můžu sehnat jinde zadarmo a reinstalovat dle libosti a menit HW dle libosti? Hlavně že provozují osvětovou činnost typu nenechte se zavřít na udání apod.
Mě by zajímalo, kdyby pak na vás přišla kontrola a zjistila, že tam máte to číslo dvakrát, jak by se to řešilo. Ale řekl bych, že byste byl označen za piráta a MS by si na vás smlsnul. Odvolání že to bylo na radu MS by urcite nevzali.
SN je nastesti naprosto nepodstatna informace ;), pripadnou kontrolu by zajimalo predevsim kolik licenci mame koupenych.
Ostatne dodavatele jako Dell a pod. taky dodavaji napr win bez cisel (respektive na PCckach cisla vylepena jsou, ale win jsou naklonovany vsechny stejne).
Ale je to zkratka ukazka toho, jaky "support" si v pripade M$ platite. Jedine co umi je vyhrozovat, napr ze kdyz jim neposlete nejakou statistiku o poctu PC, ... Win, ...office, tak ze vam poslou nejakou kontrolu. Kdyby to bylo na me, poslal bych jim za zpracovani pekne tucnou fakturu.
"Jedine co umi je vyhrozovat, napr ze kdyz jim neposlete nejakou
statistiku o poctu PC, ... Win, ...office, tak ze vam poslou nejakou
kontrolu."
rekl bych, ze takoveto jednani by bylo docela protipravni. Do toho MS nic neni kolik mam PC a Win licenci a pod. To by bylo na zalobu za vyhrozovani :-)
No ale v tom vasem pripade byste mel napr 5PC, z toho 4WinXP a 1 WinVista licenci ale na vsech 5 PC naistalovane WinXP, to by se jim prece nelibilo... ;-) Ale rozhodne lepsi nez zadne licence.
Pokud si koupite vistu business (nebo vyssi) muzete dle M$ naprosto legalne downgrade na XP. Oficialne by to melo fungovat tak, ze jim zavolate, reknete SN od Vist, oni jej deaktivuji (neptejte se me jak) a sdeli vam SN pro XP.
A verte tomu ze presne takto se ceske zastoupeni M$ chova.